pátek 21. srpna 2015

Trochu jinak ...


... jsme zabalily s Terezkou sešity.
Ta barevná zvěrstva vytištěná  na sešitech se mi vůbec nelíbí. 
Tak jsme si je upravily k obrazu svému.
Nám na přeměnu stačil 
přírodní baličák, lepidlo, černý tenký perofix, bílý papír na štítky a samolepky.



Nechte  děti vytvořit si vlastní obal.
 Třeba jen bílý papír a černá kresba perofixem by nebyla vůbec špatná :o)
Originalitě nazdar!

44 komentářů:

  1. Moc se mi líbí, Moni! Adam si roky obaluje a zkrášluje sešity sám. nejvíc se mu líbí ty černé, se štítkem se zaoblenými rohy... Pár jich našel na půdě po babičce a světí je :o) Chápu ho!
    Měj hezký večer a vykročte do nového školného roku pravou!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to chápu.
      V pondělím pravou ... rozkaz:o)

      Vymazat
  2. Vyborny! Jeste mit ten napad a vasi predstavivost...;-)))) tak jak jsem vcera psala...mate muj obdiv.(moje vyjadrovaci schopnosti za moc nestoji)....navic nechci vypadat jak naka cakla fanynka....;-))) a rukama uz vubec nic nevytvorim,takze o to vic obdivuji zeny (lidi) co dokazou vytvorit takova "mala"umelecka dila, jako vy. hezky vecer preji.Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, moc díky. Ale to asi ty krásné samolepky, zase takové práce na tom nebylo:o)

      Vymazat
  3. Milá Mončo... já jen nechápu, kde na to všechno bereš čas... já mám pocit, že i o prázdninách se od rána nezastavím a stejně si jako každý rok na konci prázdnin říkám, že jsem za ty dva měsíce z toho, co jsem plánovala, moc nestihla :-( Přiznej se, že máš doma nějaké malé domácí skřítky pomocníčky ;-)
    Jinak obaly jsou fakt super...opět krásný nápad, jste šikulky :-) :-) :-) Mě takto krásně balila maminka učebnice... a já? Já mám pocit, že své děti v tomto ohledu šidím jen tím obyčejným nudným plastem. Ale třeba vloni jsem tři večery strávila jen podepisováním všech školních věcí... zajímalo by mě, kde je ta chyba ;-)
    Pa paaaa holky šikovný tvořivý :-) V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes jsem ty malé potvory hledala, aby umyli podlahu a uklidili kuchyň. Po celodenním zahradničení se mi nechce už nic. Nenašla jsem je. Schovali se hluboko:o)))
      Ale co jim dokážeš našít! To je kouzelné.
      Neboj, ještě máte čas:o)
      A já také nemám vše, počkám na aktuální seznam, abych nedělala něco zbytečně, to k smrti nenávidím:o)
      papa, M

      Vymazat
  4. Už se to opravdu blíží. U nás jdou od září obě děti do školky, takže netřeba balit sešity. Ale tenhle nápad ukládám do paměti a snad se mi za dva roky vybaví :-)
    Krásný zbyteček léta.
    Ivana
    naseruina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dva roky uletí jako voda a jak se děti jednou dostanou do školy, strašně a neúprosně to letí.
      Krásné babí léto:o)

      Vymazat
  5. Také jsme jednou se Zuzkou takto do hnědého balicího papíru přebalily sešity, ale hned první den paní učitelka nařídila vše sundat a nandat průhledné igelitové obaly. Malá to tenkrát moc oplakala. Tak doufám, že u vás to projde....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, to je smutné :(
      Člověk někdy nestačí žasnout nad takovou omezeností ...
      Marie

      Vymazat
    2. Takové krásné obaly bych naopak vychválila !!!!
      Dle mne neprofesionální a děti demotivující krok ... škoda :-( V.

      Vymazat
    3. Bohužel máme stejnou zkušenost. Paní učitelky u nás striktně vyžadují igelitové průhledné a nebarevné obaly:-( Markéta

      Vymazat
    4. Průhledne obaly byly věčně zmačkané na dně tašky nebo poškrábané nehty...sešity jsou samy o sobě ošklivé...místo toho, aby učitelky podporovaly vynalézavost, tvořivost a kreativitu rodičů a radost dětí, jen to kazí...sama studuji I. st. ZŠ a NIKDY by mě nenapadlo toto zhanit nebo zakázat...(pokud by teda sešity odpovídali dané velikosti a místo A6 nebyla A4 :) )

      Vymazat
    5. A vadil by jim průhledný obal přes ten balící papír? Vždyť na ty dnešní sešity se fakt nedá koukat.

      Vymazat
    6. My jsme je také daly i do těch průhledných.

      Vymazat
  6. To je nádhera! Úžasné nápady, myslím, že Terezka bude mít nejkrásnější sešity na celé škole!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.
      Je z nich sama nadšená, to je potom radost tvořit:o)

      Vymazat
  7. Sešity vypadají nááádherně :) smekám. To se teprve holky musí těšit do školy :)
    Přeji krásnou sobotu a neděli. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bety už se začala těšit, Terezka prý nechce:o)
      díky

      Vymazat
  8. Mony krása krása, to je radost jít do školy ...jen netuším co jsou ty vocabulary??????

    OdpovědětVymazat
  9. Odpovědi
    1. Myslíš?
      Někdy pochybuju, ale díky moc.

      Vymazat
  10. Krásný nápad! Proč mě to nepřekvapuje :) Ale měla bych prosbu: kde sháníš přírodní baličák? Díky :) Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danielko.... mívá Ikea a u nás je běžně ke koupi v obyčejném malém papírnictví ;-) Venda

      Vymazat
    2. Dančo, ano v Ikea a občas někde v papírnictví.

      Vymazat
  11. Moc krásné! Vy jste prostě vzorná! Jsem si jistá, že až moje Naďa začne chodit do školy, budu to honit na poslední chvíli :-) Hezký den! Svatava

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Svatavo.
      Však já v pondělí nastupuji, tak to beru jako na poslední chvíli, potom se už budu starat více o "cizí" :O)
      A to nemáme ještě všechno, počkám na seznam od p.učitelky.

      Vymazat
  12. Ty jsou krasneeeeee. Ja jsem sesitkovy a tuzkovy maniak, takze se moooc kocham. A chci se vratit do skoly, kdyz to tak vidim:) Ja se po tobe, Monco, budu jednou asi v hodne vecech opičit, až mi kluci dorostou do skolnich let. Nevadi, vid?:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc.
      Vůbec nevadí, ba naopak, proto to vše fotím, abyste se inspirovali:o)

      Vymazat
  13. ÚŽASNÉ OBALY, super nápad!! KRÁSNÉ! Obaly u svých dětí i školních řeším stále....koupené jsou hned poničené a sešity pak trpí. Vaše obaly jsem ukázala dcerám a musím říci, že nejvíce byla nadšena moje starší dcera (9. třída). Prý si takto obalí a dotvoří sešity do chemie a fyziky, tak uvidíme, jaká bude reakce učitelského sboru. Pěkný zbytek dne! Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem ráda, ať je na ně pyšná a věřím, že už nejsme ve škole Marie Terezie a učitelé ocení originalitu a tvůrčího ducha:o)

      Vymazat
  14. To je krásný nápad. Moc moc se mi to líbí. Můžu se zeptat - ten baličak jste na sešity prilepily nebo jste obal z papiru složily? Moc dekuju a hezký večer...PS: Vás blog je super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Janí.
      První dva jsem balila složením a další jsem přilepila obyčejným lepidlem a odstříhla. je to rychlejší a přesnější:o)

      Vymazat
  15. zbytečná práce :((( nejdůležitější je to co je v sešitě napsané a v hlavince uložené . krásný obal není podstatný

    OdpovědětVymazat
  16. Moni, to je zase naaadhera:) taky se snazim te mladsi neco vyrabet, ale ona tak tvrdohlave vyzaduje ten barevny cirkus:)) starsi byla vzorna studentka a vyrabeci nadsenkyne, ale tenhle darecek je nekdy na zesileni a tak tvrdohlavy...:) Obe holky ve znameni berana a ja jsem zrala na lecebnu. Nova metoda matematiky me zajima. Ja se ted delala s pocetnim divadelkem a dal nevim. Jeste koukam na veselou chaloupku a musim se brzdit:) netopyrek je uzasny a mam radost, ze mu to u tebe tak slusi. Basnicky skvely napad!!!! Jen na tu svou sovu jsem nenasla nic vtipneho. Tak jen dekorace a zatim manaska. Od pondeli se do toho pustim :)) Moc zdravim na kopecek.
    Šárka "sousedka":)

    OdpovědětVymazat
  17. Moc pěkné, a já dnes sehnala krásný hrnek s netopýrem,,a razítko pricestuje příští týden...krásný den,dae

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Moni,
    koukám jak puk...v týdnu jsme byli s mým prvňáčkem kupovat věci do školy a shodli jsme se, že obaly (zvlášť, když fakt nevíme, jak budou sedět, když všechno dostaneme až 1.září...) kupovat nebudeme, že ten baličák bude super a ty samolepky s dinosaury se budou fakt pěkně vyjímat...a teď při kafíčku koukám na své oblíbené blogy a koukám, že stejně jste to vyřešili i na kopečku :-)))
    Já si takto kdysi dávno balila sešity a učebnoce, protože igelitový obaly byly pokaždé velké-malé, kluzké, hnusné...
    Tak nápadům zdar a máte to moc moc pěkné holky!
    Jak se znám, tak to asi zase vložit na blog nestihnu, takže aspoň to nebude vypadat blbě :-D
    Krásnou neděli!
    Veronika Auka

    OdpovědětVymazat
  19. Moc krásné jsou :) s takovými sešity bych se do školy těšila :) škoda, že už je nepotřebuju..

    OdpovědětVymazat
  20. Moničko to jsou moc pěkné nápady na obaly..jak já bych něco takového opět ráda vytvářela :)
    Mám pocit,že letošní čas prázdnin utekl jako voda a dětem opět nastanou povinnosti.Vnučka Markétka jde do druhé třídy a nemůže se také dočkat začátku školy.Tak ať ten začátek povinností je i pro vaše dcerky jenom pohodový a bez problémů.
    Pěkný den .Anna.

    OdpovědětVymazat
  21. Úžasný nápad! Vždy, když se chci potěšit, jdu na váš blog:-)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥