neděle 11. října 2015

Neděle v mozaice


Vyjedli jsme poslední hokaido dýni z mé podzimní dekorace. Padly na polévky:o)
Na střeše při práci chutná nejlépe.
Pergola, která měla být původně dřevník, roste Tomovi pod rukama.
Dřevo bude tedy další zimu bez střechy:o)
Alespoň je stále na co se těšit.
Mýdlařím na školní vánoční trh. 
Než mýdla dovařím a ony dozrají, s maminkami je zabalíme, bude 1. adventní neděle. 
Také se vám každým rokem zdá, že ten čas je neúprosnější a neúprosnější?
Zahradními nůžkami jsem nastříhala větší i menší větvičky 
a tavící pistolí slepila k sobě do tvaru hvězdy.
Kam hvězdu dám, ještě netuším, ale místo se jistě najde.
Bety si přála zimní boty do sněhu, tedy snad nějaký bude
.... ale hlavně, ať mají kožíšek, maminko. 
Přání splněno.
A rovnou jsem sáhla po teplých válenkách s kožíškem pro Terezku tady.







Mějte se krásně, podzimně, barevně ...

19 komentářů:

  1. Na dýňovou polévku se chystám zítra, my ji máme rádi s opraženými mandlemi. Díky za krásné fotky, každý den se chodím kochat. ☺ Hezkou neděli na kopeček ☺ Veronika

    OdpovědětVymazat
  2. Dnes jsem taky dojídala zbytek výborné polívky z dýně máslovky. Ty mýdýlka jsou krásná. To mi připomnělo, že letos bych na vánoce mohla něco vyrobit,).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)
      Tak ať se vše povede a uděláte radost.
      Děkuju.

      Vymazat
  3. Teda Moni, ta hvězda se ti povedla. Jsi šikulka. A Tom s tou pergolou pohnul. Když jsme byli u vás, tak tam byl jen nízký sloupek jako k plotu.:) Už se těším na finální obrázky. Takže, že by hvězda našla místo právě tam? pa, zdravíme vás na kopeček. Stáňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Stání. Také se těším na finální foto:o)
      Teď je konečně vidět posun, to dřevo krásně přibývá. Ale času na stavbu je málo.
      A hvězdu také vidím zatím tam, jen si musí ještě holka počkat:o)
      pa, pozdravuj doma a opatrujte se. M

      Vymazat
  4. Krásná inspirace!! Kdybyste byli blíže, tak se s dýněmi podělím, nám letos vyrostly některé i z kompostu, kterým muž pohnojil stromy, tak máme dýní na rozdávání ;-) Hvězda je krásná! A podle tvojí inspirace jsem už udělala svícen, z těch sklenic a chci se zeptat, jak to děláš, aby ti do něj nepršelo? Já ho přikryla víčkem pro případ deště, ale není to ono :-) Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Januško, moc díky.
      Do zavařovaček mi zkrátka naprší ... někdy uschne a při velkém dešti vyliji vodu a svíčkám nijak nevadí, hoří i po dešti:o)
      Krásný den, M

      Vymazat
  5. Nádherná atmoséfra! Dýňovou sezónu miluji a holínky s kožíškem bych potřebovala i pro sebe :)

    OdpovědětVymazat
  6. To zátiší s vřesem je vskutku nádherné! Moc mě zaujala ta zavařovačka se svíčkou a šiškami, prosté, ale krásné :))

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych byla moc ráda, kdyby byl recept na kávové mýdlo :-) nikdy se mi zatím nepodařilo tak dokonale...
    mohla bych, prosím?

    OdpovědětVymazat
  9. Moni, máš to všechno dokonalé jako vždycky :-) Pohodička z toho dýchá. A ty botky jsou perfektní, Bety má jistě radost. Vypadají jako bačkůrky.

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Moni, tak nakonec výrobu domácích mýdel pro letošek vzdávám...přemýšlela jsem nad tím, co by se dalo do mýdel přimíchat, ale mám pouze trošek levandule a zkusím raději příští rok...aspoň se budu mít na co těšit :-)

    Bylo by možné si od vás nějaká mýdla objednat? Díky a pěkný den. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janí, napište mi na monika.kindlova@gmail.com
      Určitě pošlu, zatím mám:o)

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥