čtvrtek 29. října 2015

Malá inspirace


Že jsem blázen a milovník předstihů vím, to mi psát nemusíte:o)
Ráda tvořím dopředu, protože na poslední chvíli mi kreativní myšlenky moc nepřichází.
 A jak tak tvořím na vánoční trhy, vánoční myšlenky nelze zastavit :o)
Dnes prkotinka k adventnímu kalendáři.
Drobné menší sladkosti zalepit do papírové hvězdičky, vystřihnout a dokreslit gelovkou.
Jednoduché, efektní ... lze i zavěsit kamkoli, kde budete mít kalendář.



Trocha večerního potrápení mozkových závitů.
Ta, která nejvíc hloubá, zatím jen fandí :o)
Tom opět dovolenkuje. Od rána do soumraku je na střeše pergoly, přitlouká šindele, řeže prkna, olejuje, měří, nosí, tluče a já už sebrala po domě přebytečné a vyhovující dekorace.
Mnou slepenou hvězdu jsem si v noci rozšlápla a spálila v krbu :o)
Ale slušelo by jí to tam.



Krásný večer,

32 komentářů:

  1. Mončo, mám to podobně, také nerada nechávám věci na poslední chvíli...až s tím občas "znervózňuji" své okolí. Adventní kalendářích budete mít moc hezký...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že je nás víc:o)
      Děkuji, ten už mám také hotový:o)
      Krásný pátek, Radko.

      Vymazat
  2. Mončo, u nás pod pergolou už taky začíná vznikat vánoční výzdoba. ...... kompletují se první Betlémy. Ty dlouhé večery jsou kouzelné.....
    Pěkný víkend. Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou.
      Krb, svíčky, konečně i já dostávám chuť zahrát si deskové hry, které ve zbytku roka bojkotuji:o)
      Jen kdyby přes den alespoň občas zasvítilo slunce. Energie se potom rychleji vrací. Ty několikadenní mlhy už mi stačí:o)
      Tak pěkně skládej betlémy a zdravím do hor, do lesů ... pa, M

      Vymazat
  3. právě jsem hledala detaily andělů- loni jsem křídla z kartonu "potahla" starými obvazy a sádrou. Ale možná primalex by udělal
    stejnou službu. Jen by chyběla ta struktura...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebo zkuste sehnat ten speciální obvaz , který má na sobě sádru. Já kupuji v Idea creativu v Berouně. Mají i e-shop.
      http://www.koralky-dekorace.cz/
      Do primalexu by struktura šla udělat obdiskem textilie, ale nedostaneme tloušťku a dostatečné zpevnění. Do interiéru by asi nevadilo, ale já je mám hlavně venku.

      Vymazat
    2. Dobrý den, je to toto?
      http://www.koralky-dekorace.cz/sadra/6274-modelovaci-sadra-4028245658653.html

      Děkuji za odpověď. Jana

      Vymazat
  4. Moni, jsem na tom stejně, taky už tvořím - dokonce něco jsem dělala i v létě - a kamarádky si ťukají na čelo. Ale já mám ráda vše s předstihem a pak si jen užívat tu atmosféru v klidu se sklenkou vína :))papa Dáša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tady ani nemůžu říci, že mám i přes polovinu dárků na Vánoce zabalené:o)
      Jojo, jsme tiší blázni, co sedí a tvoří:o)
      papa, má milá♥

      Vymazat
  5. Díky za super tip. Určitě to svý klukům rarachům udělám. Moc ti fandím. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Ten nápad s hvězdami se mi moc líbí, já zatím jen vymýšlím a vybírám, u mě zas bude kalendář pro změnu na poslední chvíli, vždycky mám času dost a pak je to najednou tady :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ač mám vždy s předstihem téměř vše, sama se divím, že je stále co dělat a dolaďovat :o)

      Vymazat
  7. To vypadá jako opravdu dobrá inspirace :)
    Pěkné nápadité výrobky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... a rychle hotové, to je mé krédo .o)
      Děkuji moc, M

      Vymazat
  8. Moni, hvězdičky se sladkostma jsou krásný nápad, jen mi, prosím, prozraď kde kupuješ ten krásný papír?
    přeji pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, tuten v IKEA a loni jsem ho ve výprodeji chytila i v M&S.
      pa, M.

      Vymazat
  9. Moni,
    to je opět úžasná inspirace !
    Hvězdy já můžu a malému bych do nich mohla dát bonbony s hroznovým cukrem :-)
    Děti sice dostávají každoročně od babičky čokoládové kalendáře,ale tohle je mnohem lepší kalendář !
    Jen mi prozraď lepila jsi hvězdy jen jednoduše k sobě nebo jsi si vyhrála s okraji a přehýbáním k sobě ? ;-)
    Ještě než se pustím do hvězd, jdu udělat ptáčkům nová srdcata.
    Ty co jsem dělala podle tebe před týdnem se slunečnicemi už všechny sýkorky vyzobaly :-)
    Krásný dušičkový a halowennský víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, položila jsem penízek na čtvereček balicího papíru a kolem obyč vysunovacím lepidlem nalepila a přiložila druhou část papíru. Přimáčkla a teprve potom obkreslila vzor a vystřihla rovnou bez nějakých záhybů :o)
      Já už dělala tři srdíčka, jsou po nich jak diví. Za den je pryč:o)
      Děkuji za přání. Těším se na víkend, čeká nás oslava a kolaudace pergoly a oslava s kamarády ... předělu času hojnosti od příchodu zimy, jupí:o)
      Po práci konečně ejchuchú. padáme už na h...

      Vymazat
  10. Dobrý den Moniko,
    chodím k Vám s kávou vždycky s Vaším novým příspěvkem a pořád obdivuji Vaše výrobky a prostě vše co vkládáte.Jste tak inspirativní a dáváte mi energii a chuť něco upéct,nového uvařit nebo vytvořit.Moooc děkuji a jen tak dále.
    A přeji Vám a celé Vaší rodince krásné dny.
    S pozdravem Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, to jsem moc ráda, pokud na Vás takto moje stránky působí:o)
      Krásné dny, M.

      Vymazat
  11. Moni, andílci jsou tak nádherní!!! Prosím, technická... :) nejdřív polepím hlavu a křídla, nechám zaschnout (nepřilepí se to při schnutí na podklad?) a přitluču ke špalíčku? Zvládnou to s pomocí i prvňáci?? :)
    Moc děkuji a mějte se moc pěkně!!
    Sousedka Šárka:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Šárko,
      tak k té technické:o) Ano, nejdřív polepíš hlavu a křídla zvlášť, mě se k ničemu nechytá, krásně ztvrdne a zpevní karton na kámen. Ale používám ty sádrové pásky z Idea Creativu v Berouně(dají se u nich i na e-shopu sehnat)
      potom na veliký hřebík 12cm nasadím hlavu, kterou předvrtávám a křídla přitluču hřebíčky. Děti ti zvládnou polepit hlavu a křídla, ale musíš je hlídat, nebo se to pořádně prodraží :o)
      papa a měj se krásně, Monča

      Vymazat
    2. Mončo, prosím tě, pak se stejně ty sádrové pásky musí přetřít barvou když je to venku, ne? Děkuju Bára

      Vymazat
    3. ne, potom už nic nenatíráš, sádra krásně ztvrdne, zbělá a své anděly mám venku celoročně už třetí rok.

      Vymazat
    4. Mončo, technická... mohu využít silnější čtvrtku , sádru a obinadlo ???? Z jistých důvodů potřebuji snížit náklady :-D Díky za vše !!! Jste mou inspirací a antidepresivum :-D JN

      Vymazat
    5. Ještě jsem nezkoušela, ale nevidím důvod, proč by nešlo:o)

      Vymazat
    6. Děkuji :-D

      Vymazat
  12. Já teprve vyřezala dýni a tady už jsou skoro Vánoce :)
    my-mission-for.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. To je ÚŽASNÁ inspirace. Děkuji za ní!!! :) Krásný - už skoro - adventní čas :) Kat....

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥