neděle 30. srpna 2015

Podzimní vítací škopek


Nevím jak vy, dámy, ale já nemám ráda nákupy typu: malta, cement, tvárnice, vybírání nejrůznějších vrtáků, správných velikostí šroubů a kdo ví čeho dalšího.
 Ale vím, že bez toho to nejde a na druhou stranu jsem vděčná, že se něco posouvá dál... 
Naštěstí měli u vchodu do stavebnin i květenu a tak jsem si čas zkrátila výběrem
 vřesů a listopadek.
 V obchodě ještě k nákupu hokaido dýni ... dnes ale né na polévku ...
a podzimní uvítací kytice ke vchodu je hotova.
Starý škopek, na dno polystyrén, trocha rašeliny a navrch kůru, kamení, šišky a keramika nesmí chybět:o)




Hezkou neděli a v pohodě zvládněte těch prvních hektických čtrnáct dní 
nového školního roku.
Přeji vám krátké fronty v papírnictvích, dostatek zůstatků na účtech po zaplacení všech pomůcek, učebnic, sešitů, kroužků, obědů, jízdného a vůbec ... ať to vše klapne na jedničku.

30 komentářů:

  1. Ja nakup vrtakov, vrtaciek, brusok atd... mam rada a presviedcam manzela, ze to potrebujeme ;o))) a kvetinove dekoracie to je pre zmenu jeho parketa. Ale za kvietky pochvalu dostavam ja chichi. Vsetko dobre na kopcek a co najviac pohody k zaciatku skolskeho roku. Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je vtipné, Káťo :o)))
      A děkuju.

      Vymazat
  2. Moni ahooooj, to je nááádhera, Tvé "vstupy" miluji, jeden úžasnější než druhý. A co já miluji nejvíce, jsou ty Vaše malované kočičky.
    Užívejte poslední dny prázdnin, nám se to též krátí, Vaňousek jde do první, už se nemůže dočkat a náš puberťák do prváku, ten je lehce nervózní. Měj se pa pa Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Zuzí,
      kočičky jsou od Betynky .. vyřídím pochvalu.
      Přejeme Vanesce příjemnou paní učitelku a aby chodila do školy ráda a s chutí.
      papa, M

      Vymazat
  3. Nádherné jako vždy. Už se těším na další dekorace 😃

    OdpovědětVymazat
  4. Kráásné, podzim je moje nejoblíbenější období společně s jarem, až poté zima a nejméně mám ráda léto^^ Takže se na všechny ty barvy podzimu strašně těším!:) A stejně tak na tvou inspiraci podzimní!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná podzimní výzdoba!! Sama cítím podzim ve vzduchu a moc se těším na podzimní barevnost.
    Pěkný a klidný začátek nového školního roku! Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Péťo. A to těšení mám stejné.

      Vymazat
  6. Moni, nádherná výzdoba..mně se zatím nechce moc odehnat léto, ale když vidím tu krásnou podzimní výzdobu, která je kouzelná, tak asi taky začnu..přeji samé úžasné prvňáčky..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Léto se letos jen tak nevzdá ... zřejmě by chtělo panovat až do Vánoc ...ale už se těším na praskání v krbu a procházky v podzimem obarvené přírodě.
      Díky a Tobě také, Inko, parádní zážitky se Smajlíky. pa

      Vymazat
  7. Já se letos tak těším na podzim...! krása! Svatava

    OdpovědětVymazat
  8. Miluji podzim a na dekorování zádveří ve stylu podzim už se moc těším. Máš to Moniko moc pěkné, hlavně se mi líbí ty nakreslené kočky. To je dílko holčiček, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme. Ano, ano. Ty kočky jsou od Bety.

      Vymazat
  9. Monika s tými nákupmi to máme rovnaké a zvlášť čím mám viac rokov. Nedávno sme dovolenkovali v Prahe, tam som objavila malé železiarstvo a to si mala vidieť- chodila som ako bez duše, tovaru neurekom, každý kutil si musí prísť na svoje. Ešte ti chválim jesennú dekoráciu, ale predsa len si užívam posledné horúčavy. Prajem príjemný štart v práci. lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky ...vedru nelze uniknout.

      Vymazat
  10. No jo, nedá se nic dělat. I když bylo dneska zase vedro, tak stejně je ve vzduchu cítit - a i vidět - nastávající podzim. A kdo je připraven, není překvapen. Tady je někdo mistr načasování! :-D
    A slovy klasika "A přitom taková blbost, co?" Máš to krásný :-)
    Když vidím keramiku - nezapomeň za 14 dní Beroun ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se na ně těším od května:o)
      Díky, pa

      Vymazat
  11. Nádhera, paní Moniko, úplně jste mne navnadila na "přicházející" podzim, už přemýšlím, co kam dám, co přikoupím! Děkuji za celoroční inspirace a nápady a hlavně za to, že se s námi o ně dělíte! Mějte se celá Vaše rodinka co nejlépe a nejen zítra "Netopýrům zdar!" Renata z Větérky

    OdpovědětVymazat
  12. Zdravím Moni, máš to moc krásný. Mám velkou radost, že ti dělá parádu i kousek hlíny od nás. Musím se přiznat, že už mě taky zachvacuje ta podzimní atmosféra. Začínají mě přepadat vínové, oranžové, zelené a nevím jaké ještě nálady :O))
    Měj se báječně a těším se za týden na setkání na trzích. Papa Marcela

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Moni,

    včera jsem se dozvěděla o Tvém blogu a už dva večery si tu brouzdám a moc se mi tu líbí. Dýchla na mě příjemná atmosféra a strašně se mi líbí, jak máš vše vymazlené :-)

    Moc tě zdraví,

    Martina Ranschburgová.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, to jsi Ty??? od nás z vršku, nebo jen shoda jmen?
      Moc zdravím a díky za milá slova.
      Monča

      Vymazat
    2. To jsem já a zase tu brouzdám jako předcházející večery :-)))))) Fakt se mi tu líbí :-)))))

      Vymazat
    3. Moni, ještě se chci zeptat - posílala jsem odkaz na tvoje stránky kamarádce, moc se jí tu líbí a ptala se, zda vím, čím fotíš. Můžeš mi to, prosím, napsat? Anebo na: anglictinamartina@email.cz, pokud to nechceš psát sem?
      Díky :-), Martina.

      Vymazat
    4. Klidně sem, psala jsem to asi 100x :o)
      Canon EOS 600 a úoužívám jen 50mm objektiv

      Vymazat
    5. :-) Díky, vyřídila jsem :-) Měj se krásně! :-)

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥