pondělí 9. května 2016

Špenátová pomazánka



Na záhonech mám přímo plantáž špenátu, tak vymýšlím, jak jej ještě jiným způsobem zužitkovat, než ho vytrhám a zasázím rajčata.
Tentokrát to vyhrála špenátová pomazánka. Hodí se i jako dip k masům a rybě. Mně chutná s celozrnnou bagetkou.

Špenátová pomazánka

4 velké hrsti špenátových lísků orestovat na olivovém oleji
přidat 2 stroužky česneku, pepř a sůl
podusit asi 2 minutky
rozmixovat se 100 g másla
přimíchat 200 g tvarohu
osolit
Nechat vychladnout a ztuhnout.




Hezký večer a dobrou chuť!


PS: Dnes Terezka vyrobila křížek na hrobeček pro ježka. Vzdal to :-(

7 komentářů:

  1. Vypadá krásně...Ta barvička..Skoro jako pistáciová zmrzka...Pěkný den přeji Ilča

    OdpovědětVymazat
  2. Máte, prosím, na stránkách recept na tuto celozrnnou bagetu?
    Děkuji a přeji hezký den.
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  3. Moni,
    holčičkám posílám velikáááánské obejmutí!!!
    Někdy to je, jak to je. A nenaděláme s tím nic.
    K.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju, špenátu se u nás taky daří, tak hned vím, jak ho zkusím zužitkovat.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Pomazánka vypadá fakt chutně, vyzkouším. Nikdy mi nenapadlo dělat ze špenátku pomazánku. Jéži je mi líto, ale jsou hrozně citliví. Můj ovčoun s ježky hraje fotbal .... vždycky vyhrává a já ho pak odblešuji. Mějte se na kopečku krásně jarně.

    OdpovědětVymazat
  7. uplne nahodou som objavila tento blog a cely je uzasny,musim to tu este cele poprezerat,hned som aj tuto natierku skusila aj s vasou ciabattou,kedze sme cakali navstevu a vsetci mali gule za usami :D dakujem za tento krasny blog,fotky,tabulkys citatmi,nadherne cele

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥