čtvrtek 27. srpna 2015

Už přilétli :o)



Tak a je tu malá ochutnávka z naší půdy.
Jsem za ni vděčná a snažím se, aby se tu ti 6ti letí "upírci" cítili dobře.
A když si představím jejich bezzubé tváře s vypadanými zoubky ... myslím, že zapadnou :o)
Ještě musím sehnat plyšového.
 Kdysi dělala IKEA plyšového netopýra, ale marně jsem ho sháněla na bazarech.




Na schodišti jsou netopýři namalovaní temperou a do ještě mokré malby jen vyryté rýhy druhou stranou štětce. Oči jsem nalepila ze čtvrtky i na druhou prosklenou stranu.

A před třídou máme natřenou tabulovou barvu, 
kam se mi děti první dny podepíší a nakreslí svého Pírka.
Tak to bychom měli a teď se vrhnu na tabulky s týdenním plánem a administrativu.
 Ale to už mě bohužel tak nebere:-(


Školákům zdar,

48 komentářů:

  1. Ahoj Mončo, poslala jsem ti odkaz na plyšového netopýra, snad to bude ten pravý
    Hezký den Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Moničko to je moc pěkné..skládám Vám veliký obdiv.Je vidět,že svojí práci milujete a dáváte do ní nejen svůj čas,ale i celé srdíčko.Moc mi připomínáte sebe,když jsem pracovala ve školní družině.Moc jsem svojí práci milovala a obětovala jí spousty volného času.Přeji prvňáčkům,aby se všem v tak inspirativní školičce moc líbilo .A Vám Moničko stále tu velikou chuť do práce a také pevné nervy.Pěkný den.Anna.

    OdpovědětVymazat
  3. Netopýrkům i paní učitelce hodně štěstí v novém školním roce :-) Netopýrka jsem našla takového http://plysaci.heureka.cz/plysovy-netopyr-35cm/?cs=bejbynet-cz&gclid=CMT6rNa_yccCFcHnGwodzN0NQg, třeba by se hodil.
    Krásný večer
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Celé je to krásné! Radost do takové školy, třídy chodit.
    A Betynka bude taky u Netopýrků?

    http://www.wikyhracky.cz/netopyr-42-cm-303.html
    http://www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=plysovy%20netopyr
    http://www.fler.cz/zbozi/netopyr-6557541
    http://www.fler.cz/zbozi/netopyr-alfons-6562258
    http://www.fler.cz/zbozi/netopyr-helloweenek-5704484 - má více druhů
    http://www.fler.cz/zbozi/hracka-netopyr-4761401
    http://www.fler.cz/zbozi/netopyr-chrastitko-1972334 - taky víc druhů
    http://www.fler.cz/zbozi/netopyr-4657130
    http://www.fler.cz/zbozi/netopyr-6295997
    http://www.fler.cz/zbozi/podzimni-a-trochu-crazy-4320243
    http://www.fler.cz/zbozi/slavoj-netopyri-klucina-6383677
    A tahle by ti určitě nějakýho krásnýho vyrobila http://www.fler.cz/mmmoje

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Betynka nebude u mě ve třídě, to bych jí nemohla udělat:o))))
      Díky moc za odkazy, Karolínko.

      Vymazat
  5. Moniko, jste úžasná, jak se to snažíte těm prvňáčkům co nejvíce zpříjemnit :-) Neučíte náhodou u vás na škole matematiku Hejného metodou?

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Moniko, myslela jste tohoto netopýra z IKEA? http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/50216093/
    Ať se Vám v novém školním roce daří a ať vše zvládáte jako dosud!
    S pozdravem Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ta sova (nebo spíš výr), které ho jsme měli se sovičkami.
      Moc díky za přání, M

      Vymazat
  7. Do budoucna bych pro našeho vnučka chtěla takovou kreativní paní učitelku,opět super,přejí samé hodné Netopýrky,pa Dáša Havířov

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Ach ty překlepy..Moni, to je krááása. Úplně vidím ty malé dětičky, jak se jim tam bude líbit. Moc se mi líbí to rozmístění lavic, to je tak svěží, nezkostnatělé a i pro Vás určitě praktické, když musíte všechny děti obejít a kontrolovat, jak pracují.
    Když se dívám na jejich lavice a připravené molitanové kostičky...kdysi jsem je koupila mým holkám, byly malé, tak že z nich budeme stavět a moc jsem nevěděla, k čemu to pořádně slouží....kostičky je samozřejmě nebavily, tak jsem je pořád přendávala z místa na místo, až jsem je vyhodila. Naštěstí nemají matematiku podle Frause, protože by mě zabolelo a naštvalo ( z principu ), že je musím kupovat znovu.
    Betynka je správně učitelské dítě, určitě ráda pomáhá. Těším se na fotky, jak bude vypadat její pirátská třída. Dnes jsem mým holkám udělala také lepíky a už se taky moc těší ( jedna dcerka i proto, že má 1. svátek :-) ). Hezké dny. Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lindo, ty molitanové kostičky jsme prvňáčkům koupili (jako škola) do balíčku. Jsou nedílnou součástí Hejného matematiky. prostředí staveb. práce s krychlí se využívá i ve vyšších ročnících. Moje sovičky si je odnáší do 4. třídy.
      Bety mi dnes řekla, že už si na tu školu zvykla:o)
      Ale od pondělí slýchám, proč už tam musí, když má ještě prázdniny:o))
      Ať se holčičkám líbí a těší je učení. M.

      Vymazat
    2. U nás se matematika podle Hejného učí jen v jedné třídě ( prvních tříd máme 6 ), v té samé se učí i Sfumato. Líbí se mi, že jedete všichni podle jedné metody a jak jste moderní, už jen to, že si můžete vyzdobit takhle svou třídu, je mi to moc sympatické. Nemít tu školu taaak daleko, dám je k Vám :-)
      L.

      Vymazat
  10. Milá Mončo... to není třída na půdě... to je ráááj malých netopýrků :-) Sama o sobě má tvá třída úžasnou atmosféru, ale ty ji umíš dodat to něco navíc... srdečno ;-)
    Pokusím se Ti nějakého netopýra ušít... snad najdu chvilku ;-)
    Ještě napíšu...ať ti jde i ta méně oblíbená práce od ruky... pa V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi zlato, fakt ... moc už předem děkuji.

      Vymazat
  11. Taky jeden krásnej....
    http://www.mimibazar.cz/nove_fotografie.php?strana=9&order=1&hltext=netop%C3%BDr

    OdpovědětVymazat
  12. Moni, co tenhle
    http://www.mimibazar.cz/foto.php?id=72845128&tab=9

    OdpovědětVymazat
  13. Dovolím si opět souhrnně.
    Moc všem děkuji, já věděla, že nezklamete. Určitě nějaké netopýry díky vaším odkazům objednám.
    Díky, díky, díky.
    Monča

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrý den Moni !
    Plyšové netopýry měli na Šumavě v " Íčkách " od NP Šumava, já ho viděla na Rokytě u Srní.
    Ať se daří Anežka

    Kontakty

    Informační středisko Rokyta
    najdete
    0,5 km od autokempu Antýgl
    Tel.: 376 599 009
    E-mail: isrokyta@npsumava.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Pěkné ráno !
    Taky jsem jednoho krásného netopýrka našla : http://umevlukach.blogspot.cz/2015/01/latkovy-netopyr.html#comment-form

    Patricie

    OdpovědětVymazat
  16. Hezké ráno,
    také přispívám jeden odkaz: http://www.zbozi.cz/hledani/?q=ply%C5%A1ov%C3%BD%20netop%C3%BDr
    Hezký pátek a nadcházející víkend
    J.

    OdpovědětVymazat
  17. moniko, jestli to není tajné, kde takováhle škola existuje? to je sen...eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eví, ve Zdicích a jsme státní škola:o)

      Vymazat
  18. Chtěla bych být Vaším prvňáčkem :-) i když tedy se přiznám, že mi vlétl o prázdninách netopýr do pokoje a že jsem se hodně bála!!!!

    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, mně tam také vletěl a pocit jsem měla stejný. Tom zahlásil: Prosim tě, nemusíš si tu práci nosit domů tak doslovně:o))))

      Vymazat
  19. Porad si rikam, ze to asi neni statni skola. Nebo jo? Chtela bych vas za ucitelku pro sve deti 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme normální státní škola v malém městečku:o)
      Děkuju moc.

      Vymazat
  20. Krásně nachystané. Do Vaší první třídy bych šla opravdu ráda:-). Manžel mi prozradil, že i u nich ve škole mají takové "celoroční téma", ale podrobnosti nevím (manžel učí na druhém stupni:-)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je hezké, že i na druhém stupni něco podobného mají.
      U nás to bohužel není ve všech třídách. Já jsem s tím u nás začala před 4 lety a naštěstí čerstvě vystudovaná, nová paní učitelka, třídní Bety je pod mými křídly a chytila se hned a Betynky třída budou Odvážní piráti. Jsem ráda, že si moje vlastní dítko také okusí tu radost identifikovat se s kolektivem:o) Děti to milují a je to pro ně důležité.
      Mějte se krásně, Eliško.

      Vymazat
    2. Nenapsala jsem to dobře. Manžel říkal, že to mají v první třídě, ale že neví podrobnosti (učí na druhém stupni a takto detailní informace jdou mimo něj:-). Myslím, že je to skvělé i pro stmelování kolektivu.

      Vymazat
  21. tak už jen kvůli takové třídě bych se ráda vrátila do první třídy! nebo do takové poslala synka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju:o)
      To ty prostory, tady stačí málo:o)

      Vymazat
  22. Doufám, že má prvňačka bude mít alespoň z poloviny tak nadšenou paní učitelku jako měla prvorozená, jako jste vy.
    Nevím, zda jsem informaci nepřehlédla, ale vaše dcerka bude ve vedlejší třídě?
    Držím všem prvňáčkům palce, aby se pro ně učení stalo radostí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Bety učit nebudu:o)
      Děkuji moc za přání pro prvňáčky, Lucí.

      Vymazat
  23. Moni, krásné..my jsme letos smajlíkovou třídou..Vybraly si to vloni děti samy a já si popravdě oddychla:o). Neprozřetelně jsem poprvé řekla, ať si vyberou jakou třídou chtějí být..V první byly sovičkovou třídou, vloni žabkovou..jakmile jsem vyřkla, ať si vyberou samy, zalekla jsem se, že budeme něco, co nedovedu třeba vyslovit nebo nějak nakreslit, vyzdobit pak třídu apod..
    Smajlíci mě překvapili a tak jsme Smajlíci, co mají úsměv na líci:o))..a já blázním a zdobím...Tvoji netopýři jsou ale úžasní!!Jsi veliká šikulka..Jinak matematiku Hejného učíme také a já jsem neskutečně nadšená. Našla jsem prima stránky, které se určitě hodí, tak pokud bys neznala, tak pro inspiraci www.bomerova.cz. Přeji krásný začátek školního roku..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My se jmenujeme stále stejně. myslela jsem, že děti už třeba nebudou od 3. třídy chtít, ale i když je přebírá jiná paní učitelka, vyžádaly si, že chtějí sovičkami zůstat. To mě těší:o)
      My jsme byli bohužel jediná třída na škole se jménem, ale myslím, že je to super. Děti mají rády identifikaci .. a rády shromažďují všechny možné obrázky a předměty s danou tématikou.
      Inuško, at se Smajlíků i Tobě všechno daří.
      pa, M

      Vymazat
  24. waw, takú triedu by som brala.krasota.Peta

    OdpovědětVymazat
  25. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  26. Moniko, posílám vám jeden hezký netopýří nápad https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/11896146_1026806200672772_4844797299482274515_n.jpg?oh=05cd36e75e20f001a2a32af2e7411387&oe=567BAEF4 snad vám to půjde otevřít ;)

    OdpovědětVymazat
  27. Moniko, ráda pročítám Váš blog a obdivuji, jak jste šikovná.Hezkého netopýra mají va Sparkys, sama jsem neodolala před pár lety a visí nám v předsíni ;-)
    http://www.sparkys.cz/letajici-netopyr-1
    a mají i hezké netopýří brýle
    http://www.sparkys.cz/netopyri-bryle

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥