pátek 27. května 2016

Čím starší, tím lepší


Zase jsem našla poklad. Zachránila jsem tyto dva staroušky od spálení. 
U nás jim bude ještě dlouho dobře.
 Zub času vykonal své a vrásky mají tyto kusy trámů poctivé a odžité.
Tak šup s nimi do levandulového kopečku.




"Nejlepší terapie má kožich a čtyři nohy."




Jaký je rozdíl mezi mít rád a milovat?
Budhova odpověď: Je to jako s květinou.
 Pokud ji máš rád, tak ji utrhneš.
Pokud ji miluješ, zaléváš jí každý den.



Mějte prima víkend.
M.

5 komentářů:

  1. Tak to nemá chybu, jako ostatně všechno u vás na kopečku!
    Hezký víkend!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  2. Blahopřeji k záchraně :-) A moc se mi líbí houpací křeslo v pozadí ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mončo,krásné jako vždy :O)) Váš blog je pohlazení na duši.Hezký víkend Na kopeček Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Paráda. Mohu se prosím zeptat, jestli množíte levandule? Mně se už pořádně dva keříky rozrostly, ale teď nevím co s nimi dál.. děkuji ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, zatím jsem nemnožila. Jen dokupuji nové sazeničky. Ale třeba někdo odpoví:-)

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥