pátek 9. října 2015

Nadechnout se barev ...



Nikde není tolik odstínů teplé škály jako právě teď kdekoli v přírodě.
Vyjděte, dýchejte, koukejte a kochejte se. Je tam nádherně.
Jsem vděčná za život na venkově.









Mějte krásný barevný podzimní víkend,

18 komentářů:

  1. Moniko, to máš pravdu s tou škálou barev právě teď. Proto já miluji podzim. Nádherně barevně je i ve městě, i když na vesnici je to asi pestřejší, to mohu potvrdit. Měj se krásně podzimně, Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty si také užívej krásu podzimu, Ivanko.

      Vymazat
  2. To je nádhera! Já se jdu zítra skoro po týdnu podívat ven, jelikož jsem na neschopence, tak už se hrozně těším. Musím se pořádně pokochat a nasát energii :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, věřím, že jsi nasála barvy a vůně a je lépe.
      M.

      Vymazat
  3. Akoby sa príroda rozdýchala po tých trópoch...všetko prúdi, vonia, vlhne, čpie..., živé i suché i zem.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, je to tak.
      I já se na tento čas těšila, když jsme prchali před tím vedrem a žárem ... toto je mnohem příjemnější.
      Krásné dny, M

      Vymazat
  4. Ano, je to nádhera ... nádhera veliká .... ty konící jsou krásní ... a fotky jsou úžasné ...
    Hezký víkend přeju. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, díky moc a přeji krásný týden. M

      Vymazat
  5. Veru Monika, život na vidieku má svoje neopakovateľné čaro, tiež som zaň vďačná a nemenila by som :-) Pekný večer! Danka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda♥
      Tak krásný podzim u vás na vidieku, Danka.

      Vymazat
  6. Milá Moničko ♥..jedním slovem NÁDHERA..! Ani nedutám a jen se kochám. Černý hřebec(nebo klisna) to je úžasný snímek..děkuji za takovou nádheru..tyhle snímky u Tebe mám moc ráda..vždy pohladí.
    Přeji pěkný víkend všem U vás na kopečku.♥Anna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, jsi zlato. Děkuju a přeji pohodový týden, M.

      Vymazat
  7. Moni, opět nádhera. Mám stejné pocity, jako bych listovala časopisem Venkov a styl! Skvělé!

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky, opět. Jak já se na ně chodím ráda koukat. :-) Podzim miluju hlavně kvůli těm barvám. My máme to štěstí, že i když bydlíme ve městě, tak jsme kousek od lesa, od přírody.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Péťo.
      Podzim je úžasná modelka:o)

      Vymazat
  9. Mončo, NÁDHERA. Mluvíš mi z duše... Díky za krásné obrázky. Pa Stáňa

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥