pátek 14. srpna 2015

pel-mel


... posledních dní.

Drobné radosti všedních dnů :
Terezka včera přeplavala přehradu.
Bety neustále větráku říká:
"Můžu pustit vítr?"
Přiletěl k nám šťastný limitovaný ptáček od Lucky.
Mýdla zrají a voní.
Natrhali jsme máky. Áša z nich má novou hračku a já krásnou dekoraci.
Mám razítko netopýra. Díky jedné z vás, která ho našla na fleru. Díky moc. Sháním ho pro prvňáčky  už od června:o)

Ale parno pokračuje a kapka nespadla už dlouhé týdny.
Sbalíme ručníky, nektarinky a tradá k vodě, jinde to nezvládáme.





Lucí, moc díky.


Krásný den.

17 komentářů:

  1. Zdravím Mončo :-) makovice vypadají krásně, bude to moc hezká dekorace. Mýdla mi přes obrazovku voní až sem ke mně do kanceláře :-) Užijte si den u vody, já to vedro musím bohužel do 15h vydržet v práci, ale pak se taky půjdu schladit :-) Máme tady jak v sauně a nedýchatelno...Přeji pohodové dny na kopeček KatkaB

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Káťo,
      moc díky za mail ... potěšil. Brzy odpovím, neboj.
      Opatrujte se všichni a užijte si Jeseníky, tam je nádherně a teploty půjdou dolů!!!!!!
      papa, zlatíčko.

      Vymazat
  2. Moni, krásný fotky, moc hezký světlo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o, děkuji moc, Lucí♥
      ... fotila jsem hned po ránu:o)

      Vymazat
  3. Dobrý den paní Moniko a celá rodinko na kopečku,
    už nějaký ten pátek ( spíše rok ) sleduji Váš blog, jste pro nás velkou inspirací ať co se práce s dětmi týče ( přežily jsme tak promaroděný červenec) nebo ve vaření. Vím slýcháte a čtete často přesto mi to nedá a moc Vám děkujeme.Ráda bych se Vás zeptala zda by bylo možné si od Vás koupit nějaké mýdlo- můj email len. rbk@email.cz.
    Přejeme hezký zbytek prázdnin Lenka ze Šluknovského výběžku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lení, jste moc hodná. Já děkuju♥
      Kamarádi jsou zrovna u vás a včera si vylezli Mariinu skálu na naše doporučení .... blázni, v tom vedru!

      Vymazat
  4. Tie mydla vyzerajú krásne, naozaj voňajú až sem na Slovensko. Páči sa mi to balenie, písmo je super. To si tak krásne napíšeš a potom rozmnožíš? Ja by som si rada svoje džemíky a zaváračky tak pekne, elegantne popísala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cedulku na mýdlo píšu každou jako originál perofixem a písmo je z mé hlavy:o)
      Díky.

      Vymazat
  5. Keby si bola bližšie , tie mydlá by som si hneď nakúpila...vtáčkovia od Lucky liettajú aj u nás :-)))...a viem aké ťažké je to s poštou od vás...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těžké tak ani né, jako drahé:-(

      Vymazat
  6. Dolétl? Tak to jsem ráda - ať Ti dělá radost:-). Mávám.......

    OdpovědětVymazat
  7. Dolétl. radost udělal a už je zakroužkovaný na klíčích.
    Máváme do Písku:o)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc zdravim a jsem rada, ze se netopyr hodi:)
    Aspon jsem mohla trosku oplatit tu spoustu inspirace, kterou tady chodim okukovat:)
    Mejte se krasne,
    "Sousedka" Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak je svět malý a plný překvapení.
      Díky, Šárko.

      Vymazat
    2. Jak je svět malý a plný překvapení.
      Díky, Šárko.

      Vymazat
  9. Super krásné mýdla ^-^ vidím to jako ideální dárek :))
    capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však to je hlavní důvod mýdlaření:o)

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥