pondělí 29. února 2016

DIY zajíc ze špalku


Pokud si chcete doma vyrobit snadné velikonoční zajíce,  budete potřebovat:
špalek
 černý lihový fix na oči, pusu a pihy či řasy
křídu na vnitřek uší  a tváře
přírodní lýko nebo drátek na fousky a řasy
bílou pryž (nebo pevný bílý karton) na oči a zuby. 
Já použila pryž (dá se koupit ve výtvarných potřebách ve formátu A4), 
 černý pevný karton na uši a čumáček. 
Já využila zadní stranu od těch nejlevnějších barevných rámečků z IKEA. Jsou velmi silné a černé. Občas používám jen samotné rámy a tak se mi hromadí zadní strany. (jako Cimrmanovi horníci v dole:o)  
Vše kompletuji tavnou pistolí. Zajíce dělala se mnou i Terezka a zvládla celého sama. Jednoduchá, rychlá a čistá práce .... a děti bude zaručeně bavit.
Áša mi  lezl stále před objektiv, tak jsem ho vyblejskla též, modela. I když nespadá do tématu o zajících :o)





Mějte se hezky, děkuji za vaše milá zastavení a pochlubte se, jak tvoříte.

29 komentářů:

  1. Zase bezva nápady,díky za ně.Alibabka

    OdpovědětVymazat
  2. Zajici jsou nadherni, lakaji me, asi se do nich s detmi pustim. Diky za tip. A Asa je frajer, mourovate kocicky/kocoury mam nejradeji. Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mu to vyřídím:o)
      Díky, Marcelko.

      Vymazat
  3. Ja by som privitala viac fotiek Ášu na blogu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mohu lehce splnit, nějak se teď drží pořád doma. Venku to bílé zebe, nebo prší:o)

      Vymazat
  4. tak jsme včera Moni zazimovala andělé a hned mám další tip...díky:-) Jana S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo, Janí♥
      Já anděle nezimuji a mám je stále na očích.

      Vymazat
    2. a co netopýr ze Šumavy, už doletěl na půdu???

      Vymazat
    3. Už jsem děkovala Martince. Dnes mi pohlednici předaly kuchařky ve školní jídelně:o)
      Moc mě to potěšilo, nečekané, milé. Děkuju moc, Janičko♥
      Pozdravujte všechny skřítky.

      Vymazat
  5. Jsou moc pěkní, je jen otázkou času, kdy jsem nakoukne mamka a budeme je mít u nás na verandě jako andělíčky ze špalků dle vašeho vzoru;)

    www.double-claire.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Skvelý nápad,Monika, nakoniec, ako všetko ostatné, čo robíte a tvoríte ...

    Silvia

    OdpovědětVymazat
  7. Moni, skvělý nápad! Ty nikdy nezklameš! Měj se moc krásně. Inka

    OdpovědětVymazat
  8. Tyhle špalkove nápady jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  9. Já, stejně jako Mačka výše, bych také uvítala více fotek kocourka.
    Zajíci nemají chybu ! ☼☼
    Krásné dny přeju. Jarka

    OdpovědětVymazat
  10. Roztomilí zajíci! O Vánocích nám to tu krášlily andělé, o Velikonocích by mohli zajíci :D

    OdpovědětVymazat
  11. Moni,dekuju za uzasny napad.U nas jsou prazdniny a venku lije jako z konve.Hned se do nich s Aňul pustime.Posilame pozdravy na kopecek.Petra z hajenky

    OdpovědětVymazat
  12. Díky za jarní inspiraci. Včera jsme tady porovnávali našeho kočičáka s Vaším. Moc rozdílu jsme nenašli :-D http://sandalkar.rajce.idnes.cz/Model/#100_6165.jpg

    OdpovědětVymazat
  13. Moničko to je úžasný nápad.Od Tebe ostatně vždy.Jsi plná inspirací.Děkuji a s dovolením ukládám.
    Přeji všem krásné dny..sice aprílové..ale každý den má své kouzlo,za každého počasí.Opatrujte se.Pa.Anna.

    OdpovědětVymazat
  14. Jeej, zajko je úžasný. Monika, ďakujem za super nápad, elenka je doma už druhý týždeň s kiahňami, tak oceňujem každý kreatívny nápad :-)....zajka určite vyrobíme. Pekný deň celej rodinke!

    OdpovědětVymazat
  15. Jeej, zajko je úžasný. Monika, ďakujem za super nápad, elenka je doma už druhý týždeň s kiahňami, tak oceňujem každý kreatívny nápad :-)....zajka určite vyrobíme. Pekný deň celej rodinke!

    OdpovědětVymazat
  16. Krásní zajíčci. Pořád dumám co udělat ze špalků, z kterých jsem už nezvládla udělat anděle.

    OdpovědětVymazat
  17. krásná inspirace na jaro :) hned vím co s klukama budeme tvořit :)
    děkuji
    Barča

    OdpovědětVymazat
  18. Máme hotovo, zítra pokračujeme. Děkuji Vám za inspiraci a velmi oceňuji Vaši prozíravou myšlenku uveřejňovat návody s předstihem, abycho se i my pomalejší stihli rozhoupat :-) Děkuji, Pavla

    OdpovědětVymazat
  19. Dobrý den, obvykle jen nakukuji a obdivuji, dneska jsem ale neodolala a konečně něco vytvořila - 2 ušáky a dekoraci z proutí. Moc děkuji za inspiraci! Jana

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥