pátek 25. září 2015

večerní


Krásný večer.
Svíčky, vínko a cédéčko s Tomášem Klusem.
 Zamilovala jsem se do posledního alba Anat život není.
Tolik pravdy. Jen poslouchám a v duši je dobře a občas mrazivo.
Umí to vystihnout.
Jak se líbí vám? 
Myslím, že se podstatně liší od těch minulých. 
Je o mnoho niternější, nutí k zamyšlení a já s ním hodně souzním.
Malá ochutnávka tady.


Užijte si krásné volné dny,

35 komentářů:

  1. Moničko, u Vás je tak krááááásně:-) Z vašich fotek je cítit pohoda a láska.
    Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, sem tam to taková pohoda není:o)))
      Moc díky, Péťo.
      M

      Vymazat
  2. Fotky se mi líbí moc, Tomáš Klus vůbec :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moničko..dnes jedním slovem .. KRÁSA..pěkný večer.Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, díky moc. A to jsem vše rozsvítila jen proto, že si holky na skalce hrály s petšopáky a už skoro neviděly:o)
      Krásné dny, M

      Vymazat
  4. Nádherná podzimní atmosféra !!!
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem velmi ráda, že na Vás Anat Život Není tak působí :) je na něm znát vývoj nejen života, ale i hudby TK. Já jsem z něj nadšená, dle mého je to citově nejsilnější CD ♥ Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale měl by jen zpívat,ne mluvit.Na Kunětické hoře měl vystoupení a lidé ho skoro vypískali.Mlel takové nesmysly,že jsme si mysleli,že na něčem ,,frčí''.Hanka.

      Vymazat
  6. Nádhera nádhera, úplně to dýchá tou kouzelnou atmosférou! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. No tak Kluse opravdu tedy ne a ještě jednou ne !!! Jeho hlas mě děsně rozladí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je v pořádku. Každému, co jeho jest.
      Mě na něm baví jeho člověčí, pozitivní a moudrý přístup. Na to, kolik mu je ... klobouk dolů.
      Krásné dny, M.

      Vymazat
  8. Moniko fotky jsou krásné , ale toho drnkače Kluse se poslouchat nedá . Víno by mi přestalo chutnat . Za mě ne , nelíbí se mi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mě zase chutná, když dnká:o)
      Děkuji, M.

      Vymazat
  9. Moni krasne fotky.
    Tomaše Kluse posloucham rada.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  10. Moniko vše je bezvadné...fotky ( jako vždy!!) krásné, atmosféra jak vidím báječná, vínko bylo určitě také dobré a Tomáše za nás určitě ano a nejenom to poslední album....stačí jen poslouchat, ta pravda tam je...mějte krásné podzimní dny. Martina ze severu

    OdpovědětVymazat
  11. Moni,opet krasa,Toma Kluse moc rada posloucham a mate pravdu,to posledni je úplně jiné, jsem hodne premyslivy člověk, vsechny krivdy sveta mi vadi a v tomto albu je k tomu zamysleni spoustu,jen skoda,že ti co maji se zamyslet, se nezamysli.. :-( Krásné dny přeji, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... bohužel asi ne:-(
      Krásný podzim a díky, Péťo.

      Vymazat
  12. Monika krásne jesenné fotky, tie drevené domčeky mi už dlhšie vŕtajú v hlave. Nejaké staré hranoly som objavila u rodičov , tak sa idem inšpirovať. Príjemný jesenný víkend prajem , Lenka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lení, to je dárek od Stáni a je naprosto nádherný a přitom ta jednoduchost ... to svádí udělat si celé město :o)

      Vymazat
  13. To je nádherná podzimní dekorace. Milena

    OdpovědětVymazat
  14. Moniko, kazdy pohled na tve prispevky me za a, donuti jit uklizet, za b, donuti zamyslet se nad tim, ze byh se mohla naucit fotit, za c, vzdycky krasne naladi a za to vsechno ti dekuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je vtipné, Danielo.
      Ale můj 50mm objektiv zabere jen malé zorné pole, opodál mám také neuklizeno:o) To je ta virtuální realita:o))))
      Hezký den a díky, M

      Vymazat
  15. Vaše fotografie sú nádherné a mojej duši je dobre vždy,keď si pozerám Váš blog. Ďakujem a prajem všetko dobré :))

    OdpovědětVymazat
  16. Jako vždy nádherná atmosféra na kopečku a TK je velká srdeční záležitost, ale po setkání sním, jsem prožila zklamání, ale i tak je to pořád můj nejposlouchanější zpěvák a nové cd je moc fajn:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý den,

    mohu se zeptat zda se dají ty domky někde koupit? Děkuji Moc krásné inspirující zátiší.

    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko,
      sama nevím. Já je dostala jako dárek od Stáni. má blog Kouzlo venkova, tak ji zkuste oslovit, jestli vyrábí i na zakázku:o)
      M.

      Vymazat
  18. Jako vždy krása.... moc ráda se k Vám chodím potěšit a uklidnit. Děkuji za Váš blog :-) Hezký večer přeji

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥