sobota 5. března 2016

Dekorace z vrbového proutí



K této jednoduché dekoraci vám postačí květináč, kam pořádně upěchujete hlínu a do ní zapícháte vrbové proutky.
Proutí svážete v horní části mašlí a dozdobíte vašimi oblíbenými dekoracemi. Já použila keramiku od Marcelky Hliněnky. Doprostřed květináče mezi proutí můžete dát dřevěné piliny nebo přírodní lýko jako podestýlku pro dekorace (slepičky, vajíčka atd ...)
Dlouhá léta jsem neměla velikonoční výzdoby ráda. Nemám ráda pestré barvy, plasty, umělá kuřátka, umělé květinky a celkově tento jarní  kýč.
Přírodní materiály, to je jiná. 


Jsme pozváni na vepřové hody k bráchovi, a tak s sebou neseme tématické domácí dárečky.
Tom je vtipný  a slova skládá s lehkostí k sobě. Než nastříhám cedulky, vymyslí vtipnou průpovídku ke každému daru a už mi je diktuje.
Snad potěší a rozesmějí.



Užijte si krásný víkend.

25 komentářů:

  1. Opět nádhera :-). Moc děkuji za inspiraci. Mějte krásný zbytek dne, Moni :-)
    Katka

    OdpovědětVymazat
  2. Mate to moc pekne, uzasna je kombinace s kocourkem:-). M.

    OdpovědětVymazat
  3. ach krásne...ten veniec je úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím,k cedulkám jen)))).Dekorace přesně jak to mám ráda.Áša... je nej dekorace☻.Krásný víkend...Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Je ty cedulky jsou vážně vtipné.noc se mi líbily ty dekorace, nejvíc asi to proutěné srdíčko na dveřích, to jste taky vyráběla?? A ty lyrický v těch proutcich vypadají moc roztomile.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzí, děkuji.
      To srdíčko jsem nedělala, je někde z květinky, mám ho už dlouho.

      Vymazat
  6. Moni jak ty tohle všechno stíháš, zvládáš v kombinaci s tvou práci, do které dáváš tak hodně... nepřestanu tě obdivovat... moc objímám! Papa i.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné Moniko,já už taky pomalu začala. Použila jsem proutí z břízy. Měj se krásně Ivana

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné - díky moc za inspiraci :) Přeji hezký zbytek víkendu, dobrou chuť ;)
    Renata

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné, opravdu nádherné! Takové decentní a přírodní zdobení také miluji, vykozlila jsi opravdu hezké vrbové vítání jara:-))
    Krásnou a pohodovou neděli,
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  10. Moni nadhera,těšim se na dalši fotky.
    Pohodovou neděli.
    Atka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc vám všem děkuji♥

      Vymazat
    2. Vy jste úúúžasná dvojka, snad Vám i v tom nejlepším slova smyslu závidím :-D ale přeji :-D Jdu shánět vrbové proutí...

      Vymazat
  11. Je to moc pěkné:) I ten věnec ze skořápek:) Krásně to k sobě ladí

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Je to moc pěkné:) I ten věnec ze skořápek:) Krásně to k sobě ladí

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný dárečky! Takové od srdce mám nejraději ;-) I když se sní, ten pocit z nich zůstane :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Krasne fotky.Originalne darceky.Aj ja rada take rozdavam!
    Jolana z http://yellowhouseideas.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Moničko..to je opět krásná jarní dekorace..u vás na kopečku musí být útulno..Cedulky na prasečí hody nemají chybu..u mne vede OŘECHOVKA..opět jste s Tomem nezklamali,jste úžasná dvojka.
    Tak snad jste si vepřového hodování užili do sytosti.Pěkný večer.Anna♥

    OdpovědětVymazat
  16. Krásná jarní výzdoba. A cedulky nemají chybu :)) takový humor mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  18. Moni, jarní výzdoba je krásná a o dárku s cedulkami ani nemluvím... super nápady, které nemají chybu :)

    OdpovědětVymazat
  19. To je krásný nápad, asi se nechám inspirovat...toto je opravdu lepší než barevné dekorace, i když se teda přiznám, že od té doby, co máme děti, občas nějakou blbinku - př.kuřátka (už jen kvůli nim) koupím :-) Jinak úžasné, jak se s Tomem doplňujete. Zdravím na kopeček. Jana :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Mončo to zvládneš vytvořit sama? tak to čučím! Já nakupuju už hotové tady - http://www.pedig-prouti.cz/floristicke-zbozi-a-dekorace/ Mají tam toho mraky a já to mám ráda. Taky musím zkusit něco vytvořit. Máš i návody?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, sama. Popis je v příspěvku. Jen napíchat proutky do stlačené hlíny a svázat pentlí:o)
      Je to snadné, nebojte.

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥