čtvrtek 17. března 2016

Pasování na čtenáře




Tom je na medaili. Vždy mi sekunduje u všech mých školních akcí a nenechá mě v nich na holičkách.
Včera dělal netopýrům krále, který je pasoval do Řádu čtenářského.
Děti měly před sebou několik úkolů, které jim po splnění daly klíče k vyplnění básničky. Tu společně přečetly panu králi Knihomolu I.
Podepsaly svůj slib husím brkem a tuší. Kupodivu to byla naše první akce, kdy ji nikdo nevylil na sebe ani na sváteční šaty. 
Rodiče po ceremonii darovali dětem krásnou knížku s věnováním.
Zvládli jsme to, jsme pasováni a jsou z nás opravdoví čtenáři.
Hurá!








A tady je pasování očima pana krále :o)
Je vidět, že každý máme svůj úhel pohledu.

M.

19 komentářů:

  1. Aké rozkošné volánky na rukávoch odevu pana krála! Sekne mu to!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda vyřídím a nechtějte slyšet, jak se nazval král osobně:o)

      Vymazat
  2. Mit takoveho krále za manžela nemusí být vubec spatne!;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Závidím... mile a přeji, manžela, nápady a také bych moc chtěla pro mou 5 denní vnučku takou Paní učitelku :-D Děkuji za vše !!!! Děláte mi svět krásnější. JN
      PS. sama jsem vášnivý čtenář-téměř širokodaleko sama

      Vymazat
  3. Moniko moc krásný počin jak získat děti ke čtení.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kdybyste viděli, jak to zabírá v reálu. Cítí se na výši a i knihovničku se lépe starají a čtou i o přestávce:-)¨teda né všichni, nejsme utopická třída:o)

      Vymazat
  4. Musím složit Vám i panu králi poklonu! :) Nejen za osobité a s láskou provedé pasování žáčků na čtenáře :) Ale i za ten mužský pohled na věc :D Tohle mi trochu v tom ženském světě na prvním stupni chybí! Občas je potřeba hodnotit tyhle akce pouze slovy, padá mi koruna, hermelín kouše a pumpky škrtí! :D :D :D Že posílám panu králi pozdrav! :) (Díky za rozveselení na konci týdne).
    Terka S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme se co učit:o)
      Vyřídím veličenstvu:o)

      Vymazat
  5. Velké pohlazení pro všechny milovníky knih,pan král mě pobavil.Jste skvělí.Pa Dáša Havířov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Umí to tak jednoduše a vtipně shrnout ... ten náš Knihomol I.

      Vymazat
  6. Velké pohlazení pro všechny milovníky knih,pan král mě pobavil.Jste skvělí.Pa Dáša Havířov

    OdpovědětVymazat
  7. Opět nemám slov účo moje.Jsi nej,nej,nej.......Alibabka

    OdpovědětVymazat
  8. Zdravím,o pasování na čtenáře jsem nikdy neslyšela.... a musím říct,že je to moc krásný nápad.Velká motivace ke čtení).Pan král mě svým komentářem pobavil))).Jste prostě "BOŽÍ".Přeji krásné čtení všem netopýrům☻.Šárka

    OdpovědětVymazat
  9. Síce glejD je glejt a je to ochranný list (napr. Husovi do Kostnice) a pan kráľ by si zaslúžil poriadny odev, ale vidno, že si to všetci užili :-) Zase sa pridávam, čo by som za takú učiteľku dala... Pasovania bývajú v réžii knižníc, takže mať vlastné pasovanie v škole je luxus. Dúfam, že rodičia oceňujú čo v pani učiteľke majú !

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je super, skvělý nápad :):) tohle musí dětičky hodně motivovat . Milena

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥