čtvrtek 3. března 2016

trochu jara


Předevčírem sněhulák, ale už na mě leze jaro.
Včera jsem si udělala radost se sedmikráskou a dnes jsem nemohla nechat v regále voňavou rozmarýnu. I když mi venku jedna přežila zimu, ta terakota ... té jsem neodolala. A beztak rozmarýnu používám často a téměř do všeho, takže dvě určitě spotřebujeme.

¨


A tady jsem se zapojila do barterového obchodu U Oringle, u mé virtuální kamarádky, která má ráda lidový modrotisk a vůbec modrou barvu jako takovou ... a tak má mýdla dostala modrotiskový kabátek, aby potěšila.
A na oplátku máme od Péti doma originální kousek ... našeho kocoura.
Ještě upravit rámeček a bude s námi bydlet.
Peťulo, MOC děkuju. Máš pravdu, ten barter je úžasný vynález ... získáš krásné věci a nemusí se do obchodu tahat peníze.

Mějte se hezky a dejte vědět, zda jste se někdy do výměnného obchodu zapojili a co jste jím získali?
Hezký den.

14 komentářů:

  1. Rozmarýna je krásná, kde takovou sehnat? Už se taky nemůžu dočkat, jak vyladím svou bylinkovou zahrádku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes jsem ji našla v Lidlu a mají i levanduli, Ivo :o)

      Vymazat
    2. Fakt? to jsem v Lidlu byla a úplně jsem ji přehlídla.
      No abych běžela ještě jednou :-)

      Vymazat
  2. Rozmaryna krasna, a vabeni jara chapu:-). S barterovym obchodem zkusenost nemam.M.

    OdpovědětVymazat
  3. Bartrem získává můj (dávno dospělý) syn skoro všechno. Odtrénuje několik měsíců majitele obchodu - a má pračku. Ušije mikyny a dostane kus prasátka. Atd.atd. Jako učitel moc nevydělá, ale má vše. co potřebuje.

    OdpovědětVymazat
  4. Směnný obchod miluju. Něco ušiju, a na oplátku už doma máme promítačku, povlak na polštář, domácí kosmetiku, dětské oblečení. Moc neumím stanovovat cenu za svoje výrobky, ale když je to něco za něco, s tím problém nemám. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta rozmarýna je fakt krásná. Minulý rok jsem jednu měla, ale bohužel mi nevydržela. Nevím moc, jak na ní... Já už taky to jaro přivolávám, jak se dá. Včera mi manžel donesl petrklíč, tak jsem měla radost. Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Potěšení je na mé straně! Nakonec jsem to stihla a mýdla vyzvedla už dnes! Jsou perfektní. Ještě že mám bolavý zub, protože bych snad měla pokušení je sníst, jak lákavě voní...:-). P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, a tak překrásně zabalený balíček mi už dlouho nepřišel...! P.

      Vymazat
  7. Moni, tva mydla vždy obdivuji.
    Škoda že nejsou na prodej.Hezky vikend.
    Atka

    OdpovědětVymazat
  8. Na jaro se už nalaďuji několik týdnů :) Rozmarýna, a kupa jiných věcí, je krásná... Dostala jsem minulý rok jako dáreček do nového domečku podobně v terakotě levanduli! Už je dávno v zahradě a letos plánuju množit a množit a vypěstovat lány levandule... kdysi jsem v Anglii navštívila celé pole a od té doby mi naprosto učarovala... pěknou neděli :) ...já jdu sportovat - kafe a dort :D

    OdpovědětVymazat
  9. Mohu se zeptat, zda máte digestoř polepenou tabulovou folií, či natřenou tabulovou barvou?
    A popřípadě čím na ni píšete? Předem Vám moc děkuji :) Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Píšu na ni bílou křídou namočenou ve vodě. Digestoř není natřená ničím, je jen z černého plechu, jak jsme koupili :o)

      Vymazat
  10. Moc vám děkuji a přeji krásný den :) M.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥