čtvrtek 26. listopadu 2015

veganská tofu pomazánka


veganská TOFU pomazánka

2 velké cibule
250g  tofu
olivový olej (extra virgine)
sůl, pepř,
1/2 červené kapie
1/4 kostky droždí

Na olivovém oleji orestujte do zlata cibulku, posolte a opepřete.
Když je cibulka napůl hotova, přidejte na kostky nakrájené tofu, kapii a rozdrobte droždí.
Restujte, dokud není cibule hnědo-zlatá.
Potom vše přendejte do mixéru. Zakápněte pár kapkami olivového oleje a rozmixujte do hladka. Zbytek kapie orestujte na pánvi s kapkou olivového oleje a přidejte 
jako třešínku na dort.
Mňam!
A k pomazánce kváskový chléb. 
Jsem pyšná, kolik z vás mi píše, že právě díky tomuto blogu jste opravdu začaly doma chleba péct a je milé slyšet vaše radosti a první kroky.
TADY  a TADY je recept pro ty, co se na domácí chléb teprve chystají. 
Věřte, není to složité, jen mít chuť a skočit do toho. Jiný už chtít nebude :o)


A geneze naší včerejší večeře?
Tak zaprvé ... co lednička dala a také vzpomínka na Moniku Brýdovou.
Když u nás byla na návštěvě, nevěděla jsem, že je veganka a Monča s sebou prozíravě přivezla a nám ukázala veganské pomazánky z Lidlu. 
Já se do škvarkové zamilovala.
A netušila jsem, že právě Monika je strůjcem toho, že si v Lidlu můžeme kupovat tofu a jiné veganské pochoutky. Tak dlouho prý psala vedení o zavedení tohoto typu boží do prodeje, až jí slíbili, že pokud sežene dostatečné množství podpisů, veganské produkty zařadí.
 A Monča je žena činu, to všichni víme ....
 Zdravím, Moní!


Krásný den, dobrou chuť a moc děkuji za tolik povzbuzujících a milých komentářů ke včerejšímu příspěvku.
Jste úžasné♥

6 komentářů:

  1. Moni, moc zdravím, chodím sem k Tobě jako domů. Opravdu jsi obdivuhodná....pa Vokopka

    OdpovědětVymazat
  2. Dělám podobnou, jen z tempehu. A nedávám tam droždí. Ale ráda to s ním vyzkouším, drožďovou pomazánku mám taky ráda.
    Já do té tempehové přidávám třeba oříšky nebo semínka apod. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pomazánka je naozaj výborná,už som ju podľa tvojho receptu robila viackrát a všetci sme si pochutili. Simona

    OdpovědětVymazat
  4. Pomazánka je naozaj výborná,už som ju podľa tvojho receptu robila viackrát a všetci sme si pochutili. Simona

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥