pátek 16. října 2015

věneček


Likvidovala jsem  květináče s omrzlými letničkami a DICHONDRA byla ještě fit, ale samotné jí to v květináči už nijak neslušelo.
Jak jsem ji tak stříhala, nápad byl na světě.
Věneček.
Alespoň ještě chvilku udělá parádu.



Mějte krásný víkend podle vašich představ.

18 komentářů:

  1. Nepoznám síce túto rastlinku, ale venček je nádherný. Dobre si urobila, narobí ešte kopec parády. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mě to napadlo :) Usušila jsem ji, na použití čeká.

    OdpovědětVymazat
  3. Jak jen to všechno stíháš.... obdivuju tě. A to nekonečno nápadů.
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavle, ono to ve skutečnosti není tak horké. To je těmi fotkami, nějak se ty nápady a tvoření zhmotní.
      Kdyby každý nafotil, co vyrobí, byli byste na tom mnozí kolikrát produktivněji než já :o)
      Hezký víkend a díky. M

      Vymazat
  4. Moja mi robí stále veľkú parádu medzi muškátmi a lobelkami vyzerá naozaj veľmi dekoratívne, no tvoj nápad si ukladám, určite ju ešte takto zrecyklujem vyzerá to krásne ! e.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mezi pelargoniemi na oknech mám dichondru také stále. Je opravdu krásná a pěkně doplňuje muškáty.

      Vymazat
  5. Moničko úžasný nápad a věnec krásně vyfocen na snové židli :)
    Také se mi moc líbí album s podzimními plody..dodává tu pravou podzimní atmosféru..zatím co nám venku prší a prší.
    Pěkný víkend Moničko vám všem.Anna♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, děkuji.
      U nás už včera nepršelo a dnes chceme natírat, tak věřím, že nebude:o)
      Krásný víkend, M

      Vymazat
  6. Moni, ten je pěkný. jo a musím ti napsat, včera jsem pekla dýni podle tvého receptu a nedojedla se, tak jsem si ji ráno namazala na krajíček chleba s troškou másla. Mňam to byla dobrota. díky Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, Majko:o) a máš nový recept, co?
      pa, M

      Vymazat
  7. Pozdravujem Monika, musim sa priznat, ze tvoj blog sledujem uz dlhsiu dobu. Je krasny, inspirativny, zaujimavy. Plny lasky, rodiny a priatelov. A samozrejme krasnych fotiek, chcem sa len spytat s akym fotoaparatom fotis? Myslim, ze sa to uz pytalo mnoho ludi. Myslim aj telo aj objektiv. Dakujem krasne za odpoved Mira. (www.caro-domova@blogspot.sk)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miriam, mám zrcadlovku Canon EOS 600D a objektiv od Canonu 50 mm.

      Vymazat
    2. Dakujem pekne za odpoved :)

      Vymazat
  8. Krásný věnec, povedl se na jedničku..Hezký víkend celé rodince..Ilča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Tobě také krásnou neděli, Ilonko.

      Vymazat
  9. Moni věnec je nádherný. Mějte se Milena

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥