pondělí 17. srpna 2015

Na pranýř se mnou :o)


Od Katky jsem dostala a převzala blogerskou štafetu TAG * Liebster award.
Kačí, tímto Ti moc děkuji za milé vyznamenání.
Nominuje vás vždy někdo, komu je váš blog milý a předá vám spolu s ní svých 11 otázek.

Pravidla hry : 
- prozradíte 11 faktů o sobě
- odpovíte na 11 otázek, které vám připravil ten, kdo vás nominoval
- nominujete další blogerku/blogera, který je vám sympatický a tomu taktéž položíte 11 otázek

Jdeme na to.
 11 faktů mýma očima:
  1. Ráda zpoza rohu poslouchám naše holky, když si hrají a neví o mně ... a zrovna se o něco nepřou.
  2. Stále se na něco těším ... na barevné listí, na první sněhovou vločku, na louku plnou        pampelišek.
  3. Nerada se rýpu v minulosti. 
  4.  Na cestách nedám foťák z ruky ... a vlastně ani doma:o)
  5.  Zbožňuji vůni čerstvě upečeného chleba, záři světel, plápolající svíčky, teplo krbu, dobrou kávu a víno. 
  6. Nejsem systematik.
  7. Rve mi uši, když mi na "dobrý den" lidé odpoví  ... dobrej.
  8. Nečtu návody a kuchařky.
  9. Nejsem trpělivá.
  10. Neumím podélně parkovat, šít a odporovat blbcům.
  11. Mám ráda moudré lidi, laskavost a úsměv.
11 otázek

1/ Jaké osoby si nejvíce vážíte a proč?
Svého muže. 
Ač je mladší, učil a učí  často on mě. 
Být trpělivější, umět se povznést nad problémy, jednat klidněji, vylézt do výšek, počkat si při focení na dobré světlo, ale  marně se od něj  snažím odkoukat jeho schopnost pro diplomacii:o)
Jen mě ještě nenaučil mít rád jízdu na motorce ... Snaží se, je vytrvalý, ale to je zřejmě jedna z věcí, co nedám.

2/ Čím jste chtěla být, když jste byla malá?
Bude to znít lacině, ale učitelkou.
Vzpomínám, jak jsem v temném sklípku na brambory vytvořila z bedýnek lavice, nakreslila učebnice, pracovní sešity a "učila" děti ze sousedství.

3/ Jaký je Váš největší splněný sen?
... že mám svou životní lásku po svém boku s našimi dětmi. Že svůj volný čas chceme věnovat jeden druhému a jsme spolu stále rádi.
 Zní to otřepaně, ale toto je pro mě alfou a omegou bytí.

4/ Jakou Yankee candle máte nejoblíbenější? 
Tady už mám jasno.
 Je to sice vánoční vůně, ale lehkost antiperlí jí dává svěží nádech a baví mě po celý rok. Candy Cane Lane

5/ Máte radši Pavlova s jahodami, ostružinami či borůvkami? 
... s jahodami. Má nej sladká kombinace vůbec jsou jahody se šlehačkou.

6/ Váš nejoblíbenější citát?
"Jsem žena, nečtu návody. Zkouším tlačítka, dokud se to nepovede."

7/ Jaká píseň je tou, která Vás chytne za srdce?
Je jich spousta, jak nad tou otázkou uvažuji. Hudbu poslouchám neustále a podle nálady se srdcová píseň mění. Je těžké vybrat jen jednu. 
Ráda poslouchám Tatabojs, Mňágu a Žďorp, Kryštof, Kluse, Hradišťan, Čechomor a od nich mě u ♥ chytne cokoli.

8/ Tři nejpotřebnější věci?
foťák
myčka
pressovač

9/ Tři nejzbytečnější věci?
žehlička
lodičky
televize

10/ Máte radši bílé či červené víno?
suché bílé ... nejlépe moravské

11/ Jste šťastná?
Jsem a jsem za to vděčná a vím, že to nemohu pokládat za samozřejmost.
Ale nepředstavujte si mě jako z reklamy na rodinné štěstí.
Jsou dny, kdy se mi usmívat nechce, nebo to spíš nejde. 
Ale jsme spolu, rádi a zdraví, co víc si přát.


♥♥♥

A posledním mým  úkolem je nominovat a položit dalších 11 otázek pro .... Lucky blok.
Milá Lucí, věřím, že štafetu po dovolené převezmeš. Z Tvých článků dýchá smysl pro humor, sarkasmus a ironii ... jsou svěží, vtipné a to nemluvím o nádherných fotografiích. Věřím, že neodmítneš štafetu a zase nás  pobavíš.

Tak Lucí, ....
1. Bez jaké věci si neumíš představit dovolenou?
2. Čím nejraději začínáš svůj den?
3. Nej nápoj?
4. Umí Tvůj muž vládnout v kuchyni?
5. Brečíš u smutných filmů?
6. Jaký je Tvůj nejhorší zlozvyk?
7. S kolika polštáři spíš?
8. Jaká je ta nejhloupější věc, kterou doma máš?
9. Kdybys mohla strávit jeden den v těle někoho jiného, kdo by to byl?
10. Kterou činností nejčastěji zaháníš stres?
11. Máš ve skříni nějaký kousek oblečení, za který se stydíš?

Dnes to bylo dlouhé čtení, pokud jste došli až sem, děkuji za váš čas a přeji krásný večer.



9 komentářů:

  1. Milá Moniko,
    po pravdě jsem nečekala, že zareaguješ a nechtěla jsem zbytečně vířit blogerské vody :o) Chtěla jsem potěšit a proto jsem informaci poslala soukromou cestou. O to víc si toho teď cením, že jsi štafetu převzala.
    Odpovědi mě nijak nepřekvapily, čekala jsem je :o)
    Krásné dny
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)
      Byla to výzva, ale přiznávám, nejdelší čas strávený sepisováním článku.
      Díky, ještě jednou a Lucka jde do toho také, už mi psala:o)
      Měj se krásně, M

      Vymazat
    2. O délce mi povídej :o)))
      Lucka je báječná volba.
      Katka

      Vymazat
  2. Mončo, úžasné otázky na které si odpovídala i ty které jsi dala:) Bylo to jako příjemné pohlazení na dobrou noc, děkuji a těším se na další pokračování a štafetu bedlivě sleduji:)

    OdpovědětVymazat
  3. Když jsem tento tag měla předat dál, jako první si mě napadla Ty, ale, mylně jak vidím, jsem usoudila, že bys neměla zájem :-) Je dobře, že to Katka zkusila a my se dověděli trochu víc ze soukromí :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, velmi mě inspiruješ...! Díky.

    OdpovědětVymazat
  5. mám rada tvoj blog, tak vďaka a pekný víkend Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Monika, veľmi sa mi páči Tvoj blog (veď som zaň aj hlasovala :) ) Síce píšem prvý krát, no nakúkam sem takmer denne. Chcem sa len podeliť o radosť z vybratých fotiek na konci príspevku. Púpavu - presnejšie povedané presne túto fotku púpavy som mala ako pozadie v telefóne, pokiaľ si neodfotila kvet makovice a presne túto fotku makovice mám aktuálne ako pozadie v telefóne.
    Už sa teším na nové fotky jesene :)
    Prajem všetko dobré rodinke na kopečku.
    Silvia

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥