pondělí 30. května 2016

Visí



Sezóna na provázcích je tu.
 Po prostěradlech a mokrých bundách se začíná na hambalkách sušit i něco poživatelného.
První se objevila dobromysl. Počítám s ní do mýdel a na čaj.
Čaj z dobromysli a mateřídoušky je můj favorit. Pohladí duši a přidá na dobré mysli.





A visí nám i má první kokedama. 
Rozmnožila  jsem kolegyni kvásek na chleba a na oplátku jsem dostala takovouto vlastnoručně vyrobenou krasavici. Pavlo, díky moc.




Tak to bylo letmo pár pohlednic od nás a vy mějte pěkný den.

36 komentářů:

  1. Moc hezké, Moniko. Miluše

    OdpovědětVymazat
  2. Krása! Gratuluju k první závěsné krasavici! Sluší jí to u vás!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Lení, děkuji. Vám už jich muselo projít rukama, že?
      Hodně spokojených zákaznic.

      Vymazat
  3. Moc hezké fotky, pro mně po ránu příjemný start dne ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi fotky líbí, jsou uklidňující :-) A hodně se mi zalíbila Vaše obývací část, moc pěkná kombinace barev a styl přesně podle mého gusta :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moni, je to nádhera, jak to máte vše nádherně vyladěné! Mohu se zeptat na značku kávovaru, moc mne zaujal, teď taky právě sháníme. Děkuji moc za odpověď Jolana

    OdpovědětVymazat
  6. Moni,můžu se zeptat, kde jste koupila tu krásnou kočku - zápisník na zeď? moc se mi líbí. děkuji Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem ve vteřině stejný dotaz, a také poprosím o odtajnění sáčku Život na vlásku (strejda Google nepomohl). Copak je v něm za poklad (a jestli jde i výtěžek třeba na kočičí útulek?)
      Klára

      Vymazat
    2. Kočka na zdi je asi 1O stará a mám ji, jak jinak, z hrnčířských trhů v Berouně. Byl to dárek od kamarádky.
      a kočka na sáčku ... tam byla skvělá káva, kterou mi přivezla Stáňa z Beskyd. Netuším, co je za filosofií této značky, ale káva byla luxusní a grafická úprava také nemá chybu. Ona se Stáňula určitě ozve a osvětlí, viď? :-)

      Vymazat
    3. Moni děkuju :-) Náhodou asi nevíte kdo ji vyrobil? Chtěla bych ji jako dárek pro mamku...Pěkný večer Eva

      Vymazat
    4. Bohužel, je to už 10 let :-(

      Vymazat
    5. Ahoj Stáňula se sice ozve ale stejně neví. Bude muset jít a koupit další aby věděla. Vyrábí to paní tady z našeho kraje... Stáňa

      Vymazat
  7. Paráda, mňa bylinkovanie chytilo len nedávno. Suším harmanček, ten pôjde do vrecúšok, bazový kvet, lebo som odhalila jeho skvelé predpoklady na liečbu prechladnutia, mätu a šalviu, lebo tá je bodkou v zázvorovom čaji a medovku, lebo stresujem :) Skutočná božia lekáreň... (a ani som nevedela, že ľudový názov pre bazu je Pánbožkova apatieka- no nie je krásny? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je:-)
      Ať Vám Boží lékárna jen pomáhá.

      Vymazat
    2. Ďakujem krásne, veď je to aj Vašou zásluhou, že som objavila čaro byliniek :) Nech sa Vám stále darí... Ľ

      Vymazat
  8. Moni, můžu se zeptat na značku kávovaru? Děkuji Jolana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolí, De Longhi, cca 3000,-Kč. Neměnili bychom. Máme lepší kávu než v kdejaké kavárně:-)

      Vymazat
  9. já ty "návštěvy" u Vás mám moc ráda....představuju si, že bych si takový domov taky někdy mohla vykouzlit...hladí to aj na dálku :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Mončo, máš to všechno takové uklidňující a hladící :-). A nemáš vůbec zač, jsem ráda, že ji bylo kam dát a že se Ti líbí! Pavla
    PS: Chleba miluju!

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý den Moni
    moc hezké a také se mi u Vás líbí-prosím zaujala mne ta bedýnka s lahvičkama:)a líbí se mi to-je to vaše výroba a nebo jste někde kupovala?Děkuji a přeji vše dobré Darina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Darinko, té bedýnce jsem neodolala v dubnu v IKEA. Je v ní 6 mini lahviček (původně mošt) a teď z toho holky pijou vodu brčkem:-)
      Takové pitominky já můžu:-)

      Vymazat
    2. Velmi děkuji za odpověd-pitominky můžu taky ,ale už bych potřebovala větší kuchyn:)ale na bedýnku se mrknu :)děkuji za tip

      Vymazat
  13. Milá Moni, já ty fotky z vašeho domova prostě miluju!!! Nádhera, která hladí na duši. Vůbec nima neštřete :) Mějte se krásně. Romana

    OdpovědětVymazat
  14. Opět krásné, Moni...ty fotky hladí na duši i takhle na dálku! Bylinky určitě výborně poslouží. Já se je teprve tak nějak učím používat čerstvé (když už mám konečně svou zahrádku), ale je fakt, že se jim sušené zdaleka nemůžou vyrovnat! :-) Krásný týden přeji. Jana

    OdpovědětVymazat
  15. U vás je tak laskavo...pa Vokopka

    OdpovědětVymazat
  16. Já zatím suším na kraji garnyže, ale vždy se na to nemůžu vynadívat. A moc mě zaujala polička u okna na zásobnice s moukou a spol., je úžasná, ukládám si a jednou třeba.. zatím jsem ve fázi aby odpad odtékal sám a nemuselo se s kýblem :-) Ráda k Vám chodím, hezký den bára

    OdpovědětVymazat
  17. Mončo, u nás už taky visí :-)
    zatím meduňka
    P.

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné. Bylinkové čaje má ráda ELiška.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥