pondělí 7. září 2015

Provětrat si hlavu ...




... pár metrů od domu.
Původně jsem chtěla jen odnést tříděný odpad, ale bylo božsky. Chladný, slunečný večer, v dálce mlhavý ...
Sice jsem myslela, že konečně nasadím adidasky a po dvou měsících sauny 
konečně vyběhnu, ale vycházka také dobrá. 
S foťákem se běhat nedá. Jsem asi jeden z posledních lidí, co nefotí na mobil a na instagram, ale tahá obr zrcadlovku v obr batohu :o)







Na blaženém výrazu Áši vidíte, jaké je blaho ležet u sálajícího krbu ... dnes jeho premiéra a seznámení s krbem. Budou kamarádi :o) 

Krásný večer,

14 komentářů:

  1. Mončo je dobře, že stále fotíš "postaru" :o))) a zachycuješ tak krásné okamžiky.
    Měj krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Moni uzasne fotky! Taky nemam instagram, ale vecne batoh na zadech a fotak v nem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moni, nádherné fotky...těším se na další..Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Mončo, mám to taky tak. Můj předpotopní telefon nějaké focení ani nezvládá, místo toho tahám zrcadlovku všude s sebou, i když ji často vůbec nevytáhnu. Ale už tak nějak patří do mého batohu, stejně jako třeba lahev s pitím.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem zrcadlovková, tahám foťák všude - k vodě, na koně i na kolo - a i když s ní občas někde křápnu, občas urazím objektiv, stojí to za to. Krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  6. Krása skutečných z fotoaparátu se ničemu nevyrovná. Můj dědeček má starou flexaretu a fotky z ní jsou nejkrásnější.
    Chystame si pořídit také zrcadlovku,poradite mi někdo s výběrem. Či doporučení že zkušeností 😉 Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  7. Moniko, to je jak pohlazení! Krásné fotky, umíte vybrat moc pěkné "úhle pohledu" :-)
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Moni krásné fotky...úplně z nich číší už nádech podzimu...a ta poslední s Ášou nemá chybu...úplně jak by říkal co mně rušíte, nevidíte, že odpočívám a vyhřívám se :-)) Srdečně zdraví KatkaB

    OdpovědětVymazat
  9. Vy to tam mate kraaaasne! :-)))) Zdravim na kopecek a preji hezke dny.Katka :-)

    OdpovědětVymazat
  10. ... i já postaru .... časem lidé zjistí že postaru je skvělé ...a bude postaru ponovu :-) Pá Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, toto říkám, když se mi děti ve škole smějí, že mám tlačítkový a malý mobil:o)
      Že za chvíli bude opět v módě a drahý, protože bude retro:o)))
      papa

      Vymazat
  11. Mončo, dnes jste mi částečně odpověděla na otázkou, kterou Vám chci už dlouho položit - zní jednoduše... Na co fotíte ty Vaše úúúúúžasné fotky? Díky za odpověd :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janí, děkuji.
      Máme Canon EOS 600D a fotím jen na 50mm objektiv, ten udělá tu hloubku.

      Vymazat
  12. Já tedy instagramuji, ale jde mi o to sdílení tam (chápu, že většina ho má spojený spíš s jistou povrchností). Nicméně prostě klasika je klasika a já smekám, protože fotky jsou nádherné (a to na mobil prostě nevyfotíš - a někdo ani na tu zrcadlovku, to je vidět dobré oko a přirozený talent).

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥