pondělí 31. srpna 2015

Přiletěli ...


... naši maskoti.
Pírek jedna a dva:o)
Holky zlatý, nemám slov.
 Věděla jsem, že mi najdete odkazy. Ale nestihla jsem ani reagovat a netopýry objednat. Napsaly mi  dobré duše a dětem netopýry věnovaly.
A ještě mi nabídla Eliška a Vendy jedno ušít a Lenka uháčkovat. To bude materiálů ... a to jsem měla hrůzu z toho, že na netopýří třídu nic neseženu.


A tito dva dorazili dnes, takže je mohu zítra vzít svým netopýrům ... teď se drtím básničku, kterou se zítra naučíme ... opět díky vám:o)

Děkuju MOC, Lení a Moní! Jsou nádherní.

17 komentářů:

  1. Mila Moni, preji Vam zitra stastne vkroceni do noveho skolniho roku a hlavne holkam (obzvlaste Betynce) preji, at vykroci pravou. Netopirci jsou nadherni!!!
    Linda

    OdpovědětVymazat
  2. Tam melo byt pani ucitelko netopYrci:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ráda se pokusím... bude mi ctí ;-) V.

    OdpovědětVymazat
  4. Zitra přeji stastne vykroceni Vam i holkam! Mate hezky opravenou skolu,zelenou, jako u nas v KD.

    OdpovědětVymazat
  5. Není nad to si tady nenápadně všechno vyškemrat :-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Závist je zlá vlastnost.Kdo nic nedělá nic nemá.

      Vymazat
    2. To nevypadalo na závist, ale jako poukázání na fakt.

      Vymazat
    3. taky bych rekla zavist. A nechapu,proc se osoba za svuj nazor stydi a nepodepise se. Petra Veverkova

      Vymazat
    4. A co vsrtko so Monika " vyskemrala" ???? To sa naozaj neda rozumiet, ze su ludia co radi siju, hackuju atd a aj chcu touto svojou tvorbou potesit??? Alebo su ludia co sa chcu podakovat napr. a tak podakuju tym co naozaj potesi. Monika to pouzije pre deti v skole a nie pre svoju osobu. Prist a potesit si oko a dusu tu na kopecku je fajn , ale urazat je este lepsie. Ja neodsudzujem ale ani neurazam a hlavne sa podpisem. Moni hlavne pokracuj v blogu. Katka

      Vymazat
    5. Milá Kačí,
      lidé jsou zkrátka různí. Nikdy jsem o nic neškemrala. Ať zkusí ona dotyčná citovat.
      Ty dobré duše mě oslovily samy přes mail a darovaly dětem použité hračky, které už nepotřebují a druhým ještě hodně radosti udělají. Sama to tak také dělávám, tak mi možná touto cestou vesmír něco vrací. Ale druhý to vidí jinak ...
      Kdybyste viděli, jak se dětem ve škole hračky dnes líbily ... přála bych vám ta rozzářená očka vidět.
      Ještě jednou vám moc děkuji. Jste skvělé.
      Krásné dny, M.

      Vymazat
    6. Moc ráda šiju a strašně ráda dávám dárky... nejlepší jsou ty jen tak pro radost... v tomto případě pro radost Moniky i dětí. Možná je to divné, ale raději šiju pro radost než pro peníze... to už pro mne ztrácí to kouzlo.
      Monika je má kamarádka... vždy poradí, podělí se o nápady, recepty a radost si děláme VZÁJEMNĚ :-) Prostě přesně tak jako to mezi dobrými přáteli funguje.
      A víš co Mončo....o to víc mám toho netopýrka chuť Tvým prvňáčkům ušít ;-)
      A nenechte si tu radost s dětmi nikým a ničím zkazit... Venda.

      Vymazat
    7. Jsi zlatíčko, Vendo♥
      Děkuju.

      Vymazat
    8. "Lidé, kteří žijí v závisti a zlobě, neváhají pustit se i do toho nejlepšího." William Shakespeare
      Pokud někdo sleduje blog Monči, musí vědět, že se Monča podělí s lidmi téměř o vše:-) a pokud někdo není sobec a závistivec, rád a s úsměvem tu RADOST Monče oplatí. Hezké dny všem, co umí udělat svět krásnějším zdraví Vás i vás Martina

      Vymazat
  6. Dobrý den, Moniko, již delší dobu sledují vas blog, který je pro me velkou inspiraci. nejeden recept jsem již vyzkoušela a mou kreativní duši zase obohacují vaše skvěle nápady. Dnes vam, ale musím napsat, protože, když jsem viděla tento obrázek:http://creativelife.cz/wp-content/uploads/2014/10/139-750x400.jpg hned jsem si na vas a vaše netopýry z pudy vzpomněla. Tak třeba jako tip pro tvoření s dětmi. Mějte se moc krásně! Přejí at vám vydrží vaše zapálení a radost z života, která z vašich příspěvků jen dýchá! Zdraví Alena z Ženklavy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za přání, Alenko.
      A inspiraci ukládám:o)
      Mějte krásné dny, M.

      Vymazat
  7. Moničko PÍRKO 1+ PÍRKO 2..jsou úžasní..obdivuji šikovnost všech.Určitě se líbily i dětem ve škole.
    Moničko kdo nemá srdíčko na dlani..nepochopí,že jsou tací,kteří dokáží vytvořit a rozdat věcičky jen tak pro své potěšení
    a pro radost druhému.
    Já sama za poslední roky uháčkovala několik polštářků,deček a dokonce jednu velkou pokrývku (jen materiál na ní stál přes
    tisícovku) a posílala jsem to lidem,které znám jenom virtuálně z MMB a podobně.Nikdy jsem nechtěla peníze ani za poštovné.
    Mám radost,pokud se moje tvoření líbí a potěší.Jsou tací,kteří by si klepali na čelo..ale naštěstí je mezi námi dost hodných lidiček.Moničko přeji pěkný a pohodový 1.školní týden.Anna

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥