pondělí 7. března 2016

Horní zašívárny ...


... slouží nejen slečnám.
 Od doby, co mají holky nahoru i schůdky, tráví tam téměř veškerý volný čas.
A je vidět, že náš chlupáč si tam také nesmírně libuje.




Hezký večer.
M.

18 komentářů:

  1. Schválně, jakoupak máte spotřebu lepicích válečků?:-). My přímo závratnou...:-D. P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My zatím menší, ale začíná jaro, bude kožich shazovat. Tak budeme muset válečky dokoupit. Ale řeknu Ti, to je vynález!
      pa

      Vymazat
  2. Hned bych si tam zalezla, utulne a pekne. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také tam občas zalezu, tam se s nimi hezky povídá:o)

      Vymazat
  3. Ta poslední fotka je úžasná, kočičky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zrovinka Bety Ášu napodobovala:o)

      Vymazat
  4. Jsou krásný koťátky vaše. Áša je krásný kocour. Naše kočky taky milují výšky, a postele :-D Hezký zbytek večera.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Moni, já mít takovou zašívárnu doma, tak se z ní manžel nehne :)A kočky s ním. Pa Dáša Havířov

    OdpovědětVymazat
  6. Asi bych kočku do postele nepustila.
    M.

    OdpovědětVymazat
  7. Moni, kde jste sehnali ty lampičky, teda myslím ty malinké v tom zlomu na zdi? A pokud v Ikea, nevíte náhodou, jak se jmenují? Díky, Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, ty jsme koupili v M&S před 2 lety ve vánočním výprodeji, kdy stály ze 400,- Kč pouze 50Kč.
      Zrovna jedna z mála věcí, která není z IKEA:o)

      Vymazat
  8. Monika, nádherná zašíváreň. Andrea

    OdpovědětVymazat
  9. Moni, tak to je moc krásné místo k odpočinutí......syn to viděl a hned by nás nechal předělat půdu ke spaní.....
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  10. Moni, tam bych si v zimě vlezla a četla bych si. Snad až do jarních měsíců. Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné, Moni. To se holky opravdu mají! Nádherná zašívárna :-) Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Moc krásný "kutlošek" !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  13. díky za fotky... už dávno jsem chtěla poprosit o vyfocení :) Máme v plánu totiž pro naše holky něco podobného, pokojíky v podkroví máme totiž řešeny velice podobně!!! Ještě doděláváme a nemáme nahoře "záklop" a já "hučím" do manžela udělat tam taky taková spaní :) Mají to moc pěkné, taky bych tam chodila spát :) A koukám, že střešní okno nikterak nechybí... manžel uvažuje nechat ho tam kvůli kutloškům dodělat, ale myslím, že na spaní a kutlošení při žárovičkách st.ačí..

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrý den paní Moniko,
    sleduji Vaše stránky velmi krátce, ale dnes od rána sleduji i Vaše starší příspěvky a moc se mi vše líbí. Znám krajinu, kde bydlíte, - Točník, Žebrák, Ameriku, Svatý Ján pod Skalou atd. a opravdu je zde všude krásná příroda a místa, kam se ráda vracím. Jednou mi moje kamarádka řekla, že se pojedeme podívat na Ameriku. Já jsem reagovala tak, že jsem řekla, že už jsem tam byla. Ona se na mě podívala a řekla - místa, která mám ráda můžu vidět několikrát. A měla pravdu. Vracíme se sem v kteroukoliv roční dobu. Žijete v hezkém prostředí a uzpůsobujete mu i své bydlení. "návštěva" u Vás byla opravdu krásná. Z některých dekorací, které jste vytvořila si vezmu příklad a upeču a udělám si i něco podle vašich receptů. Teď už Vás budu sledovat pravidelně. Mějte se moc hezky, přeji Vám a celé Vaší rodině všechno nejlepší a hodně dalších tvůrčích nápadů. S pozdravem milusebw@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥