neděle 13. prosince 2015

100% v dětských rukou ...


... jsou letošní perníčky.
Sice je to baví jen krátkou dobu a mě čeká úklid, ale o to více si jich váží.
A pokud děti stále od naší práce odháníme, abychom měli vše rychleji a čistěji hotovo, nemůžeme se divit, že kolem nich běháme i ve třiceti :o)
První dávka perníčků u nás zmizí i bez bílkové ozdoby. 
To bylo těšení. Mňam.






Užijte si s rodinou krásnou neděli.
Já jdu připravit náš zimní terasový stromeček, aby mohl na Vánoce domů.
Chytře jsem totiž val s kořeny vyndala z igelitu a u krbu musíme opravdu zalívat a ten krásný kovový hrnec už dávno není vodotěsný. 
Jsem zvědavá, jestli si kocouři už stromeček nepřivlastnili označkováním. I to se nám stalo a to se NEDALO vydržet :o) Fakt.

Mějte se krásně a děkuji za vaše návštěvy, podporu a za úžasná překvapení, která mi posíláte Dostávám v obálkách vaši tvorbu, PFky a vlastnoruční přání ...
Vždy si říkám, kolik na mě kouká tvořivých a nápaditých lidí. 
Jste úžasné. 
Děkuju vám takto veřejně, protože na mnohých nejsou zpáteční adresy.
Moc si toho vážím.



5 komentářů:

  1. Ja si zase ukradnem to čo má Bety v očiach :-)
    Pohne to vždy mojím vnútrom, aj keď ide len o foto....
    Prajem celý čas v plnosti,v pokoji,v radosti :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak, když nám děti pomáhají, většinou to pro nás znamená víc práce. Ale zase se zvedá jejich sebevědomí, že zvládnou to, co dospělí, a poznají, kolik dá co práce.
    Bety má nějaké dlouhé vlásky!!

    OdpovědětVymazat
  3. Moni, mám stejný názor, neodhánět děti od práce i když to je pro nás někdy spíš práce navíc... užívejte si tyhle chvíle kouzelné předvánoční... papa I.

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně tak...když dáme dětem šanci nám pomoct, budou mít neuvěřitelnou radost. Znám to moc dobře a ze začátku jsem byla proti. Teď už to tak neřeším a vážím si toho, že chtějí být u toho a pomoct mi. I když ten úklid je pak náročnější :-) Krásnou neděli na kopeček, Moni. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Holciny jsou sikovne, to ja si budu muset jeste pockat, ale uz se tesim.:-)
    Hezky vecer.
    M.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥