neděle 13. prosince 2015

Amerika ...


... je od Berouna blizoučko. Další skvost, kam jsem vás ještě nevzala s námi na výlet.
Pokud dojedete na Mořinu poblíž Karlštejna, kde necháte auto, uvidíte tři zatopené lomy s nádhernou tyrkysovou vodou. 
Velká Amerika, Mexico a Malá Amerika.
My vyrazili dnes. Ještě jsme nebyli na žádném adventním punči a trdelníku, ale bahna si užíváme zatím každý víkend.
Jak jsme dorazili, spustil se déšť.
Bety byla šťastná, že může vyzkoušet louže, kamínky a kreslení pomocí klacíků.
 A když jsme potkali další dvě rodiny s dětmi, pochválili jsme naše holky, jak jsou vlastně čisté :o)








A já měla prima možnost vyzkoušet svou novou bundu,
 která nemá profouknout a promoknout.
Po dnešku mohu říci, že mají visačky zatraceně pravdu.
Moje první softshelka. 
Holkám je kupujeme od jejich prvních krůčků, ale sebe jsem šidila. Už jsem také funkční. Hurá.
Po dobré zkušenosti, jsem objednávala opět v českém obchodě  Humi, kde mají nyní 20% slevy. TADY




A po dešti a větru si ještě víc užívám teplo krbu a svíčky. 
Je prima moci se vrátit do tepla a sucha.
Krásnou sváteční neděli.

PS: Navštívily někoho z vás Lucky a dohlížely, jak máte naklizeno?
U nás naštěstí nebyly:o)

9 komentářů:

  1. Monika tak to je nádhera. Prajem krásnu tretiu adventnú nedeľu. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Ameriku znam, bohuzel mam i spatnou zkusenost, ze nam tam vykradli auto, behem par minutek, az pote jsme si vsimli cedule, ktera byla presprejovana, ale upozornovala na to, je to uz davno. Nicmene krasna je, to jo! Hezky vecer. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Ameriku miluju, jezdili jsme tam na čundry, dokud byla ještě víc přístupná :) A dál pak na Srbsku do štol pozorovat v zimě netopýry...Jééé, hned bych vyrazila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ameriku mám moc ráda, asi kvůli krásným vzpomínkám :) Zase se tam chystáme, ale až na jaře.

    OdpovědětVymazat
  5. Moni,
    také díky za připomenutí Ameriky!
    Jako holka, to už je více jak let jsem tam byla s pionýrským oddílem a pamatuji si, že mě zatopené lomy a celá příroda okouzlila natolik, že zůstala v mých zasunutých vzpomínkách :-)
    Jak koukám, je tam stále krásně!
    Měla bych se tam ještě někdy i s rodinou vypravit !
    A máš pravdu ,já na sobě také šetřím na oblečení!
    Softshelku sice mám, ale stála pětistovku a rozhodně a už při 10 stupních v ní mrznu :-o
    Krásné adventní dny!

    OdpovědětVymazat
  6. Tam se chystáme už strašně dlouho, tak snad to klapne někdy na jaře ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Moni, už jsem u tebe dlouho nebyla, ale je tu u Vás na kopečku moc krásně :-))) moc. I Amerika je krásná a škoda, že už nemám pro koho soutěžit o židličku. Držte se a mějte se hezky K

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥