úterý 24. listopadu 2015

Pidi hraní ...



Snad přes půl roku si naše holky nehrají s ničím jiným než s "petšopáky".
Co mě ale těší nejvíce, je vlastnoruční tvorba, kterou do hraní přináší především Terezka a Betynka se od ní učí vyrábět.
Často žasnu a nechápu, jak ten mini svět bez lupy obě vytváří. 
Vyrábí pro ty malé pidižvíky vše, na co pomyslíte. 
Knížky, housky, hračky, kabelky, počítače, peřinky, dortíky, bonbony, učebnice i vstupenky do vodního světa ( to jdou s nimi do vany :o) 
Vše je z tvrdnoucí modelíny, odstřižků látek, lepenek, papírků a asi si umíte představit, kde většina těch nano doplňků a zbytků končí, když přijede ta krutá matka s vysavačem. 

S těmito postavičkami a jejich drobnostmi hrají nejrůznější příběhy na nejrůznější téma a je legrace posadit se za průlez a poslouchat:o)
Takže Ježíškovi, ač nenapsaly o LPS holky samy, jsem to musela pošeptat já.
Terezka si totiž Ježíškovi napsala jen o zdraví pro celou rodinu, tak ji chci potěšit o to víc.
Domeček se skluzavkou a houpačkou si jejich mini přátelé určitě užijí.
Ale nejvíc naše slečny. To bude radosti.




A protože mi chodí hodně dotazů, co Ježíšek holkám nadělí, tak tentokrát nakupoval tady
Mějte prima pracovní dny, méně hektické, než jaké mám nyní já:o)

9 komentářů:

  1. ...taky žasnu, hezky se to posloucha...:)

    OdpovědětVymazat
  2. Moni ahoj,
    to musí být krásné zážitky takhle poslouchat, jaké jsou holky vypravěčky:-))
    Mě ted udělala radost taková krásná náhoda.
    Nedávno internetem prolétla reklama, jak holčička hvězdářským dalekohledem vidí osamělého stařečka na Měsíci a pomocí balonků mu tam v krabici také pošle dalekohled, a pak si zamávají. No bez kapesníku to nešlo.
    A najednou mě to trrrklo - dalekohled.
    Vždyt Kuba má po zdech planety, k vánocům jsem koupila lampu, která je dokonalou imitací Měsíce....
    Tak jsem zadala přání na net a u jedné firmy mi bylo povědomé jedno jméno a odkaz na jeho skupinu (Rybníkáři, dělají pro děti vodnické akce) a opravdu, je to kluk, s kterým jsme kdysi já a kamarádi vandrovali po Bechyni. S jedním kamarádem dodnes hrají folk.
    Dalekohled dnes dorazil a já se těším na první zážitky.
    Hezký den na kopeček,
    Magda

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé to mám doma taky, pets shopový království...mají postýlky, křesla, učebnice vše home made...

    OdpovědětVymazat
  4. To je hezký. Se sestrou jsme si kdysi taky vyráběly pečivo a všecko možný z fima a tvořili pidi midi časopisy^^.

    OdpovědětVymazat
  5. Fantazie dětí je neskutečná, taky to máme v jednom provedení doma a nestíhám žasnout, mám ráda ty momenty, kdy se zastavím a jenom potaji poslouchám. Kéž by nám to vydrželo co nejdéle a co nejdéle byla co nejdále od tabletu a facebooku. Miluji svůj venkov, lesy, louky, krásné výhledy, v tom Vám rozumím.
    Radana

    OdpovědětVymazat
  6. U nás je to stejné.... mají pididoplňky z papírů, látek...samotvrdnoucí hmoty... Vyhrají si s nimi opravdu hodně. Starší si s LPS začala hrát někdy kolem čtvrtého roku a pořád jí to neopustilo... je jí jedenáct a mladší se s ní krásně veze

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je neskutečný! "petšopáky" neznám, ale teda dostaly mě ty doplňky. Holky jsou fakt šikovný a asi se jim neklepou ruce :-D Zdravím :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Holky jsou šikulky - vyhrajou si a tvořivost mají po vás ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Doporučují Dráčik, tam mají domeček za 649,- kč. Vyplatí se nakupovat s jejich kartou za "pohádkovou cenu". Např. hry od Albi Svět v kostce a Příroda v kostce mají za 299,- kč. Eva

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥