pondělí 17. srpna 2015

Dnešní střípky


Peču slané i sladké... nedivte se vánočnímu motivu hvězdiček.
 Bylo to jediné velké vykrajovátko. Nechtěla jsem péci mrňky. Ale přišla zkrátka chuť na linecké:o)
Vyzvedly jsme keramiku.
 Stříhám a lepím už Mikulášské pytlíky ... poslední týden dovolené se musí řádně využít třeba pro strýčka Příhodu.
Od září mě čeká jednak nová metoda v matematice a hlavně měníme u prvňáčků klasifikaci na slovní hodnocení, poprvé u nás ve škole a bojím se, že s ní budu trávit hodně času.
Jinak se poflakujeme doma, pálím svíčky a koukáme, jak prší a začíná růst ZELENÁ tráva:o)

Mějte hezký večer,
M.

6 komentářů:

  1. Mony, úplně jsi mě pobavila a překvapila - taky už chystám Mikuláše, je vidět, že ty prázdniny umíme využít:) Jinak linecké si muž přál týden, dva zpátky a já si ťukala na hlavu a říkala mu: "Blázníš, už si někoho viděl v srpnu péct linecké?" No doufám, že k tobě taky nenakoukne a nebudu muset péct:D Hihi:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechci Ti to zavařit:o)))))

      Vymazat
    2. Už to četl:D No nic, nachystám těsto:D Někdy je blogerský svět úžasný a vtipný k tomu:))

      Vymazat
  2. Moničko keramika se moc povedla a to linecké mně pobavilo.Když jsem byla včera v nemocnici za dcerkou a vnučkou..tak jsem neodolala a v kantýně si koupila linecké banánky..což jsem ještě nikdy neudělala..ale přišla na to linecké veliká chuť..koukám,že je něco v ovzduší:) To bude asi tím deštěm..ale je mimochodem příjemný,přestože se v tom dešti špatně venčí pejskové..
    Přeji dobrou a klidnou noc na KOPEČEK..Anna.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Monika. Mam dojem, ze ritualny tanec a spev zabral, prsiiii ;) a v Irsku je celkom pekne, prsi menej a slniecko sa ukaze castejsie. To vsetko je fajn ano, lenze ja som priletela na Slovensko ;) Chcela som si uzit slnko a tu prsiii :0))) Aspon sa doma na tom dobre smejeme. Pozdravujem na kopcek. Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Katka,
      tak to mě tedy mrzí. Vám byl na letošek očividně déšť předurčen:o)
      Nebojte, teploty mají jít nahoru a bude zase sluníčko.
      Užijte si domovinu a mějte se krásně, M

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥