středa 19. srpna 2015

Kolikrát se ještě vyspím?


Všichni rodiče to známe.
Neustále na prstech počítám, než odpovím.
A nyní se tato otázka vztahuje na školu.
A tak máme pro Bety názornou pomůcku.
"Jé, to jsem vždycky chtěla, jako to měla ta Lucie."
Ale dostala mě druhá část věty
"... ale bála jsem se o to říct."
Proboha mně? Matce, která tak ráda tvoří???
Neustále jsem překvapována :o)

A když Betý zjistila, že ještě pojedou na vodu a na čundr, budu muset praporky zřejmě rozšířit i na další akce:o)

Praporky jsou z washi pásky, která nezanechává po sloupnutí žádné stopy a drží téměř na každém povrchu.




Ještě bych vám ráda moc poděkovala za všechny rýmovačky, hádanky a básničky o netopýrech. Jste prostě úžasné! Opravdu.
Všechny mám na papíře a jdu se učit :o)

Mějte krásný den a pokud máte také zataženo a tmu jako u nás, pomůže svíčka:o)

24 komentářů:

  1. Prima nápad, hezký zbytek prázdnin.
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Můžu vědět odkud je to razítko toho netopýra? Jinak moc fain nápad na odpočítávaní.

    OdpovědětVymazat
  3. Báro, to bude asi odtud http://www.fler.cz/zbozi/netopyr-razitko-4251530

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bára mě předběhla, ano je to z Fléru od š.m.i.k.

      Vymazat
    2. Omlouvám se, Věrka mě předběhla:o)

      Vymazat
  4. Jeeej, to je super nápad. Myslím, že si pripravíme "praporky" aj my...nech sa tie naše škôlkárske a školové "prváčky" tešia. Už aj mne sa sníva so škôlkou, tak neviem, kto má väčší stres :-)
    Krásny zvyšok prázdnin!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si je vytvořte, proto to zveřejňuji:o)
      Krásné dny na východ.

      Vymazat
  5. Dobrý den, čtu Vás, nejsem psavec, ale dnes musím: děkuji za tip na ty pásky. To jsem hledala a ani jsem to nevěděla :) Přeju, ať máte stále dost síly rozdávat prostřednictvím blogu inspiraci jako doteď.
    HP

    OdpovědětVymazat
  6. Jeee, hned jsem si vzpomnela na film" Lucie, postrach ulice", kde presne takhle prelepovala medvidky:))

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý nápad. Už asi tři dny přemýšlím, že nějaký odpočítávající kalendář vyrobíme. Měla bych ho už udělat, nebo ta naše holka začne dřív chodit do školy ;) Lucii jsem milovala. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také a Bety si ji pouští snad 2x do týdne a role už předříkává:o)
      Krásné dny, M

      Vymazat
  8. Moni, skladam poklonu.jste uzasne kreativni a napadita! Mam moc rada Vas blog.mejte se krasne.Katka :-))))

    OdpovědětVymazat
  9. Dobré ráno, Váš blog je pro mne velkou inspirací a vždycky se těším, co nového a krásného uvidím. Dnes mě na jedné fotce zaujala panenka anděla, kterou má Vaše dcera v posteli. Můžete mi prosím poradit, kde bych jej mohla pro svou dceru koupit? Moc děkuji a přeji další nádherné nápady a ať Vám tvoření stále přináší radost. Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, moc díky.
      Andělku mi ušila kamarádka Venda. Krásně šije, cokoli si řekneš.
      Najdeš ji na MMB i na Fb
      http://www.mimibazar.cz/bazar.php?user=164401&id=0&album=0

      Vymazat
  10. Super napad. Mozno aj pre nas dospelých, ktori deti zatial nemame :-)
    Vyskusam to ako odpocitavanie pred dovolenkou, lebo washi pasky takmer vôbec nevyuzivam, hoci ich mam doma niekolko...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slavka,
      já s nimi lepím např. fotky na stěnu, když nemá rámečky, můžete s nimi přilepit vzkazy, na přáníčka z nich jednoduše dělám patra dortu a dokresluji jen svíčky fixem, balím s nimi i dárky, trhám, nestříhám a s přírodním balicím papírem to vypadá hezky rustikálně:o)

      Vymazat
  11. Moničko to je fajn,když se děti do školy těší..A ten kladný vztah ke škole mají asi díky vám..jste skvělá paní učitelka...doufám,že se moc nepodbízím..ale tak to cítím,tak to napsat musím..Užijte si ještě v pohodě všichni těch pár dní prázdnin..
    A Vám milá Moničko přeji všechno jen to nejlepší.. k dnešnímu výročí.Všem NA KOPEČEK přeji pěkný víkend.Anna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, moc děkuji. Koukám, že sleduješ druhý kanál informací :o)))))
      Tobě také krásný víkend.

      Vymazat
  12. Moni, i my počítáme, naše Eli se už nemůže dočkat, také jde do první třídy.
    Držíme Bety palce!
    Všechno je díky dětem krásnější...
    Užijte si skvělý víkend. Lidka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liduško, to je sranda, my říkáme Bety na půl také Elí. Jmenuje se Elizabeta, takže máme na výběr:o)
      Ať se Elince líbí a školu bere s lehkostí a radostí.
      M

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥