pátek 2. října 2015

Pelíšek



 K svátku si holky vybraly ještě jeden měkký dárek ... nové povlečení s králíčky jako pro miminkovskou postýlku, že?
Vzaly zavděk jen jedním povlečením a budou si ho střídat. 
Využila jsem super velké slevy TADY.
Včera jsem objednala a dnes tu byl balíček.
Miluji čerstvě povlečenou postel. Ta vůně a čisto ... je mi vždy dobře i na duši.
Asi se s nimi začnu střídat:o)
Krásné obrázky. Jemné, milé, pastelové.




Mějte krásný slunečný víkend,

23 komentářů:

  1. To je moc hezké, ale ta původní cena, ta mi vzala dech...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ta cena potom, ne?
      Ve mě se to svírá i při mnohem nižších cenách:-(

      Vymazat
  2. Vůbec se holkám nedivým... ani Tobě ;-)
    Krásný víkend :-) :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Po dlouhé době vidím krásné dětské povlečení :) ... už je ale vyprodáno :( Zdravím a přeji krásný víkend. Marie

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. To je nádhera, opravdu krásné jemné čisté.. tam se musí spinkat! :-)
    Já se právě chystám povlečení pro syna ušít, se sloníky a hvězdičkami ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Teda to je opravdu boží..hned bych povlékala:o)..krásný víkend Inka

    OdpovědětVymazat
  7. moc krásné , ale já bych koupila povlečení oboum děvčatům . asi to máte jinak . střídat se ... co to je , to nemáte na druhé :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Monco, z takového komentáře si nic nedělejte. Je hezké, že sdílíte nápady, kde nakupujete, ačkoliv mam mnohem raději Vaše kreativni prispevky. Já taky učím deti se dělit. Povlečení je draha věc a nevidím nic špatného na tom, že splníte dětem sen a ještě se učí sdílet. A pro anonyma:tušíte jake platy mají učitele? Po pěti letech vysoké školy? Za to by nesel dělat zedník! Maruska

      Vymazat
    2. ... tak u nás v rodine nemáme pridelené posteľné prádlo.... sme traja a striedame si to rôzne, nič v tom nevidím, že na striedačku
      Anna

      Vymazat
  8. To povlečení je překrásné!To by se v něm mojim špuntům ze třídy po obědě chrupalo.Myslím,že jste koupila dobře a s cenou jste to vyhrála.Ta před slevou byla úděsná,ale po slevě paráda.Určitě je to fajn materiál,kde se barvy po třetím vyprání neoperou,jako to bývá u příliš levných povlaků.A králíčci jsou božíííííí :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Po přečtení, že se povlečení může prát Max do 30C bych ho nepořídila. Je sice krásné, ale ložní prádlo se má prát alespoň na 60C. A ta původní cena, to je tragédie :-))....Avšak motiv je opravdu kouzelný.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  10. Jééé, králící ... "Potkali se u kolína :)" ... přijdou mi úplně stejní! Miluju čistě povlečenou postel, v posteli mě, v ruce knížku, na stolku čaj, nebo víno ... hmmm.. Zdravím a přeji prima víkend! Daniela

    OdpovědětVymazat
  11. Moni, povlečení je nádherné. Jak ráda bych jej Aňul pořídila. U nás vede Ledové království. Modlím se, aby ji to šílenství co nejrychleji přešlo. Hezký víkend!
    Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
  12. Povlečení je krásné, ale ta cena? :(
    Mějte krásný víkend,
    Petra

    OdpovědětVymazat
  13. Teda Monco to se vam povedlo. Je kouzelne.
    Mejte se krasne.

    OdpovědětVymazat
  14. Povlečení je opravdu nádherné, cena mi přijde normální. To že se má prát na nízké teploty... většinou peru vše na 50 °C a je to v pořádku. Mají další krásné motivy - http://www.prodeti.cz/kategorie/detsky-pokoj/povleceni/. Jen co vybrat :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Moni, povlečení je kouzelné)))) Natálka taky jásala,no bohužel už není dostupné.
    Mějte se Milena

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné, taky jsem tam na něj koukala :-) Ať se v něm holkám zdají krásné sny :-)
    Však si ráno můžou vlézt pod jednu peřinu, že jo ;-)

    OdpovědětVymazat
  17. Moni, povlečení je krásně kouzelné, tak ať se v něm holčičkám dobře spinká :)
    R.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥