pátek 18. prosince 2015

"Nenávidět neumím a jsem tomu rád, 
když pro nic jiného, tak už proto,
 že nenávist kalí zrak
a znemožňuje hledat pravdu."
Václav Havel 1983

11 komentářů:

  1. Moniko, je hezké, že dětem připomenete. Mně by zajímalo, jestli malé děti, pokud jim to neřeknete ve škole, vůbec vědí, kdo byl Václav Havel?

    OdpovědětVymazat
  2. Včera jsem koukala na dokument.Bylo to jak hlazení...

    OdpovědětVymazat
  3. smutne /ze tu neni/, ale hezke /ze se nezapomina/... M.

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, díky za připomenutí, moc tu chybí. Měla jsem tu čest se s ním několikrát potkat. Jsem moc ráda, že jsem zažila tu dobu s ním.
    Náhodou jsme šla kolem Hradu, když věšeli černý prapor. Bylo to moc smutné. Taky je smutné, že ho uznávají víc ve světě, než u nás. Dnes ráno jsem utíkala k jeho soše zapálit svíčku, pak hned do podloubí založit oheň...dám tam fotku a svíčku a těší mě, že se lidé přidávají. A večer skočím u nás ve vsi k pomníku, kde má svíčku taky. Vzpomínám na V.H. často. Jana S.

    OdpovědětVymazat
  5. I já děkuji za tuto vzpomínku...,díky níž je stále mezi námi.

    OdpovědětVymazat
  6. Moni, díky. Taky mi chybí...
    A je dobře, že se na něj nezapomíná!

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥