pondělí 21. března 2016

zvěřinec a karty


A další tip na dárky či na zajímavé tvoření pro menší děti. 
Tato sada obsahuje všechny komponenty včetně lepidla. Jen otevřete krabici a hurá do toho. Děti dokáží od 4 let slepit obrázek samy. Budou mít nádhernou výzdobu do pokojíčku a budou pyšny na to, že ji udělaly samy. 
Já jsem opět použila ty obyčejné barevné IKEA rámečky na dokončení a Bety si tak vyzdobila svůj horní zašívací pokojíček. Roztomilé něžné čtyři zvířecí postavičky ... my koupili tady.






A tady vám představím náš trhák, kterým jsme si zpestřovali dlouhé zimní večery.
 Djeco vyrábí i spoustu karetních her, které mají úplně jiné principy, než jsme zvyklí u klasických českých. U nás už několik měsíců vede nyní tato, ve které se vytváří slova na dané karty. Je už pro děti, které umí číst a rozvíjí slovní zásobu, paměť, postřeh, vybavení si slov a vůbec nás strašně baví.
My ji  i s prvňáčkem hrajeme od Vánoc, kdy ji přinesl Ježíšek a Bety zvládá, ač je hra určena od 8 do 99 let. Ježíšek ji koupil tady.
A vy můžete opět využít 10% slevu, pokud u objednávky na cokoli z tohoto obchodu uvedete heslo
KOPEC00018616


Hezký první jarní den a díky za zastavení.

11 komentářů:

  1. Mončo,manžel zhubnul,nebo se mi to jenom zdá?Klára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, díky jeho novým stravovacím návykům trochu zhubl, ale na této fotce bych to nepoznala:o)

      Vymazat
  2. díky za tip - myslím, že by Batamo šlo dobře využít i při výuce cizích jazyků. Já učím češtinu pro cizince a podobné hry, co pořídím dětem, pak mají i jiné použití. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, určitě se dá takto využít.
      Jen v této sadě chybí diakritika (je to francouzská výroba) a u našich dětí povolujeme S jako Š, C -Č atd.

      Vymazat
  3. Milá Moni, díky za tip na stránky Agátiných věcí-koupili jsme aktovku a super výšivky-Kocour,Sova,Čarodějka..5-letá dcera vyšívá jak divá:)PS:využila jsem i 10%slevy-díky. Odkaz na karty schovám-Ježíšek to asi nadělí mojí budoucí prvňačce. Pavla

    OdpovědětVymazat
  4. Mončo,
    nezlobte se na mě, ale z vašeho blogu se stal akorát bilboard na reklamy. Dřív jsem k vám chodila na blog odpočívat, relaxovat, nabrat sílu a inspiraci. Bylo to pro mě místo odpočinku, svět bez reklam...Reklamy jsou všude kam se člověk podívá a vy jste byla něco jiného, proto jsem váš blog tolik milovala i lidé v mém okolí. Začala jsem díky vám vařit a péct, byla jste pro mě inspirací. Teď už je to jen reklama. Myslela jsem, že si také zachováte tu ,,čistotu´´ bez reklam. Bohužel :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíte a kdybyste jen věděla, kolik mi chodí nabídek na opravdové reklamy a placené spolupráce, které odmítám. A to vlastně i díky Vám. Čím navštěvovanější blog, tím více takových nabídek blog dostává.
      Toto není reklama, ale doporučení toho, co máme rádi a skutečně kupujeme. Djeco mě neoslovilo, to jsem si volila já sama. Jaký je rozdíl, když doporučuji tipy na naše výlety, na recepty, které nám chutnají, na naše oblíbené knížky, hry, tvoření ... Divila byste se, kolik mailů mi chodí s otázkami, kde jsme co koupili a odkud je to a to ... Někdo to bere jako šanci poznat něco nového a promiňte v mém počtu stovek příspěvků se někdy tato doporučení objeví. Nežijeme v jeskyni a občas i já zajdu do obchodu. A z mailů a komentářů vím, jak mnohé zajímá, kde jste koupili ty sady, z kterých tvoříte, co je to za značku, kde to mohu sehnat ... zkrátka všichni žijeme v materiálním světě, věci nás obklopují a občas je doporučím, pokud stojí za to :o)
      Spočtěte si poměr mých článků. Podle mého bilboard na reklamy vypadá úplně jinak, zkuste se podívat na skutečně reklamní blogy.
      Krásný den.

      Vymazat
    2. Já děkuji za inspiraci na hry a pomůcky, protože si je pak mohu vyhledat a popřípadě zhodnotit, zda se mi budou hodit pro mou práci s dětmi ;)

      Vymazat
    3. Já to vnímám spíš jako reklamu toho e-shopu než značky Djeco, u ní to beru spíš jako bonus, že se dostane do povědomí lidí, protože mají opravdu nádherné věci, já sama jsem ji poprvé objevila v Německu. Předpokládám (mohu se mýlit), že e-shop vyhodnotí, kolik objednávek se realizovalo "přes Kopeček" a nějaký revanš tam probíhá. No, díky mně zrovna jeden obchod proběhl, už se těším na dcery narozeniny, bude mít radost :-). Díky a zdravím, Lea

      Vymazat
  5. Milá Moni, nám se tipy na tvoření náhodou moc líbí :):):)
    není nad osobní zkušenost a od vás je krásné, že se s nám čtěnářkami o ně dělíte
    Natálka si už vybrala asi 3 věci od Djeca,tak mám alespoň tipy na dárek k narozeninám
    Takže jen tak dál, já se ráda nechám inspirovat:):):):) Milena a Natálka

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Moniko,
    právě proto, že jsme zahrnuti nepřeberným množstvím všeho možného,jsem moc ráda, že se najde někdo, kdo dá tip na něco, s čím je spokojený a co má vyzkoušené...Moc díky za to...(a nejen za to, chodím k Vám na blog relaxovat..:-)Mirka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥