sobota 26. prosince 2015

Nadechnout se sluníčka









Krásný večer.
M.

16 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. nene, úplně odvrácená strana. Lejškov.

      Vymazat
    2. Tak v tom pripade diky za tip na dalsi prochazku ;)

      Vymazat
    3. Dobrý den Mončo, pred nedávnem jsem čirou náhodou našla Váš blog, kdyz jsem hledala neco o kvaskovem pečení. Děkuji za nej, je to pro me studnice inspirací a potěšení. Dekuji, ze ho s nami sdílíte. Krasny den Rina

      Vymazat
  2. Sice počasí není vůbec vánoční, ale nestěžuji si :-) Dnes jsem nejdříve dělala na zahradě (práce co jsem nestihla na podzim) a pak jsme se jeli projet na kole :-) Počasí na výlety jako dělané, že? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda :o)
      Vánoce jsem tedy vůbec díky tomu "jaru" necítila, ale také si nestěžuju :o)

      Vymazat
  3. krásné fotky, krajinu se mi nikdy nepodařilo zachytit tak, jak je krásná. Na těchhle to je...^^.

    OdpovědětVymazat
  4. SO friedlich,..... schön...

    wünsche noch einen feinen ABEND
    bis bald de BIRGIT aus TIROL

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je krása. Mne tohle pocasi vyhovuje, klidně bych to takhle nechala. Trocha zelené barvy v prosinci neškodí:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ano, pocasi k prochazkam vybizi. A to slunicko! Uzasne. Mate to v okoli moc pekne. Hezky si to uzivejte. Marcela

    OdpovědětVymazat
  7. Taky je u Vás jaro :-) ? Třeba se dočkáme i zimy.....když už ji nebudeme chtít
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  8. Zdravím,vy si to umíte užííít)))))),úžasné počasí☻.U nás je pořád mlhavo((((.Papa,Šárka

    OdpovědětVymazat
  9. Hezký večer, u nás na Jižní Moravě teploty lehce nad nulou, už asi pátý den mlha a dnes ráno jinovatkou obalené stromy :-) Zdraví Saša.

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Moničko..pro nemoc jsem nebyla schopná napsat k svátkům vánočním..tak alespoň honem trochu dnes..
    Zdraví,spoustu lásky a pohlazení,štěstí a dobrou budoucnost v roce 2016.. Tobě a celé rodince ..
    Přeji od ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aničko, moc děkujeme. Také Tě zdravíme a přejeme jen to dobré a plnou nůši zdraví. M+T

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥