pondělí 14. září 2015

Kaplička a Děd nad Berounem



Tady jsem vyrostla. 
Nad Kapličkou se vám otevře krásný výhled na celou berounskou kotlinu.
U Kapličky jsme si jako děti hrávaly, stavěly domečky v chroští, chodily na rozhlednu na Dědu a vůbec jsme celé odpoledne trávily po venku a nikdy se nám nechtělo domů.



Dnes jsem měla před tabulí slzy na krajíčku. 
Netopýři začali číst první věty. Desátý den ve škole. Dnes poprvé jsme po samohláskách přibrali písmenko M a už to frčí. 
Je to nádhera. Jsem na ně pyšná a baví mě, jak je to baví. 

A naše Bety nám začala zaznamenávat své postřehy.



PS: Martinko, netopýrci z Trnavy v pořádku dorazili. Jsou nádherní. Jeden bude hlídat klíč od naší třídy a s ostatními si už děti poradí.
Moc Ti děkuji, jsi zlatá.

10 komentářů:

  1. Krásné fotografie... kaplička i rozhledna mají úžasné kouzlo. Dnes jsem si kupovala žitné vločky a zjistila jsem, že jsou z Berouna, tak jsem je se vzpomínkou na Tebe uložila do košíku ;-) Život je plný milých náhod :-) :-) :-)
    Práce v první třídě je velmi náročná, děti jsou takový nepopsaný list a to jak jsou vedeni na prvním stupni je ovlivní i dál... prostě se pak pozná "rukopis" jejich učitele ;-) Moc Ti přeju, abys takových dojemných chvil ještě s Netopýrky zažila spoustu ♡♡♡
    Pa pa V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... no vidíš a já ani nevím, že tady vločky vůbec někdo vyrábí:o)))
      To máš pravdu. Prvňáčci jsou jako pytel blech. Práce náročná, kolikrát jdu na WC až odpoledne, jak se od nich nehnu, ale ty rychlé úspěchy a jiskry v očích ti to vykompenzují.
      pa,

      Vymazat
  2. Krásné místo Mončo. A s netopýrky jedeš plnou parou vpřed, to se musí nechat :o). Je to radost, že? Slyšet a vidět výsledky své práce. Tak si to hezky užívej.
    Přeji mnoho krásných dní.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A je nádherné vidět, že je to baví. To je motor:o)
      Měj se krásně, M

      Vymazat
  3. To z toho mám na krajíčku taky. Vážně už čtou? Děti jsou úžasné! :-)
    Kapličku znám, nikdy jsem tam nebyla, a koukali jsme na ni zrovna v sobotu, že by to stálo za výlet :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A v sobotu byla dokonce otevřená v rámci Evropského dne dědictví památek. Já ji poprvé navštívila otevřenou asi ve 34 letech a to jsem u ní vyrostla, ale byla vždy zamčena na řetěz.
      Určitě zajeďte. procházka je hezká s výhledy:o)
      papa

      Vymazat
  4. odpoledne jsem běžela kolem .. obou .. chodím tam dost často .. taky domorodec .. nejlepší je, jak tam člověk pořád potkává ty samé lidi .. a možná ještě raději mám Ostrý :)
    Vaše obec ale taky není k zahození, byla jsem tam měřit s létem, zrovna když kvetly chrpy .)
    moc ráda čtu Váš blog
    Hezký den
    Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měřit ? Že by kolegyně z oboru :-)
      Hezký večer, Pavel

      Vymazat
  5. Moc krásné fotečky. Na Dědu jsme letos také byli. Máme to z Černošic kousek. Já mám tenhle kraj moc ráda
    i když jsem zde nevyrůstala, ale jezdila jsem do těchto míst za babičkou a dědou.
    Děti jsou šikulky :-) Hezký den Anny

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥