pátek 21. srpna 2015

Do města ...




... pro sešity, obaly, desky ale hlavně pro keramiku.
Nasadily jsme batůžky, aby se tam hodně vešlo, ale místo toho, abychom si odvezly naše výrobky,  jsme je ještě naglazovaly a čekáme ještě na jeden výpal.
A dnes mi došlo, že ač mám ráda historické centrum mého rodného města, fotek máme poskrovnu.
Tak něco málo z berounského centra.




Jsem typ ženy, která nevlastní kabelky, jen brašny, kam se toho hodně vejde a hlavně batohy. Často jsme v přírodě a batůžky jsou u nás zkrátka v kurzu.
Holky na tom ale byly bídně, střídaly se o jeden, který má Terezka od tří let.
 Objednali jsme jim stejné modely od norské firmy  Trollkids.
 Každé jinou velikost a jsme připraveni na vodu i na jeden čundr, který holky ještě čeká.
Batůžky využijí naše školačky také na školní výlety.
A co je nejlepší na novém batůžku?
Píšťalka!
Sice jsme dali holkám přednášku k čemu píšťalka v lese slouží ... ale zkrátka zapískat si na náměstí má své kouzlo:o)

Naše Terezka nenosí džíny. Vůbec. 
Naposledy je měla ve dvou letech, když jsem ještě měla tu moc obléknout ji.
A ještě k tomu má ráda šedé kalhoty ...  na stejném obchodě jsem našla perfektní výletové kalhoty. Parádní na volný čas i do školy. Mají bavlněnou podšívku, takže vydrží i na mírnou zimu ... šup s nimi do košíku.
 A Terezka je nadšená, což je u nás sláva, kalhoty jsou zkrátka boj.
Nejraději by nosila jen šaty a sukně, ale to zkrátka vždy nejde.
Koupili jsme tady  značku Pidilidi ... ten název mě baví:o)




Mějte krásný víkend.


11 komentářů:

  1. Moni, ja taky zadnou kabelku nevlastnim, ale bez batohu nevylezu nebo velke tasky pres rameno... Ty batohy vypadaji super diky za odkaz :)))

    OdpovědětVymazat
  2. To je skvělý nápad, mít batoh s píšťalkou :) Pěkný den, Moni. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je, ale kdo to má pořád poslouchat :o))))
      Krásné dny, M.

      Vymazat
  3. ..jé, tam to znám:) Na náměstí jsme hledali v dešti kešku (a nenašli) a jak si holky čtou tu ceduli u zahrádky, tak tam jsme si dali po dešti pivo Kocoura...bylo výborný:) Mějte se krásně! Renata Náhlíková z Brna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Renčo, tam mají vše výborné. Od kafe až po polévky. Říkáme jí Bébéčko:o)
      Jmenuje se Barevný Bufet.
      A kešku jsme na našem náměstí ještě nelovili:o)

      Vymazat
  4. Dobrý den Moniko,
    prosím, jakou velikost baťohu má Terezka?
    Mějte se na kopečku krásně, chválím Vaše fotky, tvorbu, prostě máte to všechno moc KRÁSNÉ!!! Ráda nakukuju a inspiruji se :-)
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, děkuji.
      Terezka má 15l a Bety 10l.

      Vymazat
  5. Batohy jsou moc hezké. Děkuji za inspiraci. Vejde se do baťůžku 15l formát A4? Zrovna vybírám dceři batůžek s kterým by mohla jezdit i do LŠU a vešly se jí tam noty a flétnička. Díky Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eví, teď jsem to vyzkoušela .. ano vejde:o)
      M

      Vymazat
  6. Beroun není moje rodné město, ale místní porodnici mám v dokladech uvedenou jako místo narození :-)
    Každopádně Beroun mám moc ráda.

    Batůžky i kalhoty jsou moc pěkný. Eliášek má batoh Deuter, teď ho chci pořídit i Alánkovi, jsme s ním spokojeni.
    A k tomu pískání - kluci mají pískací trička. Eliášek si ho vzal jednou do školky a odpoledne mě paní učitelka se smíchem prosila, ať už ho tam nenosí. Všechny děti si chtěly písknout. Pískaly celý den :-D

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥