čtvrtek 3. září 2015

keramičení




Že mám ráda keramiku jsem tu již několikrát psala. Ráda nakupuji keramické skvosty od dětí na trzích nebo z chráněných dílen.
 Uděláte si radost a ještě někomu malinko pomůžete.
 Tato úžasná sova a tác jsou z chráněné dílny  Lomikámen v Berouně. 
A zbytek je naše společné snažení na keramice, kam jsme jezdily s holkama o prázdninách. 
Terezka nadepsala keramické cedulky na dveře a vyměnili jsme tak po třech letech papírové, které Terka nadepsala ještě ve školce ... ale schovala jsem si je:o)
Všimněte si, jak Bety vehementně vtírala burel ...až cedulka na dveře do ložnice praskla.
 I tak jsem ji nechala vypálit ... je z ní originál a my máme památku 
na naše hyperaktivní dítě.




Moc vám děkuji za přání k úspěšnému školnímu roku a přání pro netopýry.
Nějak je toho ten první týden moc a tak jsem nestihla na vše reagovat.
Netopýři ... ti šestiletí ... už se pomalu zabydlují.
 Naučili jsme se dvě básničky, které jste mi poslali. 
Pracujeme na prvních rolích ve skupinách. 
Učíme se dojít sami na záchod. 
Děti mě velmi překvapily, že si druhý den ve škole vydedukovaly pravidlo ... mluví jenom jeden. Jen to dodržování bude běh na dlouhou trať.
Už jsem zapomněla, jak komické jsou jejich nejrůznější asociace na cokoli ... a neustále:o)

Mějte se krásně a děkuji, že se rádi vracíte.

16 komentářů:

  1. Moni, cedulky jsou vážně moc krásné!! Originální jsou určitě - ať už jsou prasklé nebo ne! Mně se moc líbí!! :)
    Přeju hodně štěstí s malejma netopýrkama!! Krásný a veselý celý školní rok!
    Renata
    :) P.S. Já taky moc ráda keramiku...snad mi příští týden vyjde výlet do Berouna - je spousta věcí co velmi nutně potřebuju :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se tam třeba potkáme. Já tam tedy nic nepotřebuju, ale nikdy neodolám:o)
      I jen nasát atmosféru stačí. ¨
      Moc díky, M

      Vymazat
  2. To je krásné, hlavně ta kočička, ta by se mi tuze líbila! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucí, tu jsem také koupila z chráněné dílny. je boží.

      Vymazat
  3. Mončo... jo jo... první dny školy jsou vždy náročné... ale určitě se brzy vše hezky zaběhne :-)
    Co se týče keramiky je vše moc krásné, má to duši i srdce a ta sova by mě dostala taky ;-) Mám motiv sovy moc ráda a tato je prostě úžasnááá :-) :-) :-) ... úplně vidím kam bych ji doma pověsila ;-)
    Pozdravuj malé netopýrky... pa V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta krásná sova visí na krbu a ty naše venku na terase.
      Vendo, díky a měj se nádherně,
      papa M.

      Vymazat
  4. Zdravím na kopeček,krásná práce.....všem holkám z kopečku přeji úspěšný školní rok))))pa Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Moni, keramicke vyrobky mate moc krasne.Nam z Berouna jeste na vyzvednuti nepsali, byli jsme tam tyden po vas. Prvnacci jsou legracni, kazde rano, kdyz vedu mohe holky smeju se, jak jsou ty deti vykulene :-) A jak nastoupil Vas nejmilejsi prvnacek, nemate fotku Betynky z jejiho velkeho dnu? Zdravim na kopecek. Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lindo, to budete mít ale na 100% vypálené. My už tam byly tříkrát od té doby. Paní vypaluje 1x týdně. Zkuste si do muzea zvolat.
      poprvé mi také mail nepřišel a bylo to hotové.
      No, Betynka je kovářova kobyla. Já ji první školní den v lavici neviděla a tudíž ani nefotila a Tom udělal jen jednu fotku na mobil :o)
      Mějte se krásně, M

      Vymazat
  6. Ahoj Mončo, náš prvňáček má každý den zásek. Druhý den po příchodu ze školy prohlásil: "To byl zatím můj nejlepší den ve škole!" Psala jsem tuto jeho větu jeho paní učitelece (naše kamarádka), aby měla zpětnou vazbu, protože i ona říkala, že zatím to není škola ale chaos. Včera zase: "Hm, dneska jsme měli už tři hodiny - no, a nic to nebylo!" A dnes ráno: "Víš, že se do tý školy těším!?" Jdu si ty nejnovější zapsat, abychom je nezapomněli.
    Holkám i Tobě přeji dobrý školní rok, ráda se na Kopeček vracím.
    zdraví Peťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, Bety dnes u oběda řekla, že knedlíky jsou ve škole lepší než ve školce a prý i škola je lepší než školka. A na otázku proč ... protože mají hodnou paní učitelku.
      Jsem ráda, že se jí líbí.
      Také si tu školu užívejte a ať to nadšení nevyprchá:o)
      Monča

      Vymazat
  7. Ahoj, ja som úplne hotová z celého tohto blogu, vVšetko je tak krásne (s láskou!) urobené, nachystané, zabalené, napísané, odfotené. Listujem stránkami a nasávam úžasnú energiu, ktorá z fotiek aj z tvojich (snáď nevadí, že tykám :-) ) slov ide. Ty aj tvoja rodinka ste naozaj úžasní a ja držím palce, aby vám všetkým to krásno a láska vydržali :-)
    Oooo a ešte som chcela... sama som maminka, učiteľka na prvom stupni a píšem si blog (v podstate len tak pre seba, aby sme mali spomienku), ale ak by to bolo možné, k tebe by som ešte raz rada zasadla do lavíc, si pre mňa veľkou inšpiráciou :-) Dúfam, že aj môj synček bude mať raz takú skvelú paní učiteľku, ktorá učí srdcom.
    Držím palce a prajem pekný deň.
    Ja sa idem ešte kochať :-)
    Marianna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marianna,
      moc Ti děkuji za tak lichotivá slova. A tykání vůbec nevadí, je to nepsané pravidlo blogerek:o)))
      Přeji hodné žáčky a spolupracující a komunikující rodiče:o)
      Monča

      Vymazat
    2. Ďakujem, ja som teraz na materskej, tak si "vybíjam" tvorivého "učiteľského" ducha aspoň na mojom dvojročnom zlatíčku :-) Ale verím, že budúci rok, keď nastúpim opäť ku prvákom, budú žiačikovia zlatí a rodičia so mnou na spoločnej vlne :-)
      Tebe želám nápodobne, zahliadla som, že máš teraz prvákov... to je tak krásne... tak nech sa tebe i tvojim deťom v netopierej triede darí :-)
      A ak by si chcela nakuknúť do môjho veľmi amatérskeho, ale za to zo srdca vedeného, virtuálneho denníčka.... http://adamkovoihrisko.blogspot.sk/

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥