pondělí 28. září 2015

Vylézt nahoru ...


... a kochat se výhledem dolů.
Poutní místo Svatý Jan pod Skalou.
Miluju to tady.










Mějte úspěšný zkrácený pracovní týden.

7 komentářů:

  1. Moni, vaše fotky jsou perfektní. Jednou bych chtěla fotit tak hezky. Jste fotograf amatér?
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, moc díky.
      Ano, totální amatér. Nikdy jsem nebyla na žádném kurzu a neumím ovládat skoro žádné funkce, který náš foťák umožňuje:o)))

      Vymazat
  2. Kdysi dávno jsem v této krajině zažila nádherné chvíle, díky za připomenutí ;-) A fotky také moc chválí!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Moni, to je nadherne misto! Ja jsem na tom s focenim stejne, neumim ovladat na fotaku nic , stabilne mam nasteveno auto, ale touzim se naucit vic... tve fotky uzasne, nejsi amater... jsi profik!!!
    Pa
    Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Cca před měsícem jsme tam také zavítali, abych zjistila, že vůbec nejsem ve formě - v cestě k vrcholu mě předběhla těhotná paní s pořádným břichem :-) Ale bylo tam nádherně!!!!! Krásné fotky!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Těmito fotkami jste mně velmi potěšila - jednou jsme ve Svatém Janu byli a potkali jsme tam Genia Loci. Doufám, že tam pořád je a že se tam jednou zase vrátím.

    OdpovědětVymazat
  6. Moní, ahoj :o)
    Taky to tam milujeme. Na jare tam kvetou chlupaty koniklece ...

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥