pondělí 31. srpna 2015

Návštěva z jihu


S Mončou jsme si psaly zatím jen maily a volaly jsme si. 
Když nás pozvala do vily do Loskutáka, bohužel se nemohla zúčastnit natáčení a tak jsme si to včera vynahradily.
Moní, moc děkujeme za milou návštěvu.
Bylo to perfektní.
Jsem zase o mnoho poznatků a chutí bohatší.

PS: Tady vidíte, že fotky nijak nestylizujeme. Terezka přilétla špinavá ze zahrady ... na šatech je patrné, že zrovna dojedla Míšu. A moje fleky od melouna bravurně schovává Bety:o)


Monika je nejen všestranně nadaný člověk co se tvoření týče.
Ale i životní optimista, moudrý člověk a umí brát a děkovat věcem tak, jak přijdou.
Děkujeme, Moní.

14 komentářů:

  1. Připadáte mi jako sestry ,stejně krásný úsměv...Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. jej ozaj som si myslela ze prisla sestra :) xixi dost sa na seba podobate... az potom mi prislo o aku Moniku ide... .) Moniku mam moc rada, sledujem jej tvorbu a obcas ma inspiruje vyskusat nove veci... takze Moniky...ste super : ))), pekny den Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak možná nevlastní a rodiče nám to zatajili:o)

      Vymazat
  3. Je příjemné potkat se s někým, kdo má stejnou energii jako vy sami... bylo to opravdu moc milé setkání. Monika i její rodina jsou skvělí a jen lituji, že to k sobě máme celkem daleko (i když jak říkám já - žádná dálka není daleká, když jde o přátele)..... doufám, že si to zase někdy zopakujeme.... a pro všechny čtenáře Monči blogu jedna zpráva - na fotkách to sice vypadá krásně, ale realita je díky neuvěřitelně pozitivní energii, která je celým domem a zahradou prostoupená je stokrát lepší.... jsem moc ráda, že jsem měla možnost vás osobně poznat Mončo, Tomáši, Terezko a Bety (a potažmo rodiče Toma) :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... se začínám červenat :o)
      Moní, moc děkuji. Bylo to skvělé. Kdykoli se stav, až pojedeš do Prahy, dveře jsou Ti u nás vždy otevřeny:o)
      pa a měj se nádherně. M.

      Vymazat
  4. Fakt ste všetky tri cez kopirák...:-)
    A kde môžem na tú Moniku nakuknúť ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)
      Alenko
      http://www.brydova.cz/
      https://www.facebook.com/monika.brydova?fref=ts

      Vymazat
  5. Moničko to muselo být opravdu milé setkání.Také jsem si myslela,že je to Vaše sestra.
    A vůbec se nedivím,že se jmenovkyni u vás doma líbilo.Máte v sobě všichni pozitivní energii..včetně pěkného bydlení .
    Moničko přeji jenom samé pohodové dny všem NA KOPEČEK.Anna♥

    OdpovědětVymazat
  6. Váš blog jsem objevila právě díky Monice Brýdové a od té doby se kochám a jako úča závidím půdní prostory třídy. Moniko, prosím, jak se jmenuje ta květina v okně úplně vpravo, s velkými světe zelenými listy? Děkuji :)Šárka

    OdpovědětVymazat
  7. Mončo... opravdu vypadáte jak ségry ;-) Prostě z vás vyzařuje to vyladění na stejnou frekvenci. Takových lidí potká člověk za život jen pár... ale jsou to přátelství na věky a žádná vzdálenost není nepřekonatelná ;-)
    Mám rozepsaný mailík... jen najít klid ho dopsat... a zítra pravou :-) :-) :-) V.

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Určitě moc milé setkání. Monika Brýdová byla již před několika lety mou první inspirací pro všelijaké kreativní tvoření, spoustů jejích návodů jsem vyzkoušela a obohatila své Já.Její blog jsem tenkrát sledovala pravidelně a těšila se na každou novinku. A nesmím zapomenout i na její úžasné recepty. Bohužel se z ní nyní stala vegetariánka a to už není má káva :o)).
    Přeji další krásné posezení někdy, někde...
    Ála

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥