středa 25. listopadu 2015

Zkouška světel ...


Každý rok trnu, jestli po zastrčení do zásuvky nezjistím, že musím koupit nová světýlka. 
Tak letos nemusím ... stěrače stírají, žárovky svítí.
Jak jsem tak šla večer pro dřevo, vzala jsem s sebou foťák, když jste prosily o další vánoční inspiraci :o)

Foťák jsem měla včera s sebou i v Praze na udílení cen za nejpopulárnější blogy.
Ale připadali jsme si tak mimo mísu, že jsme si, kromě dvou jazzových písní od Ondřeje Brzobohatého a vtipného komentáře Ondřeje Sokola, nedokázali večer užít. 
Asi už jsem stará a z venkova... což je více než pravda. 
Věkový průměr nominovaných blogerek se mi zdál tak 22 let.
Byli jsme široko daleko jediní, kdo si povídal z očí do očí bez toho, aby při tom dělali selfíčka a brouzdali po facebooku a instagramu.
No, ale já přemluvím Toma, až překoná ten šok z marnotratnosti, okázalosti a nablýskaných pozlátek, aby vše zglosoval ... to on (vedle mě) umí.
Já se budu držet svého kouzelného venkova.
 A včerejším postřehem mi došlo, jak úžasné duše na mě koukají.
Děkuju za ten lidský pohled na svět, který i díky vám všem tady vyzařuje.
 Jsem tu s vámi ráda♥




Hezký den.

56 komentářů:

  1. Milá Moni, taky mám pocit, že si dnes lidé neumí povídat mezi sebou, vidím to u nás v restauraci,každý si sedne ,vezme do ruky mobil a už brouzdá a podotýkám, že s e nejedná jen o mladé.Taky to nemám ráda. Tak se rychle otřepte ,stejně jste nej.Výzdobu máš opět skvělou,těším se na zbytek fotek a přeji úspěšný školní jarmark.Zdravím kopeček,papa Dáša

    OdpovědětVymazat
  2. Ten stromeček je krásný. Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  3. ...stěrače stírají, žárovky svítí.... : ))) tiež každý rok tŕpnem, či sa svetielka rozsvietia. ... zatiaľ to našťastie stále fungovalo, a tento rok sme si povedali, že si pre istotu kúpime nové... :) pa, Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Moniko, pro mně jste objev roku! Mám uložených několik oblíbených "blogerek", ale na Vaše psaní se těším snad nejvíc. Jde z něho útulno, příjemno, pohladí..Tož za to aj na dálku pěkně děkuju!

    OdpovědětVymazat
  5. krásný to máte!
    Blogger roku se už v podstatě Podnikatel roku :-(

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Veliká nádhera, tak strašně moc to tam dýchá tou atmosférou, jako bych tam u váš přímo byla:-) Opravdu moc moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  8. Moni, máš zas moc krásně nazdobeno. a taky trnu zda budou stěrače stírat a žárovičky svítit, ale pro jistotu jsem jedny nové dokoupila.
    přeji krásný den a aspoň v rámci možností klidný. Majka

    OdpovědětVymazat
  9. Právě proto ,že jste takoví jací jste,Vás máme rádi a nebojte nejste v tom sami.Užívejte si svého kouzelného domova a buďte dál sví.Krásný adventní čas přeje Jaroslava.

    OdpovědětVymazat
  10. Moniko, souhlasím s tím, co napsala Veronika. Jasně, stručně. Také tohle: "až překoná ten šok z marnotratnosti, okázalosti a nablýskaných pozlátek" přesně vystihuje pozadí (většiny, nechci nikomu ukřivdit) současných lifestylových blogů, kde mají otěže v rukou mladé dámy. Pro mne (budu asi stejně mladá jako Vy ;-)) je to zvláštní svět. Tvrdý byznys, být taková blogerka...u každé fotky myslet na to, zda jsem se natočila tak, aby bylo vidět logo na mých sportovních ponožkách nebo zda jsem na roh stolu správně ledabyle odložila fotoaparát toho správného výrobce...dřív fotím než jím, dřív fotím, než...žiju. A každý druhý blog plný slov o udržitelnosti a dobrovolné skromnosti...tu si osobně představuji jinak. No, určitě i trochu žárlím na tu organizovanost a píli...jsouc chaotička a nesystematička...vidím, kde bych mohla být, kdyby...ale kdyby není, že.
    Trochu jsem se rozepsala. Budu se těšit na postřehy Vašeho muže ze včerejšího večera a přeji krásný nakopečkový advent!
    Lea

    OdpovědětVymazat
  11. žeby už nastal ten čas - priznať sa k blogu - to radšej nie a radšej byť rada za okruh svojich čiateľov a mať svoje obľúbené blogy tak...natajňáša?
    som rada, že som tam kde som a s tými, s ktorými tam som...a vaše blogy sú tam so mnou...držím prsty na rýchle vytriezvenie...

    OdpovědětVymazat
  12. Moni, já jsem si říkala, že jste nedala na blog fotky z Prahy. Ani se Vám nedivím. Ráda k Vám chodím, je u Vás útulno a milo. Zůstaňte taková! Krásný den! Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
  13. No myslím , že tě Moniko dost otrávilo , že jsi se nedostala tam mezi ty první . Asi by byl dnešní příspěvek o něčem jiném . Ale to si musíš přebrat sama . Některé blogerky tu jsou léta a ani nominované nikdy nebyly . A hlavně to vůbec neřeší . Tak snad už to tu nebudeme pořád hodnotit , kdo vyhrál nebo ne . A proč ne mladé ..... že

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Milá" paní anonymní, Vy musíte mít hodně smutný život.....Simona

      Vymazat
    2. Milá Šárko, věřte mi, že bych mluvila úplně stejně, i kdybych soutěž vyhrála - věřte mi, nebo ne.
      Loni jsem byla třetí a žádný článek oslavný tady nebyl.
      Ale atmosféra mi letos opravdu přišla strašně odtažitá a povrchní. Když se polovina sálu vysmívá statistikám o obsahu šatníku ..., že ti, co mají JEN sedmery šaty, teď sedí u Růžové zahrady a né tady v sále .... nevím. Mně to pokorné nepřijde.
      A mladým fandím, však je učím, ale slušnost a pokora se vytrácí, o tom píšu.

      A nekomentujte anonymně, máte pěkný blog, tak se nemáte za co stydět ☺,

      Vymazat
    3. Kdo to prosím řekl o těch šatech? To je síla :-(.. fandím Vám, mluvíte mi z duše.. denně se maluju, chodím ráda slušivě oblečená, ale začíná to být opravdu za hranicemi ten konzumní život :-(

      Vymazat
  14. Dobrý den,
    komentáře nikdy nepíšu, ale dnes prostě musím..
    Objevila jsem Váš blog úplně náhodou a od té doby je mou oázou klidu:) srší z něj opravdová lidskost a láska.. jak k vašim úžasným holčičkám, tak k Vašim žákům, domovu, přírodě a životu..
    Hlasovala jsem pro Vás letos v blogerce roku a když jsem viděla ostatní nominované byla jsem celkem v šoku.. všechny blogy mi přišly úplně stejné, fashion a povrchní... A proto Vám chci moc poděkovat za ten Váš!!
    Čerpám z něj vždy pozitivní náladu a spoustu tvořivých nápadů, které z dcerou vždy rády zkoušíme..

    Děkuji Vám za nás obyčejné, někdy neurotické, smutné, veselé bytosti, které už nebaví koukat jen na módní výstřelky a kosmetiku!

    Aneta

    OdpovědětVymazat
  15. Moni,moc do komentářů nepísi, ale tentokrát mi to nedá.Dala jsem vám hlas na blogerku roku, protože váš blog mám moc ráda
    (a to prosím nejsem žádný počítačový maniak :-)) - vždy se těším, co nového bude vloženo, mám hned lepší den a vždy mi chybí, když žádný nový příspěvek nenajdu :-(( Máte krásné fotky, krásnou atmosféru,krásné koláže...když jsem si prohlížela, kdo byl nominovaný a kdo se dostal dál, tak jsem trochu nechápala...Ale to je prostě věc názoru...Tak se,prosím,nenechte odradit a foťte a pište dál, ať se máme na co těšit :-)) Krásný den všem - Míša

    OdpovědětVymazat
  16. Dobrý den paní Moniko, moc hezky jste to napsala. K Vám chodím moc ráda pro inspiraci nebo jen tak se dívat na krásné fotky přírody, hřejivého domova a kouzla který se skrývá v obyčejných věcech..... zůstaňte taková jaká jste.
    Lenka Westruše

    OdpovědětVymazat
  17. Dobry den, Monco. Vas blog je uzasnou inspiraci. Letos jsem se rozhodla, ze i ja, co jsem na Vanoce nikdy nic nevyrabela, budu take tvorit. Mam z toho velkou radost. Dnes v noci se mi o Vas dokonce zdalo. Vyrabela jste krome krasnych dekoracnich vyrobku i vyborne mini dorticky. To je tak, kdyz si nekdo cte blogy pred spanim a jeste je do toho tehotny! Rano jsem na ne mela takovu chut! :) Mejte se krasne! Petra

    OdpovědětVymazat
  18. Me by spise zajimalo, co je to za svetelne koule z posledni fotky? Moc pekne vypadaji...
    prijemny den
    HAna

    OdpovědětVymazat
  19. Som Vam vdacna za Vas blog, ktorý je pre mna inspiraciou a taktiež balzamom na dušu. Bohužial som tiež y tých ktori velmi nekomentuju, ale tentokrat naozaj musim napisat, že som rada, že sa nepodobate na tie "trendy" blogy. Pekne to vystihla p. Petra " Je u Vas utulne a milo".
    Anta

    OdpovědětVymazat
  20. ....Moni,Vy jste stejně NEJ....jen tak dál.....Jitka....Vaše stálá čtenářka

    OdpovědětVymazat
  21. Pro nás jste stejně blogerka roku vy!

    Gabriela

    OdpovědětVymazat
  22. Milá "moje" Mony:-) Jsem učitelka v MŠ, narozeniny máte jen o jeden den dřív než já, mám také mladšího muže, mám také dvě děti, i když kluky a neskutečně DĚKUJI, že jsem vás našla:-) Letos jste si to neužila možná i proto, že jste neměla vedle sebe např. Lucii Living...... Tu mám také MOC ráda. Každý den si najdu chvilku, abych se podívala, jak se máte, co je nového..... Děkuji, že mi dovolujete vstoupit. Krásný advent. Ester z Olomouce

    OdpovědětVymazat
  23. Dobrý den, já k Vám taky moc ráda nakukuju a je mi tu u Vás hezky.
    Díky a krásný adventní čas!
    Martina

    OdpovědětVymazat
  24. Milá Moni, výzdobu máte krásnou a čiší z ní pohoda, klid a teplo vašeho domova. Taky se vždy těším na nový příspěvek :-) Velké díky za to, že píšete pro sebe i pro "nás" - čtenářky i čtenáře, protože je "tady" prostě krásně. A v tomto uspěchaném a mnohdy závistivém světě (!), je právě třeba se radovat z maličkostí, drobností a být v určitých věcech pokorný/á. A to z vás cítím, stačí mi "přijít" na chvilku a hned je mi lépe a veseleji. Taky jsem na venkově šťastná a neměnila bych. Návštěva většího města je pro mě vždycky vcelku děsivá a nesmírně ráda se vracím domů, do klidu a přírody okolo. Moc vám fandím a přeju, ať vás i negativní názory na váš blog nerozhodí, nemají proč! :-) Zdraví Jana

    OdpovědětVymazat
  25. Dobrý den Moniko! Přesto, že k Vám nahlížím téměř denně už asi 1,5 roku, komentuji poprvé. Jste pro mě úžasně inspirativní, nápaditá, chápající a milující paní učitelka (kéž by mé děti "takovou" alespoň částečně zažily). Už jsem od vás okopírovala několik receptů a tvořivých nápadů, nad domácími mýdly se mi tajil dech tak, že jsem získala odvahu na vlastní výrobu a už mi zraje 8 druhů (to budou dárečky :). Hlas jsem Vám letos také poslala, ale ono to vůbec není o vítězství... A to, že dnešnímu světu také moc nerozumím, to mi mluvíte z duše (někdy mám pocit, že jsme uplácány z jednoho těsta :). Mě se z toho mého tvoření kolem domu nechce už vůbec nikam, ani v létě k moři. V domě jsem nikdy nebydlela, až na "stará kolena" a o to víc si to užívám.
    Lidé mají právo na svůj názor, jak na pozitivní, tak i negativní a vůbec to neznamená, že by třeba neměli pravdu, oni to takhle vidí a cítí. Člověk musí umět přijmout i kritiku, případně se z ní poučit.
    Já jsem vděčná za Váš blog a moc děkuji, že smím u Vás "šmírovat".
    S velkou úctou, Iva

    OdpovědětVymazat
  26. Milá Moničko ♥Ty tvoje krásné fotky mne zase pohladily po dušičce.Dýchá z každé příjemná atmosféra nadcházejícího adventu.U vás je vždy a všude moc útulno..je z nich cítit i rodinná pohoda a vzájemná láska.Já Tobě i Tvému Tomovi moc fandím a děkuji za to,že jste tak lidští a milí.Jsem moc ráda,že jsem si vás oba našla ..a vlastně jste již můj každodenní rituál u ranní kávy..a vždy mi chutná o to více,když se objeví nové nádherné fotky,které umíš nafotit srdíčkem .S těmi světélky to mám každoročně jako Ty..ale stěrače momentálně nestírají:(..autíčko jenom svítí,bliká .. naříká..A my s mužem též..Ale jsou daleko horší pohromy.Moničko užívejte si té své skvělé rodinné pohody a opatrujte se všichni.Pa.Anna♥

    OdpovědětVymazat
  27. Mila Moni, u vas je moc krasne!! ;-)))) hezky vecer.Katka

    OdpovědětVymazat
  28. Ráda sem zajdu, máš moc pěkný blog... Nemusím to, že mít blog je vlastně nějaká soutěž. Mám ráda hodně blogů, ale nehlasuju. Příjde mi to divný... Ale Tvůj blog je krásně inspirativní-pozitivní. Některé příspěvky mě baví víc jiné míň...ale ráda s čajem pravidelně zavítám :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Milá Moniko , musím se vyjádřit... Váš blog a Vašeho úžasného muže je úúúžasný. Inspirativní, vkusný , čiší z Vás láska, radost ze života...Bohužel také si někdy připadám stará , ale vzápětí se ubezpečím, že my se prostě umíme chovat. není slušné v restauraci si číst a hrát si s mobilem , nekomunikovat či dokonce fotit sebe sama :-D To je sebestřednost. Já jen doufá, že z toho většina vyroste :-D Také když jdeme s partnerem na večeři žasneme.... Lidé přijdou do restaurace neumí pozdravit a pak si každý sám hraje s mobilem... Smutné. Vy se mějte sedmikrásně!!!! Těším se na další inspiraci. JN

    OdpovědětVymazat
  30. Je krásné být nohama na zemi a se srdcem na dlani. Proto k tobě a Tomovi na blog chodím nejraději. Díky za inspiraci, optimismus,... Krásný předvánoční čas dle vlastních představ, jak to umíš jen ty! L.

    OdpovědětVymazat
  31. Zdravím úžasný kopeček,paní Lucie přede mnou mi čte myšlenky.....takže nebudu psát stejná slova.Moc mne mrzí,že se tady najdou tak zlí lidé....zaplať pánbůh,že je jich málo!!Jsem s Vámi ráda......děkuji,že tu s Tomem jste.Pa,Šárka♥

    OdpovědětVymazat
  32. Jelikož mám někdy pocit, že do dnešního přetechnizovaného a sobeckého světa moc nepatřím, ráda "chodím" na Váš Kopeček potěšit se návštěvou u milých a příjemných lidí. Díky za místo, kde se ještě normálně žije, a kde se velcí i malí umí radovat z prostých věcí. Díky, díky Dáša
    P.S. Pár blogů v TOP TEN jsem rozklikla a velmi rychle opustila.

    OdpovědětVymazat
  33. Moni, gratuluji...a buď svá:-)
    Ráda sem chodím, jsi hrozně moc šikovná! Děkuji za každou chvilku s Tebou. Jana

    OdpovědětVymazat
  34. Moniko, nádhera, také ráda chodím se pokochat, počíst, uklidnit....Toňa

    OdpovědětVymazat
  35. Dobrý večer, honem jsem šla hledat, kolikátá jste se umístila. Takže pro mě překvapení. Neznám žádný z těch vítězných blogů, odrazují mě už jen jejich názvy. A podle fotky mě taky napadlo "samá holčička" (a nejsem úplně stará:) ). Ale co, na Vaše stránky budu chodit stále. Jak již bylo napsáno, oáza klidu, pohlazení po duši, inspirace. To všechno u Vás je. A za to Vám moc děkuji. Hezký večer a nastávající advent. Edita

    OdpovědětVymazat
  36. Milá Mončo, komentáře moc nepíšu a moc blogů nesleduji, ale tvůj blog čtu od samého začátku a jsi pro mě velký vzor a inspirace. Vzor domácí pohody, velké lásky celé Vaší rodiny a to samé se snažím(e), aby bylo cítit u nás. Často se inspiruju nápady (např. 3 černé cedule s citáty máme doma :-))), miluju fotky a dětské kresby (na ty si chvíli ještě počkám, naší přincezně je teprve rok) atd. atd. Celkově jsme stejného naladění, proto mě tvůj blog tak oslovuje a inspiruje. Z tvého blogu je cítit neuvěřitelná radost, sktomnost, pokora k životu, vděčnost a láska k přírodě. Děkuju, že tu vaší domácí pohodu sdílíš. Simča

    OdpovědětVymazat
  37. Milá Moniko, nemám ve zvyku kamkoliv psát komentáře, ale dnes mi to nedá. Mám každý den hezčí, když najdu na Vašem milém blogu nový příspěvek. Jste mou velkou inspirací a Vaše nápady ráda využívám ve své rodině i v práci. Ono podle Petry Lovely Hair bych těžko uvařila skvělou dýňovou polévku a upekla domácí rohlíky. A Shopaholic Nicol by mě těžko inspirovala k domácí výrobě mýdla a k tvoření kreativních nápadů pro mé žáky. Proto vyhledávám právě Vás. Má sympatie máte už jen tím, že mám také dvě dcery a mladšího manžela, kterému se chce pro nás vytvářet příjemný domov. Bydlím na venkově a pracuji na prvním stupni ZŠ. Jsem velmi ráda, že Vás znám alespoň prostřednictvím Vašeho lidského a normálního blogu. Zdraví také Monika :)))

    OdpovědětVymazat
  38. Moje mila, ted jsem cetla prispevek Toma... ja jsem tak rada ze existuji lidi jako vy dva, proste uzasni , opravdovi a ryzi....s jasnym smerem a velkym srdcem... jste krasna rodina v dnesni dobe tak vzacna a tim ze blogujete inspirujete ukazujete to krasno ktere je mozne v rodine prozivat... tohle je dar pro vsechny ctenare....ta akce je podivna komercni a bezducha... pocity vas obou chapu, asi bych utekla louskat orechy :))) Papa I.

    OdpovědětVymazat
  39. Milá Moni, díky, že jsi jaká jsi! I pro mě je Tvůj blog ten nej! Laskavý a láskyplný, inspirativní, náladu spravující...
    A pocitu marnosti nad dnešním "in" světem naprosto rozumím.
    Škoda té akce, z dobré myšlenky sklouzla ke komerci, ale to už v tomhle světě asi jiné nebude, ovšem čím nás bude víc, kteří to cítíme, stále je naděje...pa.

    OdpovědětVymazat
  40. Jsem moooooc ráda,že jsi z vesnice.Marie

    OdpovědětVymazat
  41. Opět krásné fotečky, milé, milé, milé jako vždy od vás, jsem ráda, že jsem hlasovala pro vás a budu se sem ráda vracet právě proto, že je to vše takové milé - venkovské, inspirativní, pozitivní.... však se v sobotu také chystám, větvičky na adventní věneček jsou již nastříhané, polínka leží přede dveřmi (na křidélka a hlavičku k andílkovi se vrhnu dneska), ještě dokoupím tužkové baterky a hurá na výzdobu......však je nejvyšší čas, první adventní neděle klepe na dveře....takže mysleme pozitivně, těšme se na vánoce a nenechejme se nikým a ničím otrávit (tedy někdy to je boj)......Hanka

    OdpovědětVymazat
  42. taky mě ta povrchnost ubíjí, pospíchám z města domů na venkov, po večerech louskám ořechy a koukám do krbu a jsem doma na vsi šťastná, mezi vrstevníky se necítím dobře, všichni řeší své iphony a lepí fotky kafí z kaváren na instagram a FB. Já suším citrony a plánuju co na jaře zaseju, Mé kamarádky řeší jakou barvu budou mít příští gelovky, já mám ruce samý mozol od hrabání listí a nehty by mě omezovaly :) tak se ráda vracím nasát klid na Váš blog, naberu inspiraci a po práci ženu domů na ves. Miluju předvánoční žárovičkový čas, letos prvně ozdobím novou verandu ♥ přeju krásný adventní čas a nekončící chuť se s námi dělit o svůj život, s pozdravem Hanka

    OdpovědětVymazat
  43. Milá Moniko, mám několik oblíbených blogů a tam se podívám, i kdyby trakaře padaly, patří tam i váš a Tomův.
    Asi je to tím, že se mi líbí, jak bydlíte, jak smýšlíte, jak vychováváte děti, a to nejen své.
    ( moje vnučky jsou jen o malinko větší ).
    Jestli jste bloggerka roku nebo ne, není pro mne podstatné, i když bych vám to přála, ale! záleží na tom?
    Mám vztah k mladým lidem, ale ne všemu z jejich světa rozumím, je to na delší dopis nebo povídání...zůstaňte sví...to bude pro nás, vaše čtenáře, nejvíc...
    Moc zdravím na kopeček...
    Jiřina (trvalkadahlia.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  44. Moni, blogů sleduji jen pár, protože se snažím internetový svět omezovat (stačí, že se na něm pohybuji pracovně), ale ten tvůj patří mezi nejoblíbenější a moc ráda se sem vracím. Je tu cítit pohoda, láska a radost. Jsi mi velkou inspirací :)

    OdpovědětVymazat
  45. Dobrý večer, děkuji za vaši krásnou inspiraci. Pravidelně k vám chodím na návštěvu a těším se z každého příspěvku. Sálá z vás pohoda, rodinné štěstí a radost ze života. Za to vše vám ze srdce děkuji. Anna z Dobré

    OdpovědětVymazat
  46. Moni, máte to opět kouzelné a nádherné. Je to tak vánoční, že ač tam není, vidím všude kolem sníh a v něm stopy Ajši a vrabčáků :-)

    K tomu blogu - asi jako všichni tady, i já jsem ti poslala svůj hlas. Poslala bych ti ho každopádně. Ale když jsem viděla "konkurenci", tak ani nebylo co řešit.
    V kategorii food se do finále dostala známá - Recepty dětem. A skončila na krásném pátém místě. No v té kategorii bych si ještě něco vybrala. Ale jinak opravdu bída.
    A taky jsem byla nominovaná, a ani na chvíli mě nenapadlo, že bych postoupila. Vím, jak to funguje. Ale aby si někdo nemyslel, že to píšu, protože žárlím či závidím. Nic mi ta soutěž neříká, o ničem to nevypovídá, přijde mi to celé komerční a nablýskané. Svoje oblíbené blogerky mám, a ty ani, s výjimkou tebe, nikdy nominovány nebyly, ačkoli pro mě jsou to vítězky. A je mi jedno, kolikery mají šaty.

    OdpovědětVymazat
  47. Moni krásně to máte doma nazdobené!! ...jak říká moje kamarádka - "krása střídá nádheru" !! Jednoduché a krásné!! Moc se mi to líbí!!
    Krásný a klidný čas adventní, Renata

    OdpovědětVymazat
  48. Moniko, mám váš blog moc ráda, mám jen malou připomínku - nebyly ty písně spíš od Ondřeje Brzobohatého?
    Katka

    OdpovědětVymazat
  49. Milá Moni, chodím sem k Vám moc ráda. Komentáře nepíšu, ale dnes mi to opravdu nedá:-) Jsem ráda, že jste to nevyhráli - ani Vy, ani Tom! (a to jsem poslala hlasy oběma)
    Jsem totiž ráda, že nepatříte mezi "ty ostatní"....pozlátkem nablýskané, lidi pro které jsou důležité věci povrchní a ne ty uvnitř...
    Jsem ráda, že jste jací jste a možná právě proto chodím k Vám a čtu Vaše řádky. Je to pohlazení po duši a načerpání nové síly. Já Vám oběma za to moc děkuji. Přeji krásný advent a zůstaňte jací jste. Katka

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj, meine je jedno kdo vyhral, ja sem chodim pro Inspiration a protoze je tu utulno, i kdyz bedeutete treba podledni, je to jedno, hlavne ze jsme zdravi a umime se tesit i z malickosti. Preis hezky Advent! Bara

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥