sobota 10. října 2015

Ze strání ...








Dnes zase z jiného kopce, ale stejně krásného a barevného.
Jeli jsme pro palubky ... pergola už konečně roste:o)
No a malá procházka s foťákem v ruce neuškodí. 
V tomto období mám ráda ta mlhavá pozadí, kde jsou kopce jen tušit. 
Obrysy jsou zamlžené a vy na ně koukáte jako skrze jemný závoj.
Je tu božsky, všude.
A po chladné procházce a trochu práce na zahradě si sednout k hřejivému krbu a ke svařáku ... to je to pro mě ten správný podzim. 

Mějte krásný večer.

15 komentářů:

  1. Nádhera nádhera nádhera, co dodat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucí, moc děkuju. To je tou krásnou modelkou:o)

      Vymazat
  2. Krásná procházka, děkuju, že jsi nás vzala s sebou! Krávy mi tak nějak připomínají v Norsku Česko! Tady je většina krav právě takhle venku na pastvách a to je moc fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v Norsku to musí být paráda. Nemáš také fotky?
      Krásný podzim na sever♥

      Vymazat
  3. Moniko, díky za krásné fotky ... po dnešku, který jsem strávila pracovně v hotelu, ačkoli krásném, to je přesně to, co mě potěšilo .. díky :)

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  4. Podzim se nám krásně vybarvuje a chodit teď venku s foťákem je opravdová radost... moc se mi líbí fotka s jablůňkou.

    OdpovědětVymazat
  5. Mončo, my dnes byli v Praze, a i když jsme 2/3 cesty jeli po dálnici, vnímali jsme nádheru vybarvujího se podzimu. V krbu doma už hoří "věčný oheň" i když jen :-) půlroční :-).. karneval barev

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezky řečeno, Pavle ... karneval barev:o)
      Ať je ten půl rok u krbu prima. Já se na něj už v červenci vždy těším:o)

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. To je nádherné a ty podzimní fotky nemají chybu :)

    OdpovědětVymazat
  8. A taky občas nutíš muže zastavit na šíleném místě, protože ten výhled prostě musíš vyfotit? :-D

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥