úterý 1. prosince 2015

Mikulášská ...


... nadílka mi včera dorazila v balíčku.
Náš dvorní Mikuláš nezklamal.
 Byla jsem u vytržení, když jsem víko odklopila.
Umím si představit, jak budou jásat holky, až na ně ta nádhera vykoukne.
Už třetím rokem mi pro holky šije k Mikuláši  takové krásy má zlatá kamarádka Venda. 
Rychle jsem modelky nafotila, strčila do pytle a v sobotu je pověsíme někam do lesa, 
kam nás zavede mapa :o)
Strašně mě baví připravovat takové tajné výlety s překvapením.
 Děti si je pamatují celý život.

Vzpomínám si, že Terezce byly čerstvě  dva roky, když jsme objevili lesní tůň,
 jak vystřiženou od Rákosníčka.
Koupili jsme plyšového Rákosníčka, posadili k tůni a Terezka ho náhodou při výletě našla. Dodnes na to vzpomíná.

Moje mamča mi v mých pěti nakreslila na lístek Ferdu Mravence s Beruškou. Obrázek jsem našla za televizí, když Večerníček odhazoval listy pohádek.
Dodnes zážitek :o)
A takových kouzelných chvilek máte určitě i vy plné koše.





Moje milá Vendo, vím, že na Tebe bude řada dotazů o kontakty a vím,
 jak jsi vytížená ve škole i mimo ni. Pokud budeš chtít další zakázky, 
umísti si kontakt do komentů sama, abych Tě nepřehltila prací.
Máš zlaté ruce a moc si cením času, který jsi do hraček vložila.
Jsou překrásné.
Děkuju.

11 komentářů:

  1. tak to je krása. Líbí se mi nápad s hledáním nadílky, nic takovém jsem nezažila a ani nepřipravila dětem. Zkusím to, takové dobrodrůžo by se mohlo líbit

    OdpovědětVymazat
  2. ušité hračky jsou krásné.... :-) prosím milá Vendo, vlož kontakt na sebe :-) děkuji, a všem krásný den Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendy, já se také připojuji k prosbě o kontakt na vás, vaše hračky jsou kouzelné, také bych měla vážný zájem. děkuji moc Monika (moninka75@seznam.cz)

      Vymazat
  3. Loni jsme trávili svátky s mými rodiči na chalupě, kde jsem prožila dětství. Voda z pumpy na dvoře, kadibudka též na dvoře, žádná televize... Holky měly největší zážitek z noční bojovky. Byly jim necelé dva a tři a půl a ta starší si to pamatuje a vždy, když na chalupu jedeme, upozorňuje, jak jsme u starého mlýna našli poklad (a jak měla na hlavě dědovu čelovku) :-).
    Lea

    OdpovědětVymazat
  4. Zážitky....to nejkrásnější z dětství :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moničko to budou děvčátkům zářit očka samou radostí z tak krásné nadílky od Mikuláše..teď ještě aby se vydařilo počasí..držím všechny palce..A těším se s vámi..pěkný večer všem.Anna♥

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím.....tak já bych byla šťastná))))),kdybych našla takovou nadílku.Paní V. má zlaté ruce.Holky budou mít určitě radost☻.....A co se týče mapy,už jsem včera chválila u Toma.....parádní nápad))).Papa,Šárka z JM

    OdpovědětVymazat
  7. Kouzelná nadílka! :-)
    U nás taky ujíždíme na "bojovkách". Na čarodějnice, ke všem narozeninám nebo prostě jen tak. Letos jsme odstartovali i celoadventní bojovku v podobě "dobytí Severního pólu" a děti jsou nadšené :-)
    Krásný večer a díky za sdílení té spousty inspirace a milých slov :-)

    OdpovědětVymazat
  8. No krása! Já mám ty šitý hračky taky moc ráda. E.letos dostane knížku a zasněžený těžítko. Je to trochu kýč, ale co už:-D

    OdpovědětVymazat
  9. To hledani pokladu me nadchlo. Nemam s tim moc zkusensti a na tabore jsem nebyla.
    Jak detem pripravujete cestu? Oznacujete faborky? Plni ukoly? A kdyz tak jake?
    Diky za tipy. A krasny predvanocni cas, Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marcelko, když jsme byly malé (já, moje sestra a naše sestřenky), připravovaly jsme si tyhle cesty samy. Tak nás to bavilo :) Trasu vytyčit fáborky, občas nějaká ta šipka na zemi, která nás navedla ke schovanému dopisu - tedy nějakému úkolu. Nasbírat šišky, udělat pět dřepů, vylézt na strom, postavit domeček z mechu... No a na konci jsme měly schovanou tu krabici s POKLADEM!!!! Už jsem si na to nevzpomněla roky - díky vám všem, že jste mi pomohly si vzpomenout :)

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥