neděle 20. prosince 2015

relax na kopcích



Místo přeplněného nákupního centra vycházka do přírody.
Sice jsme potřebovali obyčejný nákup potravin, ale když jsme viděli ty zácpy  v nákupním centru, davy lidstva shánějící na poslední chvíli dárky ... vzdali jsme to a otočili jsme auto směr Koněpruské jeskyně.
Tady je tak božsky. Ani noha, výhledy, skály a opět mé závratě.
Až pojedete do Koněpruských jeskyní, dejte se po žluté na Jelínkův most a Aksamitovu bránu.
Je tu nádherně. Jste vysoko a uvidíte propadlý strop jeskyně, která vytvořila takovou naši malou Pravčickou bránu.





Krásný večer a užijte si klid,
Monča

9 komentářů:

  1. Nádherná krajina,u nás celý den prší-mlha-jížní morava-okolí ZnojmaPááááááááááááááá Moni Alibabka

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, to je nádhera! I my jsme si dneska udělali čas na procházku, dárky mám nakoupené s předstihem, něco k jídlu se doma vždycky najde a tak i mě vánoční šílenství Zlaté neděle naštěstí minulo.

    OdpovědětVymazat
  3. Obchodům se teď taky vyhýbáme, pokud možno. Zásoby doma jsou, a kdyžtak lokální pidi sámoška to jistí. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím....ta naše zemička je opravdu nádherná♥.U nás v Hodoníně opět mlhavo s deštěm(((.Co se týká OC.... tak u nás to samé,nechápu co ty lidi tak blázní☺.Papa a přeji pohodový předvánoční čas♥Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Moni,
    muselo být božsky. Zlatá Zlatá neděle.
    Krásný zbytek adventu.
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Já ten váš kraj miluju. Na jednu stranu mám nepříjemnou, ale zároveň úsměvnou vzpomínku na berounskou nemocnici, kam mě můj milý (tehdy jsme se znali asi měsíc) nechtěně dostal, na druhou stranu miluju Srbsko, kde jsem se učila lézt, a kam v zimě jezdíme koukat na netopýry, Koněpruské, Ameriku, Mexiko...a z Plzně to naštěstí máme coby kamenem dohodil :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky. Muselo být skvělé vypnout a relaxovat v přírodě. Pořád o hodně lepší, než se teď tlačit v přeplněných centrech :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tam to mám ráda - manželova rodina má v Koněprusích chalupu, takže procházky si náležitě užíváme :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jééé, tam jsme včera byli na procházce :D

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥