úterý 6. října 2015

...


Když se vyskytnou nějaké problémy,
obejměte své dítě.
Uvědomíte si, 
že dokud je tady vedle vás ... živé a zdravé,
žádné problémy nemáte.
Všechno ostatní jsou jen životní lapálie.



29 komentářů:

  1. Pravda- ráda objímám i ty mé dvě dospělé......Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně řečeno :-) KatkaB

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto souhlasím...a Na kopeček přeji krásné dny...Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, přesně tak. když je mi nejhůř, stačí se podívat na to malé velké štěstí a všechny chmury světa jsou pryč.
    Posílám pozdravy na kopeček! Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý večer Moni, to je krásně napsáno ******* posíláme pozdrav Milena a Natálka

    OdpovědětVymazat
  6. Tak diky za radu a jdu na to...:-)Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
  7. Mončo... jako bys vytušila, že zrovna řeším jednu životní (pracovní) lapálii... neumím tyto věci házet za hlavu, beru si vše velmi osobně a trápím samu sebe... jdu si pro obejmutí ;-)
    A děkuju...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Vendy, doufám, že už je lépe. Jojo, nebrat si vše osobně ... to kdybychom uměly, co? Bylo by hned líp, ale tuto dohodu neumím stále dodržovat.
      Objímám a myslím na Tebe.

      Vymazat
  8. Tak som zobrala na ruky 18 ročnú dcéru,zovrela a jej ,,prúser,, zmenila tým na lapáliu.... , kým ju mám poblíž..., dík :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Moni, děkuju za tahle slova....dnes jsem právě toto udělala a aspoň na chvíli mi bylo mnohem líp!!! Děti jsou to největší, co máme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda .... ať je stále lépe.

      Vymazat
  10. Je to tak. Svata pravda. Detska energie je nejvic !

    OdpovědětVymazat
  11. Mončo, máš pravdu. Dnes nebylo všechno OK..... Rozumím tvému dnešnímu psaní....
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak věřím, že už je zase dobře, ale to je život. Každý den se zkrátka nepovede.
      Ahojky do lesů, Pavle.

      Vymazat
  12. To jsem dneska potřebovala slyšet - díky! Spí, ale jdu na to...

    OdpovědětVymazat
  13. tie deti by sa mohli aj požičiavať....svoje mám ďaleko...Moni, bude dobre...jana

    OdpovědětVymazat
  14. Moc se těším, a doufám, že se rozrosteme o ty, které budeme stále objímat ... zatím parazituji na cizích :D
    A doufám, že je u tebe všechno v pořádku!
    Daniela z Levína :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc zdravím, Danielko:o)
      jojo, u nás vše v pořádku a vám držím palce, a´t jste brzy tři:o)))
      pa, M.

      Vymazat
  15. naprosto souhlasím ♥ a posílám obrovský pozdrav plný positivní energie na kopeček ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, díky moc, energie není nikdy dost ... i když některým dětem bych ji s radostí kus odebrala:o)

      Vymazat
  16. Přesně tak - a ještě bych doplnila - po náročném dni se jděte podívat na své spící děti. To taky šíleně dobíjí :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Moniko, za tato slova Vám patří veliký dík!!!!!!!!! Ne jednou jsem si uvědomila, že naše děti jsou to nejvíc, co máme.
    Už jsem si je vytiskla a jdu si je nalepit na HODNĚ VIDITELNÉ MÍSTO :-) .
    Přeji krásný den. Míla

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥