úterý 1. března 2016

Náš sněhulák Kristýn


Jak ho pojmenovala spolutvůrkyně.
A  Áša jako správná kočka (teda kocour) chytá alespoň plápolající šálu.
Konečně i u nás v nížině na chvilku sníh.
Ta neposedná veverka žije u nás na zahradě už celou zimu. Všude se povalují ještě spousty ořechů. Ale proč mi okousala a totálně zničila 2,5 metrový břečťan, který jsem piplala a nechala vinout na jasanu, to nechápu. Jídla tu má dost, potvora.




"Láska je jako sněhulák. Je taková, jakou si ji uplácáš."
Hezký den.

4 komentáře:

  1. Nemá na tom jasanu hnízdo? Nejlépe odstranit a třeba si ho postaví jinde... M.

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím,citát je přesný....a veveruška rozkošná♥já bych jí to prominula...I JM pěkně sype,ale na sněhuláka to ještě není(((Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím Mončo, tím citátem jsi mne pobavila... Jenom jsem Ti chtěla napsat a hlavně poděkovat. Moje tchyně měla v pondělí narozeniny, hledala jsem co upéct, a nakonec zvítězil Tvůj jahodový dort (korpus tmavé BEBE, krém a navrch v tuto roční dobu kompotované broskve a želatina). Mňam! Moji tři chlapi prohlásili, že je to ten nej dort vůbec! A naše babi si myslela, že je koupený! Děkujeme za recept na takovou dobrotu a těšíme se na každý příspěvek! Zdraví Preťula a její chlapci

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥