středa 20. dubna 2016

Miluju ...


                                                                                                                   ... jaro.



           Miluju mini výlety v podvečer  všedního dne.


... náš kraj.



... výhledy do kopců, které nás obklopují.


... radost a nadšení v dětských očích.


... piknik na louce. A se sklenkou moravského vína obzvlášť :-)



                                                                                                                   Miluju JE.

Škoda, že ta naše starší rampepurda už s námi občas odmítá vyrážet. Neví, o co přichází.

Hezký večer.

32 komentářů:

  1. Uzasne.....ne kazdy si to umi uzit, VY jo:-). A te nasi take obcas rikam rampepurda - pro me krasne slovo:-). Hezky vecer. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně tak říkal i můj táta. Poláčka miluju a hlášky z Bylo nás pět jsou u nás časté ... jako ty Svěrákovské:-)
      Díky, Marcelko.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. .. a já z Tvého komentáře, Radko:-)

      Vymazat
  3. Moniko, my se snad prestehujeme :)
    Martina z Brna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale nám se na jižní Moravě také tuze líbí:-)

      Vymazat
  4. Milá Moniko, žijete se svojí krásnou rodinou v moc hezkém prostředí. Ať se Vám stále vše daří a máte se hezky. S pozdravem Miluše.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné chvíle plné zážitků. Užívejte si každou minutu toho všeho .... člověk nikdy neví. Ale jak říkají horolezci, kde je vůle, tam je cesta. A ta Vaše je plničká:-). Nojo, slečny dospívají, ale i když už nebudou o tyhle požitky stát, tak jim stejně v paměti zůstanou a v duchu staré známé pravdy "aká matka, taká katka", tohle všechno bude jednou součástí i jejího příběhu. Mějte se krásně. P.S. mám prosbu, chci se pouštět do kváskového chleba. Kvásek si přivezu z pekárny, z části bude pravé krkonošské kyselo, ale můžete poradit, jak na jeho udržení. Moc dík. Sim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Sim, děkuji za komentář. Kvásek lze uchovávat v lednici, například v zavařovačce. Jednou za týden až dva je potřeba ho "přikrmit" žitnou moukou a vodou (v poměru 1:1). Pokud například chceme upéci chleba, přidáme do kvásku 300g vody a 300g žitné mouky. Vše se promíchá a nechá v teple vykynout. Potom 100g kvásku vrátíme do sklenice a do lednice, kde opět vydrží týden až dva. Ze zbytku kvásku upečeme chleba - recept najdete u mě na blogu). Další možností, jak uchovat kvásek (v případě, že ho nebudete déle potřebovat), je ho zmrazit. Takto by měl vydržet snad až rok.

      Vymazat
    2. Děkuji za vyčerpávající odpověď. Recepty z kopečku si ještě projdu. Krásnou dobrou jarní noc. Sim.

      Vymazat
  6. Milá Moniko, budu opakovat co už je napsáno, Vaše rodina je úžasná, fakt si život vychutnáváte plnými doušky:) Já už mám dcery dospělé, takže vím jaké to je, čím jsou starší tak už mají své záliby a s rodiči už se jim moc nechce, ale to v dobrém... Ale včera jsme jednu vytáhli do lesa na medvědí česnek, který jsme sice nikde nenašli, a bylo to fajn:) Mějte se krásně. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli jsme úžasní??? nO, nevím, nevím ... ale snažíme se vychutnat si přírodu, tam je nám dobře.
      A jsem vděčná, že to Bety zatím strašně baví. Vlastně i Terku, když už jede.
      Díky, Péťo.

      Vymazat
  7. Moni, z těch fotek jde úplně cítit úžasná nálada, klid, pohoda, krása...také miluji takovéhle chvíle, ještě když už třeba Slunce zapadá a s tou sklenkou vína, je to dokonalost:-)
    Ať jsou takové krásné dny častější, měj se moc krásně
    Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucí, díky. To počasí a výhledy ... pak jde ta radost sama:-)

      Vymazat
  8. Krásné fotky a vyšlo vám i počasí ;)
    U nás je to pořád aprílové :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ilonko.
      Tak ať je brzy lépe. I když ta předpověď nevypadá nejlépe:-(

      Vymazat
  9. Krásný, voňavý a hřejavý ! Taky JARO užívám plnými doušky ! K Vám se chodím kochat, nápady i celou Vaší rodinou ! Nedávno jsem objevila pána co vyrábí úžasné bedýnky, hned jsme si musela objednat :-) a možná by se hodili i Vám posílám odkaz http://www.bedynky-june.cz/Drevene-prepravky-c9_0_1.htm
    Pěkný den a díky za Vás ! Anežka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oprava -hodily, pardon paní učitelko :-)

      Vymazat
    2. Díky moc Anežko. Bedýnky jsou fakt krásné.

      Vymazat
  10. Moni, taky miluju jaro, všechno je takové svěží,šťavnaté. Milované okolo sebe a sklenička v ruce, co víc si přát.
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, Majko ... a řidič byl také při ruce:-)

      Vymazat
  11. Aaaaaaa! Tak to je nádhera. Je vidět, že jste si to užli. Já po 8 hodinách v práci měla plnou tělocvičnu děcek na atletice a zrovna včera jsem na ně byla úplně sama. Doma po večeři jsem normálně usnula. Byla jsem fakt unavená. Ale když jsem odcházela ze šatny, tak jsem zaslechla, jak i ti velcí kluci říkali rodičům, že to dneska bylo super. Dostali do těla a já s nimi. Takže ten pocit vlastně nebyl k zahození. Zdravím Peťula

    OdpovědětVymazat
  12. Mončo, krásné, mohu se zeptat, kde přesně je tak nádherný výhled, jsme kousek od Vás, rádi bychom se také pokochali. Díky Milena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slunná louka nad Málkovem, Lejškov.
      Užijte si to tam, stojí to za to!

      Vymazat
  13. Moniko, máte krásnou rodinu, která si umí užít život. Já bohužel takové štěstí nemám a s postupem času je mi to čím dál víc líto. Ale ráda vyletuji a takové výhledy jsou úžasné. Užívejte si to a mějte hezký den. Klára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, děkujeme.
      a Vám přeji spoustu krásných míst, která na svých výletech poznáte.

      Vymazat
  14. Nádhera , je vidět, že si vše užíváte tak na 1000%. Mějte se Milena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)
      Snažíme se. A kdo by si to v tak krásném počasí neužíval?
      Díky, Milenko.

      Vymazat
  15. https://www.stream.cz/vyletak/10010113-svaty-jan-z-ptaci-perspektivy-solvayovy-lomy-a-bubovicke-vodopady#nejnovejsi něco z vašeho kraje:-)
    Ahoj Moni,
    miluju otevřít PC a hned hupsnout k Vám....úžasná, nápaditá, akční rodinka, co mi pořád vyráží dech:-))) a pohladíte duši...
    a to, že rampepurda hází áčka...to neva....moje havěť taky házela...a nakonec na ta místa, kam se s námi dostali vodí vnoučata a ten ještě svobodný své kamarády a pak dojme s poděkováním, kam jsme ho vzali, co jsme mu ukázali, že to může předat dál. To potěší:-)
    Přeji rodince hodně nápadů...umíte se radovat z maličkosti.

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné jako vždy !!§ Jen obdivuji tu Vaší toleranci k nechuti Terezky vyjít ven . Na mě je to strašně brzy :-D . hezké jaro. Ráda k Vám chodím. JN

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥