sobota 12. září 2015

Hrnčířské trhy v Berouně


Milé čtenářky a moje kolegyně blogerky ... jestli někdy udělat sraz, tak na trzích v Berouně!
Dnes to tak totiž vypadalo i bez jakýchkoli domluv.
Moc vás všechny zdravím ještě jednou přes obrazovku. 
Je milé se setkat tváří v tvář.
Popovídali jsme si s Lucií Čapkovou. Dokonce nám nabídla, abychom nakreslili něco z našeho koloběhu a vytvořili jednu stránku v kalendáři ... no, to je tedy výzva!
A nevím, jestli najdu odvahu:o)
Objaly jsme se už podruhé s Marcelkou Hliněnkou a pozdravili i Soňu Malinovou.
A ještě jsme stihli pár slov s vámi čtenářkami. Jste milé, děkuji.
A to jsme prošli jen nepatrnou část náměstí.
Tak za rok si musíme dopředu smluvit nějaké místo, abychom neblokovali davy v uličkách:o)

Až doma jsem zjistila, že jsem nestihla moc fotit.
Znáte to, krása kam oko dohlédne, davy lidí, Bety hladová, žíznivá a občas na tečku 
... ale atmosféra trhů opět kouzelná a počasí jako na objednávku.

Smekám před vaši zručností!






A náš úlovek? 
... mimo jiné zatím také nevyfocený ....
Aromalampa ... protože Áša mi dvě při lovu na mouchy rozbil, 
presso hrnečky a vánoční hvězdičky.

Tak ještě zítra hodně zákazníků a šťastnou cestu domů.
Díky za to potěšení oka♥

18 komentářů:

  1. My jsme taky byli :-) Tak příště místo a čas...

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, prosím, nepotkala jste dnes náhodou myšky, které máte ve svém příspěvku z návštěvy trhů letos v květnu? :-) Díky, Peta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, nepotkala, také jsem po nich koukala. V květnu byly v prostorách berounského muzea, ale dnes ne.
      My ale prošli jen polovinu náměstí.
      Stále jsme jen blokovali a povídali:o)

      Vymazat
    2. Zkusím se optat u info stánku!! Pokud tam jsou, musím je mít :-))) Děkuji.

      Vymazat
  3. Ahoj
    I já jsem se setkala s Marcelkou,bylo to příjemné.moc zdravím Marťula.Ráda chodím na tvůj web.

    OdpovědětVymazat
  4. Jeeee... i těch pár záběrů stačí, aby na člověka dýchla ta příjemná atmosféra trhů ;-)
    Škoda že to nemáme blíž... i když včera jsme byli v Praze se podívat na miminko a kdybychom nepospíchali zpět domů už by to tak z ruky nebylo ;-)
    Jinak pokud vím, tak tam pravidelně jezdí i jedna keramička z Hořic... je to na naše vzdálená příbuzná. Dělá třeba úžasné ptáčky, kočky, králíky... :-) :-) :-)
    Jak já bych se tam ráda podívala... tak snad někdy... pa V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Vendy, snad to někdy vyjde.

      Vymazat
  5. Také jsme včera byly - opravdu byly, protože syn zůstal s babičkou na návštěvě, a já vyrazila jenom s dcerkou. Bohužel jsme se nepotkaly, škoda. A s focením jsi lepší - já ten foťák z kabelky ani nevytáhla:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, příští rok musíme dát nějaké rozpisy:o)

      Vymazat
  6. Mila Moni, ja byla s detma letos poprve a vpodstate na Vase doporuceni :-)) a byla jsem nadsena!Odnesli jsme si pistalky ve tvaru ptacka, ktery se plni vodou.ale meli tam spoustu krasnych veci :-) krasny den a vecer.mejte se hezky.Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ptáčka máme také, kupodivu se ještě nerozbil.
      Jsem ráda, že se líbilo, to mě těší.
      Mějte se krásně, Kačí, M.

      Vymazat
  7. Moniiiii, zlatoooo, bylo to fajn setkání, i přes to, že nebylo moc času. Právě jsme dorazily domu (no dobře před hoďkou :o) ) utahaný, vypovídaný a vyprodaný, ale co nejvíc, ... nabitý a šťastný a to jen díky všem kteří přišli ke stánku. Díky moc za dáreček. Těším se až si jednou sedneme a dáme kafíčko. Jste skvělá rodinka papa Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, také jsme si říkali, že to vínečko bychom si s vámi rádi vychutnali a popovídali. Bylo to prima vás oba zase vidět. Jste sympaťáci.
      Těšíme se zase někdy.
      papa, M

      Vymazat
  8. Milá Moniko, děkuji za inspiraci. Včera ráno jsem koukla na váš blog a viděla fotečky z Berouna. S manželem jsme jeli od nás z České Kanady do Příbrami na výstavu nožů, a do Berouna to byla jen hodinka cesty, tak proč toho nevyužít. Výlet jsme si užili, přijeli unavení, ale spokojení. Ještě jednou díky. Mám moc ráda váš blog.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbilo, Aničko ... a moc díky ♥

      Vymazat
  9. Moni, já byla také v Berouně na trzích a moc ráda se zastavila i Hliněnky :-) Bylo to fajn. Hezký den Anny

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥