středa 9. prosince 2015

zimní rychlovka



Dílo hotové za 10 minut, inspirováno pinterestem.
My ho ve škole zvládli během přestávky, protože jsme neměli ten den výtvarku.
I když u nás den bez výtvarky??? Haha.
Denně si mé školní děti otevírají adventní okénko, kde na ně čeká malý tvořivý úkol.
Na knize jsme pracovali také mimo VV a na výrobě přání a obalu jakbysmet :o)
Je pravda, že nechodím o přestávkách ze třídy a během nich se toho stihne.
Jen si říkám, proč potom odpoledne zírám do blba a nemůžu se dokopat dělat nic doma.

K tomuto dílu vám stačí čtvrtka, barevné papíry, lepidlo, bílá tempera s prstíkem, fix nebo voskovka.






Mějte hezký den,

8 komentářů:

  1. Moni, děkuji za inspirace. Odpoledne se do obrázku pustíme! Krásný den! Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé opět jednoduché a moc pěkné, asi zkusíme :-).Přejeme kouzlený adventní čas, Jolana s Editkou a Violkou

    OdpovědětVymazat
  3. Hezky napad. Obdivuji silu a vervu, s jakou chystate pro deti zabavu, tak by to melo byt, i kdyz je to narocne, to vim. Jen vice takovych ucitelek!!! Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé nápady se skvělou paní učitelkou:-))
    U Pavly Richterové jsem se inspirovala dělat vločky či kolečka koncem náplně z tav.pistole!!!
    Super rychlé!
    Magda

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to máme stejný zdroj inspirace ;-) Přesně na tahle dílka jsem koukala... jednoduché, efektní a podaří se všem,to mám nejradši ;-)
    Nám se letos povedli krásní papíroví andílci... taky jsem je našla na Pinterestu :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za super inspiraci. Hned zítra vyrobíme. Pořád jsem přemýšlela, co s dětmi vyrobit a hurá, už to vím:-) Ester z Olomouce

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné a inspirativní. S dovolením jsem sem nakoukla.A krásné:-)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥