středa 30. prosince 2015

Vzhůru ...


... na Točník.
Máme ho coby kamenem dohodil a rádi a často sem jezdíme. Dnes foukal studený vítr, tak jsme vybrali kratší výšlap, ale na hrad vede mnoho cest a můžete si túru natáhnout, jak jste zrovna v kondici.










Tady už vykukuje zřícenina hradu Žebrák.
A na této louce v létě vyroste stanové městečko a celý  festival Hrady. cz
 Těšíme se.


Prima to bylo.
 Sluníčko nám přálo, větrem tekly slzy samy od sebe, Bety řvala na lesy, pokochali jsme se výhledy, pozdravili jsme večerníčkové medvědy a hradní kozy a zase se brzy  vrátíme.
 Ale delší trasou a zakončíme vycházku dobrým steakem ve Hředlích. Mňam.
Mějte se hezky.
M.

4 komentáře:

  1. Holka vy žijete v tak náááááááááááááááááádherném kraji,to není možné,kam šlápnete,tak jsou kopečky,zříceniny,hrady.Alibabka

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, zdá se, že jak vám ze začátku nevycházely letní prázdniny, tak teď si užíváte na 200%! Zase oproti nám. Mám zablokovanou krční páteř a projevuje se to všelijak i jinak. Teď už teda celkem dobré, ale hlavně před Vánoci to byla bolest šílená, na výšlapy jsem si teda netroufla. Tak se kochám a v dobrém závidím :-) Na Točníku a na Žebráku jsem byla asi naposledy jako malá holka.

    OdpovědětVymazat
  3. To je pravda a i Tom má tuto dovolenou nejdelší v roce, přes léto jen po týdnu.
    Ale mě také hned 24.12. skolila viroza, neměla jsem vůbec náladu na povinné návštěvy. Bez kapesníku jsem nevydržela ani minutu, kašlu do dnes.
    Držím pěsti, aby bylo brzy lépe a v dohledné době úplně bez komplikací.
    Hodně zdravíčka Ti posílám, Kájo.

    OdpovědětVymazat
  4. To je pravda a i Tom má tuto dovolenou nejdelší v roce, přes léto jen po týdnu.
    Ale mě také hned 24.12. skolila viroza, neměla jsem vůbec náladu na povinné návštěvy. Bez kapesníku jsem nevydržela ani minutu, kašlu do dnes.
    Držím pěsti, aby bylo brzy lépe a v dohledné době úplně bez komplikací.
    Hodně zdravíčka Ti posílám, Kájo.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥