sobota 21. května 2016

Víkend v obrazech











Můj nej dnešní dárek. 
Doma si dárky nedáváme, ale já dnes jeden dostala ... ten momentálně nejlepší.
750 kilo kačírku.
Čekala jsem na něj druhým rokem a dočkala jsem se.
 Tedy levandule se dočkaly své malé Prováns :-)


Ještě bych takto souhrnně chtěla poděkovat za vaše milá přání k mým jmeninám.
Jste zlaté.  Moc vám všem děkuji. 

M.

11 komentářů:

  1. Moje milá Moni, ještě to stihnu. Vše nej k Tvému dnešnímu svátku. Kačírek a jiné praktické věci okolo domu jsou ten nejlepší dárek. "Levanduloviště" prokouklo i když předtím vypadalo taky kouzelně - jo, jo už to roste i u nás a těch poupat, už se těším. Pa a pozdravuj od nás všechny. Užívejte slunných dní. Stáňa

    OdpovědětVymazat
  2. Nadherne fotky, levanduli není nikdy dost:-), dnes jsem dokupovala další:-).
    Krasny vecer a hodne zdravi.
    M.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Moni, k dnešnímu svátku všechno nejlepší. Hodně zdraví, lásky a pohody. A moře prima nápadů. Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Moniko, krásně Vám to všechno roste. A rozkvetlá levandule se bude na kačírku moc pěkně vyjímat. Byl to opravdu moc nápaditý a praktický dárek. A takový je nejlepší.
    Přeji Vám hezkou neděli. S pozdravem Miluše.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je supr dárek! Tak to je asi jediná věc, která mi v bytě chybí. Přeju!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky ♥
    Opožděně všechno nejlepšííí.

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím,nejlepší dárky jsou ty "praktické"......Krásné fotky,všechny zdravím a přeji krásné sluníčkové dny...Pa,Šárka

    OdpovědětVymazat
  8. Jé kačírek, ten si taky moc přeju. Zatím neúspěšně :-( Jinak - krásná zahrada, krásný šeřík, levandule, holčičky i všechno ostatní :-) Pavla

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Moniko,

    již delší dobu čtu Váš blog a jsem nadšená z každého příspěvku. Obdivuji Váš čas, který věnujete jejich přípravě. Jsem již v důchodovém věku, ale stále jsem hodně aktivní, takže jste pro mě velkou inspirací. Pravidelně si zapisuji vaše tipy na výlety, na hry s dětmi (mám dva malé vnuky), tisknu si Vaše recepty a moc se mi líbí i Vaše tvořivé nápady v domě a na zahradě.
    K tomu se váže i můj dotaz. Krásně jste si udělali levandulový svah s kačírkem a la Provence. Chtěla jsem se zeptat, jaký jste udělali podklad (netkanou textilii nebo nějak jinak). Chtěla bych si na zahradě vytvořit něco podobného. Už jsem si dělala různé záhony, ale vždy mám časem problémy s jeho čištěním (od plevele apod.).

    Také jsem se inspirovala Vaším pákovým kávovarem a protože máme doma na lince málo místa a kávu piju jen já sama, stále jsem odolávala. Teprve nyní jsem objevila od De Longhi přístroj, který se mi vejde na linku (EC 680) a zakoupila si ho. Jen nejsem moc úspěšná v jeho používání. Možná jen neumím to správné napěchování kávy do držáku. Budu se muset přihlásit na nějaký barmanský kurs. Koupila jsem si i mlýnek, abych si kávu čerstvě namlela, ale stále to není ono. Napěňovač mléka jsme se používat vůbec nenaučila, nefunguje podle mých představ. Protože Vy píšete, že si děláte lepší kávu než vaří v kavárně, chtěla jsem se zeptat, jakou kávu používáte a jak při jeho přípravě postupujete.

    Předem moc děkuji.

    přeji Vám i nadále hodně energie, zdraví a stále krásnou sluníčkovou rodinu.

    zdraví Zuzana Golová z Prahy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko, moc děkuji za slova chvály, jste milá.
      Pod kačírek jsem nedávala nic. Je pravda, že plevel i tak trochu prorůstá, ale ten vytrhnu. Chtěla jsem aby se rostliny mohly množit. Nahoře se mi semení verbeny a na netkance by to nebylo možné.
      Kávu kupujeme v místní nižborské pražírně majkafe.cz
      Dobrou kávu dělá i hrubost mletí na mlýnku. Vše chce vyladit, vyzkoušet.
      Mějte prima léto a a´t se daří. M.

      Vymazat
  10. Máte domov mých snů........nádhera......přesně takhle bych chtěla aby můj dům vypadal....se vším všudy,přesně můj oblíbený styl....utulno,voňavo.....

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥