čtvrtek 15. října 2015

Kniha přibývá



Už umíme hodně písmenek a díky nim se plní naše kniha.
K jako kostičky.
L jako letadlo.
P jako puclíky.
Na puclíky jsem si koupila perfektní velkou raznici. A puclíky lze opravdu skládat k sobě. 
R jako rybník a ryby.
S jako sníh.
Š jako šít ... to děti bavilo zatím nejvíc:o)
Dostaly perforovaný papír a jen obyčejným stehem vyšily Š. Uf, to bylo záživné!
A v pondělí si uděláme Voňavé V pomocí lepidla a mletého koření:o)




A moc ráda bych vám chtěla poděkovat za říkanky a básničky, které jsme mi v létě psaly na netopýří téma. Už jim spoustu umíme a baví nás:o)

Mějte krásný den a zdravíme vás z půdy.

5 komentářů:

  1. http://www.zepire.com/blog/sk-diy-halloweenske-dekoracie-netopier-a-duch-sk-cs-diy-halloweenske-dekorace-netopyr-a-duch-cs?locale=sk

    nevím, jestli se k vám už tyhle stránky nedostaly, ale musím vožit :)))
    Jana Procházková

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, opět nádherné listy. Těším se na finální knížky. To bude počteníčko.:-)

    Krásný víkend
    Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Kam na ty nápady chodíš? Šití je super - děti dnes totiž ve škole už vůbec nešijí.. Pamatuji si, že jsme už ve třetí třídě vyšívaly do kanasty, (a moje babička má ten úžasný výtvor dodnes vystavený na TV stolku)...Moje holky zatím ze školy nepřinesly žádný takový výrobek :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vyšívaly do kanavy...už blbnu :-)

      Vymazat
  4. Písmenkové knížky jsou skvělý nápad! Jako rodiči by mi taková knížka udělala velkou radost.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥