pondělí 10. srpna 2015

... a opravdu to šlo


Dnes se budu chlubit "cizím" peřím.
Technicky zdatný tatínek splnil holkám, a především Terezce, jejich přání.
Okouzlena animací v Techmanii, chtěla něco takového doma.
Já dodala jen papíry, pastelky a něco malinko námětů ... technicky bych to nedala.
I na facebook dává Kopeček  Tom, ani tam nechodím a neumím používat:o) 
Jo, vyndám fotky, napíšu maily, blog a tím končím.
Holky na tom budou o dost lépe, jak tak pozoruji.

A tady je jejich prvotina mezi filmaři.
Aneb jak zabavit děti technikou i kreativní prací.


Jsem na tebe pyšná, Terí.

27 komentářů:

  1. Dobrý den,
    moc pěkné video i obrázky, já se na animaci s dětmi chystám v září:) V jakém programu jste tvořili, mohu-li se zeptat?
    Zdravím, Dita.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Dito,
      dělali jsme to poprvé a google nám našel program Movie Maker od Microsoftu (je součástí nějakého základního balíčku). Asi existují sofistikovanější nástroje, ale nám toto stačilo.
      Dobrou noc
      Tomáš

      Vymazat
    2. Děkuji, takže používáme to samé:)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko, to je dokonalá práce! Tleskám!!!

    Plno inspirace - to je důvod, proč miluju blogování.
    Moni, jste skvělí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Lidunko♥
      Však u Tebe je také milo a inspirativno :o)

      Vymazat
  4. Tedy tak to je parada:))) Moc se vam to povedlo!!
    Zdravim celou rodinku:)
    Šárka "sousedka" z Kasparka:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, zdravím Šárko :o))) .... a děkuji za mé filmaře.

      Vymazat
    2. Moc se jim to povedlo, Terezka je neuveritelna!!! Uz se tesim na inspiraci pro budouci prvnacky. Moji budouci prvnacci Sovicky zdravi budouci Netopyry:) Prijedte na navstevu, udelame spolecny program:) š.

      Vymazat
  5. Páááni! Obdivuji Terezku a tleskám!
    And

    OdpovědětVymazat
  6. Už dlouhou dobu sleduji Váš milý blog. Ale zatím jen pasivně, ale tohle mi nedá! Video je naprosto skvělý! U nás jede Kašpárek téměř nonstop :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je fakt peckovní!!! super!

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som vás už pochválila a dala pozdravovať u tatu :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je pecka!!! :-) Kravičky jsou bezkonkurenční! :D
    No, myslím, že až to uvidí Kašpárci, bude z toho oficiální videoklip. Tak držím pěsti! :-)

    Animace je parádní věc, já jsem počítačový antitalent, ale jednou jsem v rámci jakéhosi kurzu na univerzitě absolvovala pár hodin animace pro úúúplné začátečníky a hrozně mě to bavilo, až jsem se sama divila, i můj počítač se divil :) Úplně jste mě teď navnadili zase něco vytvořit:D

    ... No, paráda, písničku teď nedostanu z hlavy :D

    OdpovědětVymazat
  10. Božínku, nemám slov jen čučím a poslouchám, "to je hustý" znělo za dob když naše holky byly malé a JE.
    Být pyšnou mamkou, je báječné :o)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  11. To je skvělýýýý!!! :D Být Kašpárky, beru to jako ofic video! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný den, je to úžasné! Dcerka je moooooc šikovná. Mockrát jsem chtěla s dětmi ve škole něco podobného vytvořit. Zvláště pro moje autisty by to bylo krásné vyjádření jejich světa. Takže děkuji za připomínku. Petra

    OdpovědětVymazat
  13. Moc vám všem děkuji a mým filmařům vše tlumočím:o)

    OdpovědětVymazat
  14. Nemám slov! Tak ani nic psát nebudu. Je to skvělý :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Perfektní! Dívala jsem se, že oficiální klip ke Kravímu stádu ještě nemají - teda teď už jo!:)

    OdpovědětVymazat
  16. Úžasný!!! Šetiletý syn zbožňuje krátké filmy s legem a nutí mě, ať taky nějaké natočíme. Asi napřed začneme s animovaným filmem :o)
    Palec nahoru

    OdpovědětVymazat
  17. Mám jen jedno slovo.... PECKA!!!!!!
    Terezka je velká šikulka a má skvělé rodiče :-) :-) :-) :-)
    Smekám a tleskám ;-) V.

    OdpovědětVymazat
  18. Tohle je ale tak nádherně hravý klip : -)
    Velká poklona všem zúčastněným!
    Zeptám se jen na jedno: Už ho viděli u Kašpárků? : -))

    Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky, Danielo. Ráno vyřídím pochvalu.
      My jsme to Kašpárkovi neposílali, tak zřejmě asi ne.
      Krásný den, M.

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥