pondělí 19. října 2015

Láskominy




Kamarádka mi poslala dárek ... ještě teplý přímo z tiskárny, stránky voní  svou nezaměnitelnou  vůní a uvnitř spousty nápadů na tvoření i recepty.
Knížku jsem dostala se slovy, že čte ráda můj blog, hodně z něj čerpá a chtěla udělat radost a na oplátku inspirovat i mě. 
Povedlo se.
Hned po prolistování jsem se musela do něčeho pustit.
Tak vzniklo srdíčkové krmítko se slunečnicovým semínky. 
Než jsem stihla vyfotit, sýkorky jej do poloviny vyzobaly a Ášovi tuk také chutná :O)

Na krmítko potřebujete jen karton, motouzek, tuk a semínka. 
Vystřihněte tvar, který se vám líbí, uvažte provázek.
Tuk jednoduše napatlejte na karton ... krásně drží a vmáčkněte semínka.
Zvládnete za 5 minut i s malými dětmi.



Dráteníkem snadno a rychle.
Stačí rozmotat drátěnku a navléci jí na zavařovačku.







A přestože Linda nechtěla žádnou reklamu, řekla jsem, že tato knížka si jí rozhodně zaslouží a připravily jsme pro vás dárek.
Pokud si objednáte z nakladatelství Smart Press jakoukoli knížku a v nákupním košíku uvedete slevový kód "Nakopecku", bude vám odečtena sleva 25% z celého nákupu.
Tato akce platí ode dneška do 20. listopadu.
A protože Ježíšek se blíží, asi začnu vybírat :o)
Lindo, Tobě a celému nakladatelství díky za mé čtenářky.



Mějte krásný týden,

41 komentářů:

  1. Moni,tak to moc gratuluji tobe i kamarádce k Laskominam!A díky moc za tipy na novou knížku o tvoření,srdíčko je super nápad,a slevu na knizky:-)Rada jej poslu Jeziskovi;-)Moc zdravím na Kopeček!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak a´t Ježíšek vybere ty nej :o)
      Krásný den, M

      Vymazat
  2. Ahoj Moni, krásný tip. Děkuji. Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké, díky za nápad. Jaký tuk jsi použila? Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, já kokosový, ale šlo by i sádlo, Hera ...

      Vymazat
  4. Moni,udělala jste mi obrovskou radost. Po Láskominách od Denisy Bartošové tajně pokukuju. Po tomto příspěvku mám jasno. Jdu do nich! :-) Máte i kniku Láska prochází kuchyní?
    Krásný večer! Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
  5. Knížka bude krásný dárek :) a ten svícínek vypadá suprově :)

    OdpovědětVymazat
  6. Markéta 19.10.201519. října 2015 20:29

    Moni, opět krásné, nikdy nezklamete, vždy něčím potěšíte.....VÁŠ BLOG - JE MÁ KNIHA. Mějte se hezky. Markéta

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, to je skvělý. Já si tu knížku objednala v předprodeji někdy minulý týden. (Ještě ji nemám.) Ale slevu využiju na něco jiného, děkujeme.
    Vybrala jsi pěkné ochutnávky, ta sklenička s drátěnkou je teda tuze efektní.
    A ty sýkorky že se hned slétly... Paráda. To jsou moc pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš rychlovky a efekt veliký, to já ráda. Stihne se to i pracovním týdnu a radost veliká:o)
      A´t se líbí a děkuji, Zuzí.
      papa

      Vymazat
  8. Moni - díky za tip a za slevu - udělala jsem oči na muže a už k nám letí můj vánoční dárek :-)
    Krásný večer na kopeček!!! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)
      To je dobře, tam je z čeho vybírat.

      Vymazat
  9. Nádherná inspirace - srdíčko i drátěnka... Děkuji za úžasný tip i možnost slevy :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem taky nadšená a srdíčko zítra vyzkouším... stejně tak omrknu knihy v nakladatelství, stejně většině ženského osazenstva v rodině naděluje "náš" Ježíšek knihy... :)
    Krásný týden všem na Kopečku! :)
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tobě, Petro, také krásný týden a příjemné vybírání. M

      Vymazat
  11. Knížky ze Smart Press mám ráda :-) Moc pěkná je (mimojiné) i ta Kuchařka první republiky, doporučuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají krásnou grafiku a fotografie, všechny.
      Ty máš ale voňavou práci ... nové knihy jsou lepší než aromalampy:o)
      papa

      Vymazat
    2. No a představ si, že my k té vůni nových knih přidáváme i vůni z aromalampy :-) A čaj a tak :-) Může nám být krásněji? :-)

      Vymazat
  12. Milá Moni, to je vážně nádhera, děkuji za tip Ježíšek u nás nejspíš bude samá kniha, ale to je dobře, právě mi dorazila zásilka knih pro syna od běžíliška a jsem naprosto nadšená. A drátěnka je prostě boží, dnes běžím koupit!
    Krásný den na Kopeček Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem už koukala, zda mám drátěnku doma, mám, ale jen tu naupštěnou jakýmsi tekutým pískem, to by asi nebylo úplně to pravé :-D. Udělám útratu místním domácím potřebám :-).
      Lea

      Vymazat
  13. Moni,
    knížka dnes objednána pro mého Ježíška. Prozatím není jaksi obeznámen, ale.... .
    Už se moc těším. A další knihu od Denisy, Láska prochází kuchyní, jsem objednala pro své dcery.
    Děkuji za tip a slevičku.
    Monika

    OdpovědětVymazat
  14. Moni, knížku jsem si objednala ještě dříve než vyšla v předobjednávce a už mi dnes psali, že ji mám na poště. Sice jsem nevyužila slevu,ale vůbec mi to nevadí, protože i tak se na ni moc těším..Svícn z drátěnky znám , ale srdíčko mě nadchlo..určitě s dětmi ve škole vyrobíme..měj se moc krásně..Moc zdravím na kopeček i na půdu:o)) Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to opravdu rychlovka, ale abych dělala jeden denně :o)
      Chutná jim a moc:o)
      pa a ať se dětem práce líbí, jim ty mastné ručičky tolik nevadí.

      Vymazat
  15. Dobrý deň Monika, keď mi toto brnklo do nosa, hneď som si spomenula na "Váš kopeček".... takže postupujem, možno sa ešte zíde.
    Krásnu jeseň prajem.
    Jana
    http://img.topky.sk/dokumenty/netopier.pdf

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, že na nás myslíte, Janí :o)

      Vymazat
  16. Dobrý den Moniko,Váš blog jsem objevila teprve nedávno a už pár týdnů se nemohu odtrhnout.Jako velké díky za úžasné čtení,nápady,recepty a inspirace posílám alespoň hlas do Bloggerky roku. Také miluji horkou čokoládu,takže jdeme s dětmi vařit... A drátěnky jsem využila již loni a byly jedinečné.Prosím o kontakt na Vás - ráda bych nakoupila mýdla jako dárečky.
    Přeji hodně zdravíčka celé Vaší rodině a těším se na další příspěvky od Vás.
    DenisaMazancova@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Denisko.
      ... mail jsem poslala:o)

      Vymazat
  17. Moni, i já mockrát děkuji za parádní tip na dárek pro blízké, ale i pro sebe :-)

    V jednoduchosti je opravdu krása, to srdíčko na proutcích nebo sklenice s drátěnkou a svíčkou, krásné!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo.
      Také miluji jednoduché a krásné věci♥

      Vymazat
  18. Moničko opět tolik krásné inspirace.Slunečnicové srdíčko to je tedy báječný nápad..ráda bych jej také zhotovila,jenom si nevím rady..ten tuk..jaký by měl být?Moničko poradíš prosím? ..(Iva ..?) Děkuji moc.♥
    A úžasná fotka je s Ášou za dveřmi..takové snímky miluji..i já takto fotím naše boloňky ♥
    Pěkný pozdrav všem k vám domů..Anna♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, Iva by snad také šla:o
      Áša sedí a číhá, sýkorek má teď na dohled spoustu:o)
      Krásný den, M

      Vymazat
  19. Milá Moniko,
    děkuji za tip a slevu. Obě knihy jsem hned objednala a druhý den vyzvedla v nakladatelství.
    Řeším problém, nevím, co mám nejdřív vyrobit....

    Ještě jednou děkuji a přeji hezký den,

    Sylvie

    OdpovědětVymazat
  20. Tak už ji mám taky! Hurá, dostala jsem ji k narozeninám :-)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥