neděle 13. září 2015

Vysoký vrch



Naposledy jsme tu byli, když bylo Betynce 15 měsíců. Chodívali jsme sem i s malinkou Terezkou, když Bety ještě chodila po houbách a posléze se vozila v Croozru.
Jak je vše relativní. S prťaty to byl výšlap na celé odpoledne.
Včera hodinka i s dlouhým kocháním se do dálky a odpočinkem na teplém kamení.

Vysoký vrch 486 m. n. m. 
je nejvyšším kopcem Kladenska, 
ale  je hned za humny našeho berounského okresu, za vesnicí Chyňava.
V červenci je celý kopec zbarven do modra. Borůvčí je tu opravdu všude.
Nyní by tu zase po celém vrcholku kvetly vřesy, kdyby je letošní
 horké léto téměř všechny nevypálilo.






Mějte hezkou neděli.
 Bude nádherně, tak ať se vám podaří to voňavé, barevné babí léto co nejlépe vychutnat.

Nás dnes čeká milá návštěva Stáni z Kouzla venkova a odpoledne krásná kulturní akce. 
Už několikátým rokem dostávám od Toma k narozeninám lístky na koncert. 
A letos  jdeme na Spirituál Kvintet. 
Těšim, těšim a o to více, že koncert je v historií protkaném kostele ve Sv. Janě pod Skalou.

11 komentářů:

  1. Krásné fotky z krásného výletu! Chytáme se tam k vám příští týden! ... a ten koncert vám závidím... :-) Hezký nedělní večer přeji! Svatava

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky.Je vidět,že přírodu máte opravdu rádi a užíváte si každou volnou chvilku.
    Koncert se určitě vydařil.
    Hezký pracovní týden Marťula

    OdpovědětVymazat
  3. Monika, pekné fotky, bola si hore na rozhladni :-))) ?
    Sme obe septembrové :-) , veľa tepla do srdiečka, kreativity a nádeje (optimistickej vitality ) :-)))
    Som tvoja obdivovateľka v hľadaní dvierok do dieťaťa, do jeho duše a poznávania....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, chtěla jsem ji vylézt, ale ten žebřík jsem nedala. Zespodu vypadal menší:o)
      Jinak letos lezu všude statečně:o))))
      Děkuju za přání.

      Vymazat
  4. Moničko já Ty Tvoje ( jestli tedy mohu tykat) fotky z přírody vážně miluji..je to krása a pohlazení po duši..Děkuji.
    Přeji pěkný den .Anna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko a Tvá slova zase hladí mě♥

      Vymazat
  5. Bože, to je nádhera! Víc nevím, co bych k tomu řekla. Mám dnes divnou náladu, protože mě zítra čeká velký krok, tak mám i omezené výrazivo. Ale tohle mi zvedá náladu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, díky moc a držím palce, aby ten velký krok vyšel pravou:o)
      Však sem zajeďte a vystoupejte výše:o)
      papa, M

      Vymazat
  6. Jako vždycky krásný fotky z krásnýho výletu!

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥